Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nachtcafé

<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 28 Sep 2013 00:54

Nachtcafé

Iemand nog wakker?? En zo ja 'waarom'
Volgens mij was er vroeger een nachtcafé topic..
<<

Anoniem193

Bericht 28 Sep 2013 01:27

Re: Nachtcafé

Hoi!
Ik kom net terug van een feestje, moet eigenlijk gaan slapen. Maar ik heb echt geen zin om naar boven te lopen, want daar is het KOUD!
<<

Anoniem185

Bericht 28 Sep 2013 01:31

Re: Nachtcafé

Ja, nog wakker! Net thuis van het oppassen.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 28 Sep 2013 01:34

Re: Nachtcafé

Alibi wat voor feestje? Ff warm aankleden... Pittenzak mee?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 28 Sep 2013 01:35

Re: Nachtcafé

Lampenkapje op wie zijn kinderen heb je gepast? Hoe oud?
<<

Anoniem193

Bericht 28 Sep 2013 01:35

Re: Nachtcafé

Ik heb de oppas net naar huis gestuurd;)
Morgen weer feestje, dan blijft mijn man thuis en ga ik feesten met de oppas van vanavond!
<<

Anoniem193

Bericht 28 Sep 2013 01:36

Re: Nachtcafé

Feestje van vanavond was een zoveel jarig huwelijk.
Edit, als ik een warme pittenzak mee wil moet ik nog naar de bijkeuken voor de magnetron en dat is helemaal koud! Haha.
<<

Anoniem185

Bericht 28 Sep 2013 01:38

Re: Nachtcafé

expressob schreef:Lampenkapje op wie zijn kinderen heb je gepast? Hoe oud?
Kennissen van me. Of nouja, kennissen van een kennis van me... Volg je nog?

Heb contact met ze gekregen op een verjaardag. Ze hadden me eerder die dag met de jongste zien werken met mijn vrijwilligerswerk en waren al een tijd op zoek naar een nieuwe oppas die hun kinderen aan kon. Hun 'oude' oppas is ondertussen te oud voor haar gevoel en werkt fulltime. Die wil dit er niet bij blijven doen. De meiden zijn nu 12 en 14, maar hebben beide een gebruiksaanwijzing, dus zullen nog lange tijd begeleiding nodig hebben.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 28 Sep 2013 01:40

Re: Nachtcafé

Ik ben nog wakker omdat ik buikpijn heb en moest overgeven :(
Lig ik in bed begint de buurman te vloeken te tieren enz...
Hoorde dat de buurvrouw 2x op zijn voordeur bonsde, kwam hij op de gallerij stampij maken wie dat deed!
Even later stond hij weer op de gallerij 'los' tegaan.
Politie gebeld (hij staat al in het systeem haha).
Werd ik eerst gebeld door politie, zijn ze wel aan zijn deur geweest, deed hij niet open!
Ze hebben gebonkt en "politie! Open doen" geroepen. Bleef stil van zijn kant terwijl ze hem hoorde toen ze voor zijn deur stonden.

Belde agente mij net weer op. Weer overlast 2e x proces verbaal, 3e x niet open doen is deur eruit hahaha
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 28 Sep 2013 01:41

Re: Nachtcafé

Haha alibi ja even koud en daarna lekker warm hoor!
Geen borrels op dan? :p
<<

Anoniem185

Bericht 28 Sep 2013 01:42

Re: Nachtcafé

Jeetje, wat een rotsituatie als er zo iemand bij je in de buurt woont. Hopelijk blijft het nu stil en kun je lekker gaan slapen!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 28 Sep 2013 01:43

Re: Nachtcafé

Nog een beetje euros mee kunnen verdienen? ;)
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 28 Sep 2013 01:47

Re: Nachtcafé

Zit zelfs nog 1woning tussen dus ja hij schreeuwt, scheld ... Hard!
Vond het wel een toffe agente hoe ze deed aan de telefoon. Ze belde ook echt gelijk dat ze de galerij af waren hoorde ze bij mijn slaapkamerraam lopen. Toen ik haar aan de tel had 1e maal zei ik oh ja nu is hij weer bezig!
Nou echt seconde werk stonden ze voor zn deur haha. Ze zei later dat ze al beneden in portiek stonden :p
<<

Anoniem185

Bericht 28 Sep 2013 01:49

Re: Nachtcafé

expressob schreef:Nog een beetje euros mee kunnen verdienen? ;)
Haha, ik krijg daar 8 euro per uur, vind ik best netjes. Het is even wennen geweest in het begin omdat je ze anders moet benaderen, maar nu vind ik het eigenlijk wel makkelijk. Ze pikken mijn stemming en intonatie nooit op, het gaat puur om de woorden die ik zeg. Bovendien zijn ze heel bestuurbaar, afspraak is afspraak en als ik me aan mijn woord houdt, dan doen zij dat ook.

En ik heb nu na twee vrijdagen toch ongeveer 100 euro er mee bijverdiend. En dat is best fijn, want in de herfstvakantie ga ik een midweekje weg!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 28 Sep 2013 01:51

Re: Nachtcafé

Wel netjes €8 per uur. Weet niet hoe oud je bent..
<<

Anoniem193

Bericht 28 Sep 2013 01:53

Re: Nachtcafé

Nee geen borrel op, dat doe ik morgen wel :D

Wat een feest bij jou met de politie zeg. Inmiddels lig ik in bed een poging tot opwarmen te doen. Ik vraag mij echt af hoe ik de winter ga doorkomen.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 28 Sep 2013 01:53

Re: Nachtcafé

Lekker zeg... Wanneer is het herfst vakantie?
Waar ga je heen?
<<

Anoniem185

Bericht 28 Sep 2013 01:54

Re: Nachtcafé

Nouja, dat is omdat de kinderen gewoon moeilijker zijn dan gemiddelde kinderen. Leeftijd doet er niet echt toe. Ze wilden gewoon graag een oudere oppas die wat meer ervaring had met (moeilijke) kinderen en medicatie.

Ik doe het omdat ik het leuk vind om te doen en het zakcentje wel fijn vind, niet omdat het noodzakelijk is of echt een 'bijbaan' is. Zo vaak moet ik ook eigenlijk niet komen.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 28 Sep 2013 01:56

Re: Nachtcafé

Ik heb wel 5soorten als het echt echt brrrr koud is neem ik er 3mee naar bed haha.
Met koude voeten kan ik moeilijk inslapen. Ben best verslaafd aan mijn graankorrelzak bijna elke avond gaat die mee naar bed :p
<<

Anoniem185

Bericht 28 Sep 2013 01:57

Re: Nachtcafé

Nu al? Soms wil ik wel al een kruik maken maar toch vind ik dat te vroeg. Nu doe ik van die dikke pluizige sokken aan, die houden mijn voeten vanzelf warm.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 28 Sep 2013 01:59

Re: Nachtcafé

Geeft mij ontspanning gebruik hem voor mijn buik. Vaak nodig ook
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 28 Sep 2013 02:01

Re: Nachtcafé

In bed die sokken?
Ik enkele keer maar alleen als mijn voeten koud blijven, dan kom ik sowieso niet in slaap.
Nadeel met sokken aanslapen, een tijdstip word je wakker bloed verziekend heet heb je die sokken nog aan!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 28 Sep 2013 02:04

Re: Nachtcafé

Sorry ik knijp er tussenuit. Ga poging slapen doen.
Goede nacht!
<<

Anoniem193

Bericht 28 Sep 2013 02:05

Re: Nachtcafé

Ik heb altijd sokken aan in bed, in de zomer.
Ik lig nu al onder 3 dekbedden, 1 dunne en de dikke dubbel geslagen alleen over mij.. Heb het zo koud! Helaas is mijn kacheltje nog niet thuis. In de winter neem ik 3 kruiken mee naar bed en halverwege de nacht herval ik ze met heet water.
<<

Anoniem185

Bericht 28 Sep 2013 02:06

Re: Nachtcafé

Op dat moment schop ik mijn sokken uit, maar dan ben ik al zo slaperig en warm dat ik gewoon lekker door kan slapen! Hoezo heb je zo veel last van je buik dan?

Oh, en ik ga op vakantie naar Centerparcs. Gewoon even er tussenuit, helaas wel in de herfstvakantie omdat een andere week mijn vriend niet uit kwam, tussen de kinderen. Maar ach, even er tussenuit is ook al rust.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers