Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stijldansen!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 03 Aug 2015 18:41

Stijldansen!

Wie doet het en hoe lang doe je het al?

Kortom vertel! Maak me enthousiast!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem315

Bericht 03 Aug 2015 18:57

Re: Stijldansen!

Ik heb het 1 seizoen gedaan en afgesloten met een examen. Helaas heeft mijn man niet zo'n goed gevoel voor ritme, dus het verliep niet altijd vlekkeloos. Maar ik vond het wel leuk :) Geen vervolgseizoen gedaan, want ik moest een baby werpen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 16 Aug 2015 18:37

Re: Stijldansen!

Haha Exo! :)
Ik denk dat 't hier andersom gaat worden.
N. heeft al op hoog niveau gestijldanst, maar wil zo graag zelf met hem kunnen.
Doen samen wel pogingen om te dansen in de woonkamer, maar hij heeft niet het geduld om het me uit te leggen en te leren, haha. En ik pak 't niet snel genoeg op! :P

Heb maar informatie aangevraagd oom op les te gaan! ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem148

Bericht 18 Aug 2015 08:09

Re: Stijldansen!

Ik vind dansen echt leuk maar man wil niet. Nu we beide onregelmatig werken lukt het ook niet meer.
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 18 Aug 2015 14:58

Re: Stijldansen!

Ik ben op stijldansen gegaan toen ik 12 was en heb het jaren gedaan. Ik ben gestopt toen ik goud met ster had toen vond ik het wel welletjes. Maar wel erg leuk. Ik ging samen met een vriendin en we hebben ook veel lol gehad maar ja dan ben je een puber en dat is natuurlijk anders dan dertiger oid.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 26 Aug 2015 02:33

Re: Stijldansen!

20 september gaan we beginnen! :D
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 26 Aug 2015 06:41

Re: Stijldansen!

Wat leuk, veel plezier!
Ik heb het ook een paar jaar gedaan, maar dan vanuit mn rolstoel :D
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 27 Sep 2015 21:38

Re: Stijldansen!

Oh ik vind het zó leuk! Haha!
Heb nu 2 lessen gehad; maar ben echt zo'n blij ei!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Sep 2015 03:01

Re: Stijldansen!

Ik ben dit jaar begonnen aan het 3e seizoen, echt super leuk!

Gaaf dat je het vanuit een rolstoel hebt gedaan Sjaaltje! Zit je danspartner dan ook in een rolstoel? Lijkt me behoorlijk moeilijk om dan netjes met elkaar te dansen en niet tegen elkaar aan te botsen.
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 28 Sep 2015 09:59

Re: Stijldansen!

Rizz, wat fijn dat je het zo leuk vindt! :good: Ik wacht vol spanning je filmpjes op fb af :D

Prosecco, in eerste instantie ben ik begonnen met een staande partner (= combidansen), dat ging heel goed (tijdens onze eerste wedstrijd werden we zelfs nederlands kampioen in de beginnersklasse). Met behulp van de spierspanning in onze armen (zowel de mijne als de zijne) en mijn buikspieren kon ik mijn rolstoel zo manoeuvreren dat ik niet over zijn tenen reed. Nou ja, af en toe wel tijdens de lessen :smile:
Overigens leidt de staande partner àltijd, of dit nu een man of een vrouw is. Dat heeft vooral een praktische reden, omdat de zittende partner zijn/haar rolstoel in beweging brengt door middel van de beweging van de staande partner.

Later ben ik ook gaan dansen met een rolstoelpartner (= duodansen), dat ging ook heel goed. Mijn voorkeur ging altijd echter uit naar een staande partner, omdat ik vind dat je dan meer het 'dansgevoel' hebt omdat je elkaar in de armen vasthoudt. Bij het dansen met twee rolstoelers gaat dat niet, omdat je beide je eigen rolstoel voortbeweegt.

Er zijn van mij zelf geen filmpjes maar als je op youtube 'rolstoeldansen' intikt, kom je vanzelf filmpjes tegen en zie je wat ik bedoel met dat het met het botsen heel erg meevalt!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers