Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe had jij geheten... En zou je je kind zo noemen?

<<

Anoniem 146

Bericht 02 Aug 2015 20:34

Re: Hoe had jij geheten... En zou je je kind zo noemen?

Erik of Mark dacht ik. Zo zou ik mijn zoon niet noemen.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 02 Aug 2015 20:37

Re: Hoe had jij geheten... En zou je je kind zo noemen?

Michael. Totdat de beste vriendin van mijn moeder een week eerder beviel en zij haar zoontje Michael noemde. Toen werd het Raymond en....mijn vriend heet zo dus heeft ze toch haar jongensnaam :thumbup:
Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 02 Aug 2015 20:39

Re: Hoe had jij geheten... En zou je je kind zo noemen?

Martinus. En zo had de jongste geheten als ze een jochie was. Naja als tweede naam. Vernoemd naar mijn opa.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Aug 2015 20:44

Re: Hoe had jij geheten... En zou je je kind zo noemen?

Andries of Durk

Ik vind het wel mooie namen.
2014 2016
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 02 Aug 2015 21:20

Re: Hoe had jij geheten... En zou je je kind zo noemen?

Mark. Vind de naam wel oke maar zou mijn zoon nooit zo noemen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 02 Aug 2015 21:32

Re: Hoe had jij geheten... En zou je je kind zo noemen?

Edwin. Best oké maar ik weet niet of ik hem zou gebruiken...
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem287

Bericht 02 Aug 2015 21:46

Re: Hoe had jij geheten... En zou je je kind zo noemen?

Ik zou Jeroen hebben geheten en ik vind het een leuke naam! Ik zou m'n kind niet zo noemen omdat ik er te veel associaties bij heb inmiddels.
<<

Anoniem167

Bericht 02 Aug 2015 22:35

Re: Hoe had jij geheten... En zou je je kind zo noemen?

M'n moeder had DE naam voor een jongen; Lucas! Maar kreeg drie dochters haha. Ik vind de naam wel leuk, maar niet voor mijn eigen kind.
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 03 Aug 2015 00:10

Re: Hoe had jij geheten... En zou je je kind zo noemen?

Ik zou Jeffrey geheten hebben, vreselijke naam vind ik dus zal het zelf niet kiezen, maar goed, echt jaren 80 naampje.
Mijn ouders waren blij dat ik een meisje was. We kregen terror-buren/buurjongen waarvan hun zoon zo heet en mijn moeder echt een afkeer kreeg door dat kind en die naam.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Anoniem301

Bericht 03 Aug 2015 08:26

Re: Hoe had jij geheten... En zou je je kind zo noemen?

Jans schreef:
Lejow schreef:Mijn ouders hadden geen jongensnaam. Mijn moeder had al heel snel het gevoel dat ik een meisje was, en dat bleek ook zo te zijn :)


Oh haha ik lees dit nu. Wat grappig!

Hier hetzelfde!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 03 Aug 2015 10:58

Re: Hoe had jij geheten... En zou je je kind zo noemen?

Dirk, ze vonden het een leuke naam en mijn broer heet Mark en dat vonden ze wel een goede combinatie. Mijn broer had mijn voornaam gekregen als hij een meisje was, over die naam waren ze veel zekerder dan over Dirk, dus misschien maar goed dat ik een meisje ben geworden.
Ik vind het geen lelijke naam, maar ik zou hem zelf ook niet aan mijn kind geven.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Penélope

Noob

Berichten: 143

Geregistreerd: 04 Jun 2014 22:00

Bericht 03 Aug 2015 11:55

Re: Hoe had jij geheten... En zou je je kind zo noemen?

Ik had Kay geheten. Vind het geen vreselijke naam maar zou mijn kind nooit zo noemen.
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Aug 2015 12:00

Re: Hoe had jij geheten... En zou je je kind zo noemen?

Mijn ouders hadden alleen een meisjesnaam, mijn moeder wist zeker dat ik een meisje zou worden zei ze (op basis van gevoel dan hoor, in die tijd kon je dat natuurlijk niet écht zeker weten). Voor mijn oudere zus hadden ze wel een jongensnaam, Martijn. Prima naam, maar wel erg standaard. Ik zou hem zelf niet kiezen, want mijn ex heet zo, haha! Overigens zouden mijn ouders voor mij ook een andere naam hebben moeten uitzoeken als ik een jongen was geweest, want mijn zus heet Martine en dat lijkt natuurlijk wel heel erg op Martijn.
Laatst gewijzigd door Elliot op 03 Aug 2015 12:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Anoniem166

Bericht 03 Aug 2015 12:33

Re: Hoe had jij geheten... En zou je je kind zo noemen?

Huh, Elliot? Je ouders hadden alleen een jongensnaam terwijl je moeder zeker wist dat je een meisje zou zijn?

Ik zou Simon hebben geheten als ik een jongen was. Vind het een prima naam, maar ik zou die naam zelf niet kiezen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Aug 2015 12:38

Re: Hoe had jij geheten... En zou je je kind zo noemen?

Sanne schreef:Huh, Elliot? Je ouders hadden alleen een jongensnaam terwijl je moeder zeker wist dat je een meisje zou zijn?



Oeps, haha! Dat moet meisjesnaam zijn natuurlijk. Blond! Ik ga het even aanpassen :)

♥♥
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers