Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanddecoratie

<<

Anoniem180

Bericht 01 Aug 2015 20:41

Wanddecoratie

Omdat de box nu bij ons weg is, hebben we een lege plek bij de muur. Er staat al een mooie, grote lamp met een krukje en nu zoek ik nog wat voor aan de muur. Heeft iemand ideeën? Links naar pinterest o.i.d.? Ik wil geen canvas, of foto. Scandinavische stijl vind ik wel leuk!
<<

anoniem203

Bericht 01 Aug 2015 20:46

Re: Wanddecoratie

Wij hebben zo'n steigerhouten bord tegen de muur. Het bord is 80 x 120 en er zitten plankjes op waar je weer wat decoratie kunt neerzetten. Je kan het dus aankleden hoe je het wil. Zoiets :

http://www.steigerplankmeubelshop.nl/we ... inge-.html
<<

Anoniem180

Bericht 01 Aug 2015 20:56

Re: Wanddecoratie

Leuk Ava. Staat vast gezellig. Wij hebben alleen al een plank aan de muur met decoratie, dus dit zou te druk worden voor erbij. Zoek denk ik iets groots, uit één stuk zeg maar.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Aug 2015 21:10

Re: Wanddecoratie

Een leuke print in een mooie lijst, of een paar lijstjes met prints:

Afbeelding

Afbeelding


Veel met vormen en figuren:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Dit vind ik ook leuk:

Afbeelding


Of zo'n nep hert:

Afbeelding
<<

Anoniem180

Bericht 01 Aug 2015 21:14

Re: Wanddecoratie

Zitten leuke dingen tussen Marin! Maar hoe kom je aan die prints? Lijsten kan ik nog wel vinden...
<<

Anoniem119

Bericht 01 Aug 2015 21:16

Re: Wanddecoratie

<<

anoniem203

Bericht 01 Aug 2015 21:24

Re: Wanddecoratie

Hier kan je ook leuke dingen laten maken voor in te lijsten. Met je eigen data's enzo.

http://printcandy.nl/categorie/all-prints/
<<

Anoniem154

Bericht 01 Aug 2015 21:37

Re: Wanddecoratie

Inderdaad, lijstjes met leuke prints, gaan we hier ook doen op 1 wand
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 03 Aug 2015 08:59

Re: Wanddecoratie

Ik vind een houten wanddecoratie ook altijd mooi, zoiets:

Afbeelding

Vorig jaar hadden ze deze bij Trendhopper in verschillende maten. Ze zijn er ook van sloophout, dan zitten er kleurtjes in verwerkt.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers