Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bsn aanvragen

<<

Anoniem177

Bericht 31 Jul 2015 00:41

Bsn aanvragen

Mijn vriend komt uit Engeland en is hier komen wonen. Nu hebben wij hem hier bij de gemeente ingeschreven en een bsn nummer aangevraagd en werd ons verteld dat het enkele weken kon duren. Maar zonder een BSN kunnen we niet veel.
Iemand enig idee hoe lang zoiets kan duren? Iemand ervaring hier mee?
Laatst gewijzigd door Anoniem177 op 31 Jul 2015 01:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 31 Jul 2015 00:55

Re: Bsn nummer aanvragen

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... r-bsn.html

Verschilt per gemeente maar binnen vier weken is normaal.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 31 Jul 2015 01:20

Re: Bsn nummer aanvragen

ik weet niet meer precies hoe lang het toen bij een vriend van mij duurde, maar daar ging toen ook wat mis geloof ik.

ps het woordje nummer is dubbelop. Er staat nu namelijk burgerservicenummer nummer aanvragen in je titel en topic tekst.
2015 💙
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 31 Jul 2015 18:26

Re: Bsn aanvragen

Tijdens mijn werk moeten wij heel vaak BSN aanvragen. We gaan met de mensen zelf naar de gemeente en met 5 a 10 minuten hebben ze een BSN.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 31 Jul 2015 18:32

Re: Bsn aanvragen

Bij mijn man duurde het ook wel een paar weken. Hij kon zeg wel in Gba inschrijven en de meeste dingen wel gewoon regelen. Ook werken ging wel, gewoon later alles formeel geregeld.
<<

Anoniem177

Bericht 01 Aug 2015 02:57

Re: Bsn aanvragen

Hoe hebben jullie dat geregeld met t werk? En spreekt jouwn man de taal? Mijn vriend zal een baan moeten vinden waarbij de taal niet zo van belang is.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers