Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

<<

Anoniem163

Bericht 29 Jul 2015 14:19

We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

... en toch houden we van elkaar!

Vertel, wat is er "raar" aan jou?

Raar in de breedste zin van het woord en niet negatief!
<<

anoniem203

Bericht 29 Jul 2015 14:25

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ik draag als maar een beetje de zon schijnt een zonnebril (zowel binnen in huis als buiten) en doe 'm pas af als het donker begint te worden. Ik heb last van migraine en ik kan bijna geen zonlicht verdragen want dan is het weer kassa. Sommige vinden het wel vreemd maar als ik dat ding niet op zet dan heb ik er alleen maar mezelf mee.
<<

Anoniem163

Bericht 29 Jul 2015 14:27

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ik kan in huis nooit normaal de trap af lopen. Moet altijd snel of met een huppeltje. Mis ook regelmatig een tree :palm:

Ik kan in de supermarkt geen andere route lopen. Ik moet mijn normale rondje doen ookal heb ik iets nodig wat bij de kassa ligt en kan het veel korter :laughcry:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 29 Jul 2015 14:28

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Bedankt Stoffie, nu heb ik dat liedje in m'n hoofd..
'Kijk daar is Wim, die is niet zo slim, hij weet niet dat twee en twee vier is..'

OT: Ik moet niezen als ik pepermunt eet.

♥♥
<<

Anoniem163

Bericht 29 Jul 2015 14:30

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Heb ik ook Elliot. Zelfs van sterkte tandpasta schiet in de niesbuien.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 29 Jul 2015 14:31

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ja super irritant! Mijn moeder heeft een bakje met pepermuntjes bij de voordeur staan en ik kan nooit stiekem een pepermuntje wegwerken daar. Haha!

♥♥
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 29 Jul 2015 14:33

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Wat niet?!

*Als iemand aan mn neus zit moet ik het puntje van mn neus even van beneden naar boven 'wippen' anders zit het niet lekker.
* Als ik mn sokken aantrek kijk ik eerst aan welke kant de grote teen zit en doe hem dus aan de goede voet. Heb het liefste sokken met links en rechts erop.
*Als ik ergens de deur uit ga waar ik me thuis voel zeg ik altijd "dag meisjes" tegen mn katten (die daar dus helemaal niet zijn)
* Geld zit altijd op volgorde en gekopt in mn portemonnee. Als ik de portemonnee van iemand anders heb ga ik dat ook goed leggen
*Ik kan alleen met mn linkerhand dingen open of dicht draaien
*Ik gooi links, voetbal links en schrijf rechts
*Ik hou écht niet van winkelen
*Als ik prik uit een flesje drink blaas ik er altijd even in
*Ik kan 'kussen' niet uitspreken
*Ik wil altijd de zware tas dragen als ik met mn vriend boodschappen doe.
*Ik geef niks om geld. Als we weg gaan geef ik geld aan mn vriend en kijk er verder niet naar. Ik zie wel wat ik evt terug krijg daarna.
*Mijn linkerarm staat krom (gebroken elleboog gehad) en ondanks dat hij de buitenbocht neemt is hij toch langer dan rechts.
*eeeeeeh dit was wel weer ff genoeg denk ik zo :palm:

Edit; nog 1 dan omdat ik m zelf zo grappig vind
* Ik kan de tenen van mn linkervoet doen als Spock met zn vingers.

KLAAR!
<<

Anoniem163

Bericht 29 Jul 2015 14:50

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ik heb ook altijd een koud neus-puntje :eyes:
<<

Anoniem163

Bericht 29 Jul 2015 14:51

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Elliot schreef:Ja super irritant! Mijn moeder heeft een bakje met pepermuntjes bij de voordeur staan en ik kan nooit stiekem een pepermuntje wegwerken daar. Haha!
Pepermuntje eten in de kerk moet ik ook echt niet doen!
<<

Anoniem281

Bericht 29 Jul 2015 15:00

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Mijn wekker mag alleen op bepaalde tijden afgaan. Als ik rond zevenen wil opstaan, gaat-ie óf 6:51 of 7:09. Ligt eraan wat mooi staat en goed voelt. Favoriete tijden zijn toch wel de 6:51 (of 7:51, 8:51 enz.) of 6:36, 6:41, 6:21.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 29 Jul 2015 15:10

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

- Als ik enthousiast ben ga ik springen of in mijn handen klappen.
- Ik slaak regelmatig een flinke kreet om vervolgens, volledig uit het niets, bovenop mijn vriend te springen die dan bijvoorbeeld net rustig op de bank televisie ligt te kijken.
- Ik kan heel slecht hoofdrekenen, als ik iets moet uitrekenen ineens schiet ik vaak gelijk in paniek en komt er niets meer uit. Gewoon met een kladpapiertje gaat prima, of nog beter op de rekenmachine. Ik heb wiskunde B havo eindexamen gedaan maar mijn tafeldiploma's heb ik nooit gehaald...
- Als ik slik 'knappen' mijn oren en hoor ik een klikje, gelukkig horen anderen dat niet.
- Ik ga vaak midden in een gesprek spontaan zingen omdat ik door een bepaald woord, onderwerp of zinnetje een bepaald liedje in mijn hoofd krijg.
- Ik kan geen boodschappen doen als ik moe ben, zeker niet als ik avondeten moet bedenken. Ik kwam een keer thuis met een doperwten, een zak poffertjes en appelmoes voor het avondeten.
- Ik spoel de shampoo uit mijn haar altijd uit met mijn ogen open, ik vind het echt niks om mijn ogen dicht te doen en het water er overheen te laten lopen.
Laatst gewijzigd door Pompoen op 29 Jul 2015 15:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 29 Jul 2015 15:12

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Als ik onder de douche sta en ik heb douchegel gebruikt voor mijn gezicht, ga ik bellen blazen..
Ik moet altijd niesen als ik mijn wenkbrauwen epileer
Met mijn rechtervoet kan ik knakken met mijn enkel en met mijn kleine teen (of althans, zo'n knalgeluid)

Edit:oh en ik ben heel chaotisch. Ik kan rustig mijn brood staan te smeren, bedenken dat ik iets moet pakken (als ik mijn brood op heb eigenlijk...) en dat vervolgens eerst doen en dan pas verder gaan met mijn brood.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 29 Jul 2015 16:58

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Volgens mijn vriend ben ik het aller-raarst omdat ik geen geld meer (durf) uit te geven aan mezelf. Vorige maand heb ik drie hele weken getwijfeld over een kwastenset. Van welgeteld 25 euro. Gék wordt hij ervan want ik kan dus ook geen keuzes maken. Kan geen kleren kopen of schoenen zonder me schuldig te voelen: dus doe ik het niet. Maar dan kijk ik wel alles na en wil zijn mening maar koop niks.

Dat vindt hij best heel gek.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Jul 2015 17:44

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Caro schreef:Volgens mijn vriend ben ik het aller-raarst omdat ik geen geld meer (durf) uit te geven aan mezelf. Vorige maand heb ik drie hele weken getwijfeld over een kwastenset. Van welgeteld 25 euro. Gék wordt hij ervan want ik kan dus ook geen keuzes maken. Kan geen kleren kopen of schoenen zonder me schuldig te voelen: dus doe ik het niet. Maar dan kijk ik wel alles na en wil zijn mening maar koop niks.

Dat vindt hij best heel gek.


Herkenbaar... ik vind alles duur, of het niet waard of het voor mezelf niet waard..
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 29 Jul 2015 17:59

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Carl schreef:Mijn wekker mag alleen op bepaalde tijden afgaan. Als ik rond zevenen wil opstaan, gaat-ie óf 6:51 of 7:09. Ligt eraan wat mooi staat en goed voelt. Favoriete tijden zijn toch wel de 6:51 (of 7:51, 8:51 enz.) of 6:36, 6:41, 6:21.


Zeer herkenbaar. Alleen bij mij staat de wekker als ik op een heel uur op wil staan altijd op :58 en bij een half uur op :28. Ik doe niet aan kwartieren bij het instellen van mijn wekker.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Jul 2015 18:28

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Pff, heb je even?

- Het volume van radio op tv moet altijd op een even aantal óf een veelvoud van vijf staan, anders voelt het niet fijn.
- De wc-rol moet goed hangen, anders draai ik hem om (ook bij anderen).
- Mijn geld zit ook gekopt in mijn portemonnee (nou ja, de keren dat er überhaupt cash in zit haha).
- Ik wil eerst alles gezien hebben, voor ik ergens een keuze in maak. Vrij lastig en tijdrovend, vooral bij het vinden van een leuke vriend :palm:
- Voor ik ga slapen, moet ik eerst altijd ff uitgebreid in m'n ogen wrijven.
- Op FB moet ik altijd m'n tijdlijn helemaal bijlezen tot waar ik gebleven was, stel je voor dat ik iets mis :laughcry: (hebben jullie dat ook?!)
- Als ik m'n oren schoonmaak met een wattenstaafje, moet ik hoesten.
❤ 7 juni 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Jul 2015 18:30

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Bliss schreef:Pff, heb je even?

- Het volume van radio op tv moet altijd op een even aantal óf een veelvoud van vijf staan, anders voelt het niet fijn.
- De wc-rol moet goed hangen, anders draai ik hem om (ook bij anderen).
- Mijn geld zit ook gekopt in mijn portemonnee (nou ja, de keren dat er überhaupt cash in zit haha).
- Ik wil eerst alles gezien hebben, voor ik ergens een keuze in maak. Vrij lastig en tijdrovend, vooral bij het vinden van een leuke vriend :palm:
- Voor ik ga slapen, moet ik eerst altijd ff uitgebreid in m'n ogen wrijven.
- Op FB moet ik altijd m'n tijdlijn helemaal bijlezen tot waar ik gebleven was, stel je voor dat ik iets mis :laughcry: (hebben jullie dat ook?!)
- Als ik m'n oren schoonmaak met een wattenstaafje, moet ik hoesten.


Jep
<<

Anoniem147

Bericht 29 Jul 2015 18:39

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Als ik samen met mijn man douche dan moet hij altijd op een bepaalde plek staan als ik mijn haren wil drooghouden. Hij vindt dat onzin, want hij kan op een andere plek staan (dan waar ik dus wil staan) en zijn hoofd droog houden.

Ik kan echt dagen bezig zijn met het uitzoeken van een shampoo of dagcreme. Dan check ik blogs, vlogs en makeupalley voor reviews. Heel irritant, kostbare tijd.

Ik kan er niet tegen als ik vrij ben en mijn man later op de dag iets afspreekt met een vriend en hij niet weer hoe laat hij gaat hahaha. Dan vraag ik om het uur, weet je al hoe laat je gaat? Ik vind dat fijn om te weten voor mijn eigen planning ;)

Verder geen rare wc rolletjes tics of wekker issues haha.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 29 Jul 2015 18:44

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

de eerste die in mij opkomen..

ik knip mijn sla, mijn kip, krieltjes door de helft snijden(die heb ik overgenomen)

eet een rundvlees broodje kroket, fijngeprakt met klein beetje ketchup, uitjes, mayo, en patat erop

oh ja die wc rol moet ook 'naar voren' hangen en pak ergens anders nooit het eerste stukje wc papier
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 29 Jul 2015 19:42

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Bliss schreef:- De wc-rol moet goed hangen, anders draai ik hem om (ook bij anderen).
- Ik wil eerst alles gezien hebben, voor ik ergens een keuze in maak. Vrij lastig en tijdrovend, vooral bij het vinden van een leuke vriend :palm:


Ojaa die laatste herken ik heel erg! Als ik naar een arts moet in het ziekenhuis bijv. typ ik zijn/haar naam in op google om te kijken hoe diegene eruit ziet...

- Naast de wc-rol kijk ik ook altijd of de wc + wasbakje wel schoon is :palm: Zo,niet dan ga ik er snel met een wc papiertje overheen.
- Belegde broodjes in een lunchroom beleg ik altijd overnieuw omdat ik het altijd onhandig vind liggen..
- Met eten doe ik alles apart op mijn bord. Dus eerst de aardappels, opeten, groente op het bord, opeten en dan vlees op het bord en opeten..alles bij elkaar op 1 bord vind ik zo rommelig ofzo
- Als ik langs een snelheidsmeter rij wil ik altijd precies de maximum snelheid rijden en dat dat ding dan bijv 80 aangeeft
- Ik vergelijk ook altijd de hoeveelheid km's op de plaatsborden (bijv op de snelweg: A is 2 km, B is 50km en C is 85km) en ik vind het mooi als dat matcht. Zo heb je hier in de omgeving een bord met drie plaatsen > 7, 11 & 77km..hoe mooi? En een ander bord heeft 5 plaatsen: 4, 14, 15, 44 & 144. En die 15km klopt dan totaal niet haha
- Ik poets altijd mijn tanden onder de douche..
Wat als het lukt
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 29 Jul 2015 19:53

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

- Ik maak altijd woorden van de letters op nummerborden
- Bij stress pulk ik aan de 'velletjes' die tussen de vingers zitten

Ik bedenk er vast nog wel meer
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 29 Jul 2015 20:09

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Hahahah dat van woorden maken van kentekenborden en het goed hangen van de wc-rol herken ik!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 29 Jul 2015 20:17

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ik heb eigenlijk altijd mijn zonnebril op buiten en in de auto, ook bij bewolking. Vind de lucht altijd zo scherp/ fel en anders krijg ik hoofdpijn.
<<

Anoniem193

Bericht 29 Jul 2015 20:35

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ik heb niks. Alles wat ik dit is normaal. Als jullie dat niet doen zijn jullie gek :p
<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 21:28

Bericht 29 Jul 2015 21:23

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Lejow schreef:
Bliss schreef:Pff, heb je even?

- Het volume van radio op tv moet altijd op een even aantal óf een veelvoud van vijf staan, anders voelt het niet fijn.
- De wc-rol moet goed hangen, anders draai ik hem om (ook bij anderen).
- Mijn geld zit ook gekopt in mijn portemonnee (nou ja, de keren dat er überhaupt cash in zit haha).
- Ik wil eerst alles gezien hebben, voor ik ergens een keuze in maak. Vrij lastig en tijdrovend, vooral bij het vinden van een leuke vriend :palm:
- Voor ik ga slapen, moet ik eerst altijd ff uitgebreid in m'n ogen wrijven.
- Op FB moet ik altijd m'n tijdlijn helemaal bijlezen tot waar ik gebleven was, stel je voor dat ik iets mis :laughcry: (hebben jullie dat ook?!)
- Als ik m'n oren schoonmaak met een wattenstaafje, moet ik hoesten.


Jep


Ik ook, vermoeiend!

-Mijn eten moet op een bepaalde manier op mijn bord leggen. Ligt het niet zo dan schuif ik net zolang tot het wel goed ligt.
- Nog een eetding: Elke keer weer als ik mijn mes en vork pak moet ik even nadenken wat in welke hand moet!
- Ik kan ook geen kauwgum of pepermunt eten zonder te niezen. Wenkbrauwen epileren gaat ook niet zonder nies.
- Omdat ik hier altijd lees dat mensen hun radio op een even nummer willen hebben doe ik het altijd op oneven omdat ik het zielig vind voor de oneven nummers dat niemand ze leuk vindt :palm:
- Ik heb altijd dezelfde routine onder de douche qua inzepen en afspoelen, ook voor het afdrogen en aankleden. Heel soms als ik echt heel erg in gedachten ben doe ik het per ongeluk iets anders en dan ben ik helemaal in de war.
- Ik heb ook bijna altijd mijn zonnebril op, vind dat veel rustiger en als het echt heel zonnig is heb ik hem ook nodig tegen de hoofdpijn.

Dit komt zo even in me op, als ik nog meer raars bedenk post ik nog wel een keer!
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers