Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

<<

Anoniem140

Bericht 31 Jul 2015 11:37

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Keet. schreef:Haha, ik heb er nog een, als ik een baby fruithap oid geef dan zit ik bij elk hapje mee te happen en merk ik halverwege dus ergens pas dat ik onbewust ook elke keer m'n mond open doe. Moet er vast uit zien als een happende vis ofzo.


Dit doe ik ook!
En als ik koffie drink laat ik altijd de onderste helft in het kopje en schud er dan wat bij. Dan drink ik weer tot de helft en de rest gooi ik weg.
Alleen bij koffie doe ik dat.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 31 Jul 2015 22:52

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Dat laatste doe ik ook altijd, maar dan met thee :-) Leuk topic dit, maar ik kan niet veel verzinnen, hoewel ik volgens mij man toch echt wel wat rare trekjes heb, haha! Van mensen om me heen kan ik er wel moeiteloos een paar opnoemen ;-) Zo laat mijn moeder altijd iets 'over'. Ze wast alles af, maar laat 1 kopje staan voor de volgende keer bijvoorbeeld. Of ze werkt een hele mand strijk weg, maar laat er dan 1 T-shirt ongestreken in liggen. En als ze boodschappen heeft gedaan, kun je er donder op zeggen dat er twee dagen later nog iets van die boodschappen in de auto ligt (een zak chips of een pak koekjes) :smile:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 31 Jul 2015 23:15

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ik hang nooit mijn armen buiten het bed uit angst dat er iemand onder het bed ligt die mij uit bed trekt (ben echt paranoia hahahah)
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 31 Jul 2015 23:31

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Bliss schreef:Ik neem m'n telefoon altijd mee naar de wc :laughcry:

PS Groetjes vanaf de wc.


Ik ook, en daar was ik laatst heel blij mee toen de klink uitviel en er niemand thuis was.. Toen belde ik mijn vader en hij vervolgens mijn buurvrouw en die kon mij bevrijden. Gelukkig maar, anders had ik van 2 tot half 6 op de wc door moeten brengen.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Aug 2015 08:18

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Summerlovin schreef:
Bliss schreef:Ik neem m'n telefoon altijd mee naar de wc :laughcry:

PS Groetjes vanaf de wc.


Ik ook, en daar was ik laatst heel blij mee toen de klink uitviel en er niemand thuis was.. Toen belde ik mijn vader en hij vervolgens mijn buurvrouw en die kon mij bevrijden. Gelukkig maar, anders had ik van 2 tot half 6 op de wc door moeten brengen.


En een tip, altijd zorgen dat het vaste deel van de klink aan de kant zit waar je er niet uit kunt :P
<<

Anoniem244

Bericht 01 Aug 2015 08:29

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

- De wc rol moet van mijzelf met het velletje naar je toe hangen, wanneer dat niet zo is hang ik de wc rol goed
- M&m's, tikkels, kleine snoepjes moet ik in even getallen eten... Knakworsten trouwens ook.
- Volume tv / radio zet ik op een even getal
- Bij mooi weer heb ik m'n zonnebril op (boven op m'n hoofd, niet voor mijn ogen)
- Ik hou mijn mes en vork andersom vast dan wat zou moeten (althans dat krijg ik vaker te horen) ik ben rechts en snij met mijn linker hand en m'n lepel / vork hou ik rechts.
- Ik hou mijn pen op een rare manier vast, met al mijn vingers. Vroeger op de basisschool kreeg ik altijd zo'n blokje om m'n potlood / pen... Maar heb het niet afgeleerd
<<

Anoniem147

Bericht 01 Aug 2015 18:15

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ik ben trouwens wel raar met een bepaald hapje haha.

Serieus, ik ben verliefd, echt intens verliefd op de 12 maanden macaroni van Olvarit :ja:

Nou had ik een jaar geleden ofzo zo'n potje gekocht en toen werd ik gecontroleerd bij de zelfscanner door iemand die ik ken en die feliciteerde mij met mijn zoon of dochter hahahahaha. Euhh was echt even gênant :laughcry:
<<

Bonheur

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 25 Dec 2014 19:42

Bericht 03 Aug 2015 19:23

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

De tussendeuren in huis moeten altijd open staan anders word ik heel onrustig.
<<

Anoniem118

Bericht 03 Aug 2015 20:42

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

x
Laatst gewijzigd door Anoniem118 op 18 Aug 2015 21:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Aug 2015 20:45

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Haha dat laatste heb ik ook Kenya, zo gruwelijk irritant!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem118

Bericht 03 Aug 2015 20:54

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

x
Laatst gewijzigd door Anoniem118 op 19 Aug 2015 20:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem137

Bericht 03 Aug 2015 20:57

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Haha, ik snap dat van dat houten ijsstokje aflikken echt nooit, ik ken meerderen die dat echt de rillingen van krijgen. Ik kan me daar echt niets bij voorstellen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Aug 2015 21:04

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Jaaa houten ijsstokjes! Of houten bestek of wat dan ook. Aaargh. Word al naar als ik eraan denk.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem119

Bericht 03 Aug 2015 21:06

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Haha, ik krijg die kriebels aan m'n tanden van witte ikea Billy kasten. Met van die fineer randjes. Ieeeeeee.
<<

Anoniem149

Bericht 03 Aug 2015 21:08

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ik slaap áltijd onder een dekbed, ook na een hete dag als vandaag. Anders doe ik geen oog dicht.

Ik heb tot voor kort altijd hagelslag of chocoladepasta gehad op mijn brood tijdens het ontbijt, dat hoorde zo. Nu sinds een tijdje toch maar mee gestopt en nu is het ook prima haha.

Ik heb jaaaaaren geleden gedroomd dat ik dood ging na het gebruiken van Herball Essence shampoo, die heb ik daarna nooit meer durven kopen en durven gebruiken. :eyes:

Ik moet altijd minstens 3 kwartier snoozen voor ik opsta, anders ben ik bloed chagrijnig.

Ik kan serieus tijden in de supermarkt staan twijfelen omdat ik niet weet welke smaak ranja (bijvoorbeeld) ik deze keer eens zal kopen.

Ik ging laatst een keer weg, was al aan het fietsen toen ik me bedacht dat ik de kat geen snoepje had gegeven, toen ben ik terug gefietst omdat ik dat zo zielig vond. :palm:
<<

Anoniem301

Bericht 03 Aug 2015 21:14

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Bliss schreef:Haha dat laatste heb ik ook Kenya, zo gruwelijk irritant!

Oh ja dat heb ik ook! Maar het ís toch ook irritant en onnodig als iemand als tic heeft om z'n keel elke minuut te schrapen?
<<

Anoniem118

Bericht 03 Aug 2015 21:15

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Haha, ik móet ook onder een dekbed ja. Kan niet slapen met niets/iets lichts over me heen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 03 Aug 2015 21:19

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ik word misselijk van de site van Noppies.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Aug 2015 21:19

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Carrie schreef:
Bliss schreef:Haha dat laatste heb ik ook Kenya, zo gruwelijk irritant!

Oh ja dat heb ik ook! Maar het ís toch ook irritant en onnodig als iemand als tic heeft om z'n keel elke minuut te schrapen?


Blóédirritant zelfs!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem149

Bericht 03 Aug 2015 21:24

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Kenya schreef:Haha, ik móet ook onder een dekbed ja. Kan niet slapen met niets/iets lichts over me heen.

Ja dat dus, onder een laken is echt niks.
<<

Anoniem118

Bericht 03 Aug 2015 21:28

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

x
Laatst gewijzigd door Anoniem118 op 19 Aug 2015 20:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Aug 2015 21:31

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Oh,hoe vaak ik me in de klas niet zit te verbijten met al die snotterende kinderen :shock:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem118

Bericht 03 Aug 2015 21:41

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

x
Laatst gewijzigd door Anoniem118 op 19 Aug 2015 20:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem137

Bericht 03 Aug 2015 21:42

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Bliss schreef:Oh,hoe vaak ik me in de klas niet zit te verbijten met al die snotterende kinderen :shock:

Haha, dat heb ik met snottebellen in alle kleuren en maten, hard of nat, onder een neus of even lekker nonchalant tijdens een knuffel afgeveegd aan m'n kleding... Wat dat betreft heb ik toch echt de verkeerde doelgroep gekozen om mee te werken :silent:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Aug 2015 21:43

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Kenya schreef:Oh, maar in de klas zei ik er wel wat van hoor! Iets in de trant van 'de zakdoekjes liggen daar'.


Ja ik zeg dan ook regelmatig dat ze hun neus ff moeten snuiten haha.
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers