Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 30 Jul 2015 18:53

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

In de categorie eten: ik 'ontleed' mijn eten nogal eens.. Heb er als ik alleen ben en bijvoorbeeld een Twix eet, echt een handje van om eerst de chocola te eten, dan de karamel en dan als laatste het biscuitje.
Bij bijvoorbeeld een cordon blue wil ik dat ook nog wel eens doen. Eet ik eerst de paneermeer, dan het ene stukje vlees, de vulling en dan het andere stukje vlees.. :laughcry:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Jul 2015 18:56

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Carrie schreef:
Elliot schreef:
Shy schreef:- als ik ergens op visite ben moet ik altijd even kijken op het toilet of ik op de verjaardagskalender sta, dan hang ik ook gelijk de toiletrolhouder goed als dat niet het geval is.



Huh als je niet op de kalender staat ga je de toiletrolhouder anders ophangen?


Haha ja als straf voor het feit dat ze niet op de kalender staat! :D

Ik vind het trouwens irritant als mensen zichzelf op mijn kalender zetten.


Dat hoort ook niet, dat is niet volgens de etiquette!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Jul 2015 18:57

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ik zet de muziek trouwens ook uit als ik moet parkeren, maar ik zet de muziek sowieso uit als ik me moet concentreren, ik vind het afleiden en soms ook gewoon te veel. Gebeurt regelmatig dat J. de muziek aan zet en ik gelijk weer uit :laughcry: .
<<

Anoniem163

Bericht 30 Jul 2015 19:03

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Dit idee zeg maar :laughcry:

Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Jul 2015 19:05

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Haha, ja zo voelt het ook echt inderdaad!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 30 Jul 2015 19:15

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ik bedacht me er nog een: al ik mijn neus snipuit in een papiertje vouw ik dat papier (dus, zakdoek of keukenpapier) altijd schuin dubbel, zodat ik een driehoek krijg.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 30 Jul 2015 19:28

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Pompoen schreef:Oh ja, ik heb er nog eentje bedacht.
Als ik erg gestrest ben of moe of een spannend gesprek heb gehad of voor de boeg heb dan ga ik hardop gesprekken met mezelf voeren onder de douche, in de auto of op de fiets. Dan heb ik in gedachte dus ook iemand die terugpraat, de gene met wie ik een gesprek ga voeren of gevoerd heb en dan antwoord ik hardop en probeer ik echt duizend reacties uit. Echt heel neurotisch en het moet wel heel vreemd zijn op de fiets :laughcry: .


Dit doe ik ook! Maar ik doe het ook met gewone gesprekken... :laughcry: Mijn vriend keek mij in het begin wel eens raar aan als ik onder de douche hele gesprekken stond te voeren en hij kwam binnen met de vraag tegen wie ik in godsnaam aan het praten was haha
Wat als het lukt
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Jul 2015 20:24

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ik doe het ook met gewone gesprekken als ik moe of iets dergelijks ben. Meestal is het een teken dat mijn emmertje een beetje vol zit en dat ik wat kwijt moet ;-).
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 30 Jul 2015 21:01

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ik pak overal ander bestek of bord/kom voor. Ik kan niet meer een botermes, chocoladepasta smeren of pap eten uit een kom die ik voor yoghurt heb gebruikt.

Ik maak ook woorden van kentekenplaten.

Ik koop eigenlijk het liefst alles in even getallen, maar dit heb ik echt los moeten laten (veel waste).

Ehh...
L2014 & H2017
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 30 Jul 2015 22:08

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Carrie schreef:
Elliot schreef:
Shy schreef:- als ik ergens op visite ben moet ik altijd even kijken op het toilet of ik op de verjaardagskalender sta, dan hang ik ook gelijk de toiletrolhouder goed als dat niet het geval is.



Huh als je niet op de kalender staat ga je de toiletrolhouder anders ophangen?


Haha ja als straf voor het feit dat ze niet op de kalender staat! :D

Ik vind het trouwens irritant als mensen zichzelf op mijn kalender zetten.


Haha als twee losse dingen dus, als de toiletrol goed hangt kijk ik alsnog of ik op de kalender sta hoor :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 30 Jul 2015 22:12

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Cinnamon schreef:In de categorie eten: ik 'ontleed' mijn eten nogal eens.. Heb er als ik alleen ben en bijvoorbeeld een Twix eet, echt een handje van om eerst de chocola te eten, dan de karamel en dan als laatste het biscuitje.
Bij bijvoorbeeld een cordon blue wil ik dat ook nog wel eens doen. Eet ik eerst de paneermeer, dan het ene stukje vlees, de vulling en dan het andere stukje vlees.. :laughcry:

Een tompouce ontleden is dus echt favoriet.
En als ik een zakje m&ms heb dan zoek ik ze eerst uit kleur bij kleur en eet ze dan pas op :palm:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem142

Bericht 30 Jul 2015 22:20

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Tijdens het autorijden 'spring' ik met mijn voeten altijd over hectometerpaaltjes heen. Dan wip ik even met mijn voet, alsof ik er overheen spring.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Jul 2015 22:35

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ik heb ook een wenkbrauwepileertic. Ik doe dat elke dag zo'n beetje en gedurende de dag zit ik heel vaak te voelen of er haartjes zitten die eraf moeten. Ik heb soms niet eens door dat ik dat doe volgens mij, is echt een automatisme.
❤ 7 juni 2018
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 30 Jul 2015 22:56

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ik heb altijd de radio of tv aan. Vind het anders zo stil. Moet er ook echt aan wennen dat mijn vriend dat niet als eerste doet als hij thuis komt.
Zo gauw ik ook een liedje in mn hoofd heb,ga ik dat neuriën of zingen. Doe ik ook vaak op kantoor... maar daarin ben ik niet de enige, onze afdeling werd vandaag vergeleken met een jukebox.

Ik praat nogal in mezelf. Als ik aan het werk ben of zit te studeren zeg ik vaak hardop wat ik aan het doen ben of vraag ik aan mijn computer waarom die niet doet wat ik wil (geeft helaas nooit antwoord).
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 30 Jul 2015 22:58

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Oh ja! Ik kan echt niet met beide armen onder de deken liggen. Dat voelt zo benauwd.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem185

Bericht 30 Jul 2015 23:12

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Als ik bij een toilet in een openbare gelegenheid kom en er hangen van die 'smart one' wc papiertjes moet ik altijd denken dat ze zo smart niet zijn en pak ik altijd extra veel papier omdat het bedoeld is zodat je maar weinig papier verbruikt. Wat een lange onduidelijke zin.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Jul 2015 09:24

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Cinnamon schreef:In de categorie eten: ik 'ontleed' mijn eten nogal eens.. Heb er als ik alleen ben en bijvoorbeeld een Twix eet, echt een handje van om eerst de chocola te eten, dan de karamel en dan als laatste het biscuitje.
Bij bijvoorbeeld een cordon blue wil ik dat ook nog wel eens doen. Eet ik eerst de paneermeer, dan het ene stukje vlees, de vulling en dan het andere stukje vlees.. :laughcry:

Oh gatsie ik had vroeger op de basisschool een vriendin die dat ook deed en ik vind dat toch wel zo ontzettend smerig, haha! Gatver, krijg er gewoon de rillingen van. Zie je iemand aan zo'n half afgelebberd twixkoekje likken om de karamel eraf te schrapen. Brr!

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 31 Jul 2015 09:27

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

HAHA ik doe dat ook, dat ontleden :D M'n vriend en moeder vinden het zo vies volgens mij :') Ik eet graag visstiscks; de vis inhoud geef ik aan de katten en 't krokantje eet ik zelf...
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 31 Jul 2015 09:34

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ik eet altijd eerst het jasje van mijn broodje bapao.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem137

Bericht 31 Jul 2015 09:34

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Elliot schreef:
Cinnamon schreef:In de categorie eten: ik 'ontleed' mijn eten nogal eens.. Heb er als ik alleen ben en bijvoorbeeld een Twix eet, echt een handje van om eerst de chocola te eten, dan de karamel en dan als laatste het biscuitje.
Bij bijvoorbeeld een cordon blue wil ik dat ook nog wel eens doen. Eet ik eerst de paneermeer, dan het ene stukje vlees, de vulling en dan het andere stukje vlees.. :laughcry:

Oh gatsie ik had vroeger op de basisschool een vriendin die dat ook deed en ik vind dat toch wel zo ontzettend smerig, haha! Gatver, krijg er gewoon de rillingen van. Zie je iemand aan zo'n half afgelebberd twixkoekje likken om de karamel eraf te schrapen. Brr!

Ik deed dat met Liga milk breaks altijd. Eerst het koekje opeten, ook aan de onderkant. Zodat je dan alleen nog de vulling over had, en die dan als laatste eten. Sterker nog, heel soms koop ik nog wel eens een pak milk breaks en dan eet ik ze nog steeds zo op. Gewoon een hap eruit nemen 'hoort' niet, gevoelsmatig.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 31 Jul 2015 09:37

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Keet. schreef:Ik deed dat met Liga milk breaks altijd. Eerst het koekje opeten, ook aan de onderkant. Zodat je dan alleen nog de vulling over had, en die dan als laatste eten. Sterker nog, heel soms koop ik nog wel eens een pak milk breaks en dan eet ik ze nog steeds zo op. Gewoon een hap eruit nemen 'hoort' niet, gevoelsmatig.


Hahaha herkenbaar!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Jul 2015 09:38

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ohja met een liga eet ik wel altijd eerst het randje op, maar dat vind ik niet ranzig. Zodra je het koekje aan de achterkant eraf gaat schrapen ga je in mijn optiek te ver, haha!
Dat vriendinnetje at ook altijd van die ministars van Prince, die in zo'n rolletje zitten. Dan wipte ze het chocolaatje eruit, likte de vulling eraf, daarna likte ze de vulling uit het koekje en at ze eerst het koekje op en daarna de chocola. Maar gatverdamme, dan heb je dus al aan de koek en aan de chocola gelikt. Brr. Word helemaal vochtig en zompig enzo. Haha! Trauma's hier, merken jullie het?

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 31 Jul 2015 09:39

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Ik zie nu wel voor me dat je een beetje wiegend in je bureaustoel zit, ja.
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 31 Jul 2015 10:51

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Dat ontleden van etenswaren ken ik wel. Ik doe dat altijd met kroketten, Ik eet altijd eerst het binnenste eruit en dan pas het lekkere krokante deel.
<<

Anoniem137

Bericht 31 Jul 2015 10:52

Re: We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...

Haha, ik heb er nog een, als ik een baby fruithap oid geef dan zit ik bij elk hapje mee te happen en merk ik halverwege dus ergens pas dat ik onbewust ook elke keer m'n mond open doe. Moet er vast uit zien als een happende vis ofzo.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron