Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Meat your own

<<

Anoniem186

Bericht 28 Jul 2015 19:06

Meat your own

Ik kwam deze site net tegen:
http://www.meatyourown.nl

Super leuk! Je kan boeren in je regio zoeken die eerlijk vlees verkopen.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Jul 2015 19:09

Re: Meat your own

Handig. Er zit hier 1 vlakbij met een boerderij winkel en dat wist ik dus echt niet!
<<

Anoniem186

Bericht 28 Jul 2015 19:10

Re: Meat your own

Handig hè. Ik kwam er hier ook 1 tegen waarvan ik het niet wist. Terwijl ik echt dacht dat ik zo'n beetje alle boeren al langs geweest was.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Jul 2015 19:13

Re: Meat your own

Ja inderdaad. Er zit hier wel een boer met eieren, yoghurt en melk en kippenvlees met een boerderij winkel, maar die staat weer niet op de kaart. Ik kan het eens tegen hem zeggen.

Anyway, daar haal ik dus al eieren en kip, maar hier ga ik ook eens kijken. Dit is ook nog dichterbij.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 28 Jul 2015 19:16

Re: Meat your own

Jans' wat heb jij toch altijd leuke tips en topics. Ik ben blij met deze tip, dank!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem151

Bericht 28 Jul 2015 20:50

Re: Meat your own

Leuk!
Dacht dat er hier wel meer in de buurt zitten, maar dat valt een beetje tegen
<<

Anoniem186

Bericht 29 Jul 2015 09:16

Re: Meat your own

Siep schreef:Jans' wat heb jij toch altijd leuke tips en topics. Ik ben blij met deze tip, dank!


Wat leuk om te lezen, Siep. Dank je en graag gedaan. :)
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 29 Jul 2015 09:47

Re: Meat your own

Oh wat handig! Wij zochten nog een kippenboer en die heb ik nu gevonden. Dank je!

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder