Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Noob gaat op wereldreis

<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 03 Aug 2015 19:03

Re: Noob gaat op wereldreis

Leuk dat het leuk was :smile:
Wel jammer dat Legoland tegenvalt, stond ook nog op mijn lijstje waar ik nog graag naar toe wilde. Dat wordt hem dan eerst maar niet geloof ik.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 03 Aug 2015 22:36

Re: Noob gaat op wereldreis

Jammer dat Legoland tegen viel! Ben er vroeger als (klein) kind 2x geweest en vond het toen wel echt geweldig... maar misschien is het dan wat minder leuk als je volwassen bent.. Fijn dat het verder wel goed bevallen is! Vind Denemarken ook een fijn vakantieland! :)
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem273

Bericht 07 Aug 2015 22:03

Re: Noob gaat op wereldreis

Marin schreef:Oh dat is jammer!

Ik kan me van Legoland inderdaad veel beelden van Lego herinneren. Maar misschien was dat meer voor kleine kinderen ofzo, of is het tegenwoordig groter en meer pretpark achtig. Dat zou kunnen.

Ik weet nog een super schattige Bed & Breakfast als je ooit weer naar Denemarken wilt, in een super schattig dorpje tussen de velden. Heerlijk rustig. Dan geef je maar een gil.


Ik ben wel heel benieuwd naar die B&B :)

Jammer dat Legoland tegenviel, Yadira! Ik wilde net iets regelen voor m'n man z'n verjaardag. Misschien toch maar wat anders bedenken.
<<

Anoniem119

Bericht 07 Aug 2015 22:15

Re: Noob gaat op wereldreis

Dit is m Azi : http://www.bakkelund-bb.dk/
Op hun TripAdvisor pagina staan ook nog wat foto's van mij. Ik vond het heerlijk daar. Honden mochten mee aan de lijn.
<<

Anoniem273

Bericht 07 Aug 2015 22:20

Re: Noob gaat op wereldreis

Marin schreef:Dit is m Azi : http://www.bakkelund-bb.dk/
Op hun TripAdvisor pagina staan ook nog wat foto's van mij. Ik vond het heerlijk daar. Honden mochten mee aan de lijn.


Ik ga meteen kijken. En wat tof dat honden evt mee mogen! Volgend jaar zouden we idd graag met Oscar erbij naar Denemarken gaan. Even afhankelijk van hoe het dan met de verbouwing van ons huis gaat, haha.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers