Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Noob gaat op wereldreis

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 29 Jul 2015 07:54

Re: Noob gaat op wereldreis

Veel plezier!
Voordeel van Denemarken is dat je daar vaak met Fries een heel eind komt als het met Engels niet lukt :)
Afgelopen zomer nog ervaren, ideaal.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem 146

Bericht 29 Jul 2015 09:40

Re: Noob gaat op wereldreis

Fijne vakantie!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 29 Jul 2015 10:55

Re: Noob gaat op wereldreis

Goed bezig! Veel plezier!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 29 Jul 2015 11:09

Re: Noob gaat op wereldreis

Leuk Yadira! Veel plezier!!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Jul 2015 11:29

Re: Noob gaat op wereldreis

Leuk Yadira, ben benieuwd hoe het gaat bevallen! Pas op hoor, werkt verslavend :P
❤ 7 juni 2018
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 29 Jul 2015 11:33

Re: Noob gaat op wereldreis

Heel veel plezier!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem163

Bericht 29 Jul 2015 11:58

Re: Noob gaat op wereldreis

Prikken en malaria pillen gehaald?
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jul 2015 12:01

Re: Noob gaat op wereldreis

Stofzuiger schreef:Prikken en malaria pillen gehaald?

Uiteraard! Dure grap hoor poeh :P
<<

Anoniem163

Bericht 29 Jul 2015 12:06

Re: Noob gaat op wereldreis

Veiligheid voor alles!
<<

Anoniem321

Bericht 29 Jul 2015 12:54

Re: Noob gaat op wereldreis

Veel plezier Yadira!
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jul 2015 14:58

Re: Noob gaat op wereldreis

Oh ja wat ik me afvroeg.. Ga je op de heenreis dan dus in Duitsland stoppen en dan door naar Denemarken? En op de terugreis? Ga je dan direct van Denemarken naar huis rijden? Nou is Friesland niet zo ver natuurlijk, maar misschien is dat toch best een stuk? Of ga je dan weer een nachtje in Duitsland slapen?
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jul 2015 16:29

Re: Noob gaat op wereldreis

Het is 'maar' 6 uurtjes rijden, dus dat valt mee. We rijden morgen direct naar Denemarken, plaatsje aan de kust, heb ik uitgezocht haha. Dan gaan we inchecken, lekker uit eten en dan slapen. Vrijdag naar Legoland en als het hotel bevalt gaan we daar `s avonds weer slapen. Dan zaterdag terug naar Nederland, via Bremen om te winkelen. Of we gaan vanuit Legoland direct naar huis als we geen zin meer hebben en die rit zien zitten. Of we gaan vanuit Legoland ergens in de buurt van Hamburg naar een motel (al uitgezocht, niet geboekt) en dan de volgende dag winkelen in Bremen.

Kortom, de terugweg staat nog open. De heenweg is al beslist :D
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jul 2015 17:03

Re: Noob gaat op wereldreis

Ooh zo. Super leuk, heel veel plezier! Enne, vergeet je camera of telefoon niet. Jullie eerste trip samen moet worden vastgelegd!

(en stiekem hoop ik op een leuke foto van jullie hier op het forum, natuurlijk in Legoland! Maar snap als je dat niet wilt hoor)
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 29 Jul 2015 17:09

Re: Noob gaat op wereldreis

Oh leuk zeg Yadira! Wij zijn afgelopen kerstvakantie ook in een keer naar Denemarken gereden, in de buurt van Esbjerg zaten we, en dat was een eitje om in een stuk te rijden. Veel plezier!
<<

Anoniem147

Bericht 29 Jul 2015 17:36

Re: Noob gaat op wereldreis

Jaa een DeenSelfie!
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jul 2015 19:12

Re: Noob gaat op wereldreis

Green_Pepper schreef:Oh leuk zeg Yadira! Wij zijn afgelopen kerstvakantie ook in een keer naar Denemarken gereden, in de buurt van Esbjerg zaten we, en dat was een eitje om in een stuk te rijden. Veel plezier!

Daar zitten wij ook! :ja: Leek me een leuke plek.

Haha als mijn vriend eens op de foto wil komt er misschien wel een selfie. Maar niet op het forum denk ik. :angel:
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 29 Jul 2015 20:56

Re: Noob gaat op wereldreis

Yadira schreef:
Green_Pepper schreef:Oh leuk zeg Yadira! Wij zijn afgelopen kerstvakantie ook in een keer naar Denemarken gereden, in de buurt van Esbjerg zaten we, en dat was een eitje om in een stuk te rijden. Veel plezier!

Daar zitten wij ook! :ja: Leek me een leuke plek.

Haha als mijn vriend eens op de foto wil komt er misschien wel een selfie. Maar niet op het forum denk ik. :angel:


Wat toevallig, leuk! Wij zijn maar even echt in Esbjerg geweest. We zaten in een huis in the middle of nowhere. Ribe is trouwens ook leuk om door heen te lopen!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 30 Jul 2015 16:17

Re: Noob gaat op wereldreis

Zijn jullie er al Yadira?
Veel plezier morgen in Legoland.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem304

Bericht 03 Aug 2015 10:22

Re: Noob gaat op wereldreis

Nou we hebben het overleefd hoor. Legoland viel ons wel een beetje tegen en het was ook erg druk, maar Denemarken zelf is erg mooi en rustig, dus dat maakte veel goed. :ja:
<<

Anoniem119

Bericht 03 Aug 2015 10:24

Re: Noob gaat op wereldreis

Leuk! Jammer dat Legoland tegenviel. Ik ben er geweest toen ik 4 was, dus kan geen zinnige opmerking daar over maken, maar wel jammer voor jullie! Maar Denemarken is heerlijk he! Wie weet kan je er nog eens heenrijden, gewoon naar een leuk huisje ofo!
<<

Anoniem304

Bericht 03 Aug 2015 10:29

Re: Noob gaat op wereldreis

Ja inderdaad. We weten nu een beetje hoe het zit. En m`n vriend vond het ook erg leuk, dus ik denk dat we nog wel eens vaker een paar nachtjes met een auto weg gaan. Hotel of een huisje.

Ik had van Legoland meer de verwachting dat het veel nagebouwde dingen van Lego was. Dat was er ook wel en dat was zeker erg mooi, maar het was verder vooral veel attracties en pretpark. En als het dan druk is, sta je uren in de rij. En de attractie waar ik graag in wilde was uiteraard dicht haha.

Beetje story of my life begint dat te worden. Laatst bij een dierentuin wilde ik graag een witte tijger zien, was die net in z`n hok. :palm:
<<

Anoniem119

Bericht 03 Aug 2015 10:32

Re: Noob gaat op wereldreis

Oh dat is jammer!

Ik kan me van Legoland inderdaad veel beelden van Lego herinneren. Maar misschien was dat meer voor kleine kinderen ofzo, of is het tegenwoordig groter en meer pretpark achtig. Dat zou kunnen.

Ik weet nog een super schattige Bed & Breakfast als je ooit weer naar Denemarken wilt, in een super schattig dorpje tussen de velden. Heerlijk rustig. Dan geef je maar een gil.
<<

Anoniem148

Bericht 03 Aug 2015 12:09

Re: Noob gaat op wereldreis

Ik vond legoland ook tegenvallen! Lees alleen dit topic te laat om te waarschuwen :s
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Aug 2015 12:15

Re: Noob gaat op wereldreis

Wat leuk dat jullie het leuk gehad hebben. Zie nu pas je bericht op mijn reactie. Oeps. Was het nog gelukt met kaarten voor legoland? Wij vonden legoland vooral erg duur.
Je kan in Denemarken heel goedkoop huisjes huren. Wij hadden destijds een 6 pers huis voor een week voor €200,- . Voor als je eens langer weg wilt
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 03 Aug 2015 12:16

Re: Noob gaat op wereldreis

Nee, we hebben daar gewoon maar kaartjes aan de kassa gekocht. Duur uitje haha, maarja. Jammer dan ;).

Ik denk dat Denemarken voor ons 'later' zeker wel een goed vakantieland is haha. Met de auto erheen, niet ver weg en toch 'echt weg'.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron