Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Roltrap verslind vrouw!

<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2015 11:54

Roltrap verslind vrouw!

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/wereld/ ... lsignoutmd


Wat naar en wat een ontzettend rare slecht gemaakte roltrap!

Pas op kan als schokkend ervaren worden!
<<

Anoniem181

Bericht 27 Jul 2015 12:11

Re: Roltrap verslind vrouw!

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 07 Feb 2016 21:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 27 Jul 2015 12:16

Re: Roltrap verslind vrouw!

Ik sla ook even over! Jakkes wat naar!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem185

Bericht 27 Jul 2015 12:42

Re: Roltrap verslind vrouw!

Er is niet zo veel te zien.
<<

Neva

Noob

Berichten: 128

Geregistreerd: 27 Jul 2015 09:34

Bericht 27 Jul 2015 15:50

Re: Roltrap verslind vrouw!

Nou inderdaad, je ziet (gelukkig) niet veel.
Maar wat erg dat dat kan op deze manier.
Maar ik heb zo het idee dat er al wat was met de roltrap omdat die dames er ook naast staan te wachten
Never let go of your dreams
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 27 Jul 2015 16:27

Re: Roltrap verslind vrouw!

Ja dat vind ik ook wel opvallend Neva, dat ze als een soort schrik reactie al daar staan.
Maar vreselijk zeg dat dit gebeurd is.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem131

Bericht 27 Jul 2015 16:37

Re: Roltrap verslind vrouw!

Maar het lag toch aan de vloer en niet zo zeer aan de roltrap. Natuurlijk zal het een constructiefout zijn maar een roltrap is nu niet per direct gevaarlijk.

Vorige week las ik ook zo'n verhaal over een vrouw in Nederland die was overleden omdat ze met haar haar in de afwasmachine was vast komen te zetten. Het was wel bij de Makro dus geen standaardafwasmachine maar dan nog vraag ik me af hoe je dat doet.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2015 18:23

Re: Roltrap verslind vrouw!

Francaise schreef:Maar het lag toch aan de vloer en niet zo zeer aan de roltrap. Natuurlijk zal het een constructiefout zijn maar een roltrap is nu niet per direct gevaarlijk.

Vorige week las ik ook zo'n verhaal over een vrouw in Nederland die was overleden omdat ze met haar haar in de afwasmachine was vast komen te zetten. Het was wel bij de Makro dus geen standaardafwasmachine maar dan nog vraag ik me af hoe je dat doet.



Van wat ik kan opmaken uit het vaatwasmachine incident was het een vrouw die licht gehandicapt was ofzo dus wellicht is ze er niet slim mee om gegaan.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2015 18:25

Re: Roltrap verslind vrouw!

Alex schreef:Ik geloof niet dat ik het filmpje wil zien, sowieso walgelijk dat dat op internet gedeeld wordt. Dat arme kindje op zo'n gruwelijke manier z'n moeder kwijt, afschuwelijk :snik:


Ja idd he en ook voor haar familie vind ik het niet kunnen dat het openbaar is. De mensen die erbij staan staan daar maar wat klungelig.
<<

Anoniem137

Bericht 27 Jul 2015 18:38

Re: Roltrap verslind vrouw!

Ik heb het filmpje wel gezien. Erg hoor. Ik vind roltrappen sowieso altijd wel een beetje 'eng', maar ik ben weer te gemakzuchtig om er geen gebruik van te maken zegmaar.
<<

Anoniem148

Bericht 27 Jul 2015 18:56

Re: Roltrap verslind vrouw!

caribbeanlover schreef:
Francaise schreef:Maar het lag toch aan de vloer en niet zo zeer aan de roltrap. Natuurlijk zal het een constructiefout zijn maar een roltrap is nu niet per direct gevaarlijk.

Vorige week las ik ook zo'n verhaal over een vrouw in Nederland die was overleden omdat ze met haar haar in de afwasmachine was vast komen te zetten. Het was wel bij de Makro dus geen standaardafwasmachine maar dan nog vraag ik me af hoe je dat doet.



Van wat ik kan opmaken uit het vaatwasmachine incident was het een vrouw die licht gehandicapt was ofzo dus wellicht is ze er niet slim mee om gegaan.


dit vind ik weer een hele aanname. Je weet niet hoe het gebeurd is maar je trekt al een beetje een conclusie door te zeggen dat ze er niet slim genoeg voor was? Komt heel stom over.
<<

Anoniem137

Bericht 27 Jul 2015 19:11

Re: Roltrap verslind vrouw!

Meestal zijn mensen met een verstandelijke beperking zich juist heel erg bewust van de regels en richtlijnen, en zullen ze die niet zo snel loslaten.
<<

Anoniem131

Bericht 27 Jul 2015 19:26

Re: Roltrap verslind vrouw!

Keet. schreef:Meestal zijn mensen met een verstandelijke beperking zich juist heel erg bewust van de regels en richtlijnen, en zullen ze die niet zo snel loslaten.

Ik heb even gegoogled en het was inderdaad iemand die in een instelling zat voor mensen met een verstandelijke beperking.
Ik wil ook echt geen discussie uitlokken, want het is al verschrikkelijk genoeg.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2015 19:35

Re: Roltrap verslind vrouw!

Dandelion schreef:
caribbeanlover schreef:
Francaise schreef:Maar het lag toch aan de vloer en niet zo zeer aan de roltrap. Natuurlijk zal het een constructiefout zijn maar een roltrap is nu niet per direct gevaarlijk.

Vorige week las ik ook zo'n verhaal over een vrouw in Nederland die was overleden omdat ze met haar haar in de afwasmachine was vast komen te zetten. Het was wel bij de Makro dus geen standaardafwasmachine maar dan nog vraag ik me af hoe je dat doet.



Van wat ik kan opmaken uit het vaatwasmachine incident was het een vrouw die licht gehandicapt was ofzo dus wellicht is ze er niet slim mee om gegaan.


dit vind ik weer een hele aanname. Je weet niet hoe het gebeurd is maar je trekt al een beetje een conclusie door te zeggen dat ze er niet slim genoeg voor was? Komt heel stom over.


Ik zeg niet dat ze er niet slim genoeg voor was dus leg geen woorden in mijn mond! Er niet slim mee omgaan kan ook gebeuren met iemand die niet gehandicapt is. Ik zou nooit, maar dan ook nooit minder spreken over iemand die gehandicapt is aangezien ik een neef heb gehad die gehandicapt was, was idd hij is maar 11 geworden. Denk even na voordat je iemand beschuldigd van bepaalde dingen zeggen!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 27 Jul 2015 20:12

Re: Roltrap verslind vrouw!

Dat doe je wel CBL, je benoemt dat ze verstandelijk beperkt is, en er dus wellicht niet slim mee om gegaan is.

Neemt niet weg dat beide incidenten vreselijk zijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2015 20:26

Re: Roltrap verslind vrouw!

Lejow, dat zijn 2 verschillende dingen! Ik kan er net zo goed niet goed mee om zijn gegaan dus dan doet het er even niet toe of iemand gehandicapt is of niet!
Zij had nou eenmaal een handicap en ik zeg niet dat men dan sowieso al niet slim met zulke apparaten kan omgaan, dat kan iedereen overkomen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 27 Jul 2015 20:34

Re: Roltrap verslind vrouw!

Laat maar..
<<

Anoniem137

Bericht 27 Jul 2015 20:35

Re: Roltrap verslind vrouw!

Jij zegt zelf dat ze van wat je gehoord had, licht verstandelijk gehandicapt was ofzo en er DUS wellicht niet zo voorzichtig mee om was gegaan. Lees je eigen opmerking even terug. Die link leg je zelf wel degelijk.
<<

Anoniem154

Bericht 27 Jul 2015 21:36

Re: Roltrap verslind vrouw!

Werkelijk cbl, je zegt toch "dus"...?



(Het is overigens verslindt)
<<

Anoniem148

Bericht 28 Jul 2015 04:56

Re: Roltrap verslind vrouw!

Precies wat hierboven gezegd is. Jij heb zelf de link gelegd, niet ik. Lees maar eens terug. Ik leg jou geen woorden in de mond want dat heb je dus zelf gedaan.
Dus eerst zelf nadenken voordat je weer iemand aanvalt beschuldigt!
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Jul 2015 07:50

Re: Roltrap verslind vrouw!

Zucht...................een normaal mens om het zo even te zeggen had er ook niet slim om mee om kunnen gaan! Ik doel niet op het feit dat zij gehandicapt was. Ik heb zelf met van die grote vaatwassers gewerkt en wist er ook niet altijd mee om te gaan, zal het ongetwijfeld ook wel eens verkeerd hebben gedaan.
Gehandicapt of niet dat doet er niet toe!

Je kan het op 2 manier opvatten hoe ik het omschrijf en ik bedoel het niet zo zoals jullie het lezen!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 28 Jul 2015 08:15

Re: Roltrap verslind vrouw!

Je kunt lullen wat je wilt, hier kom je niet meer onderuit meid.
Het is niet op 2 manieren op te vatten.

maar ook voor ons geldt dat we kunnen lullen tot we er bij neer vallen, je ziet het toch niet.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 28 Jul 2015 08:59

Re: Roltrap verslind vrouw!

Mensen met een handicap zijn geen normale mensen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem126

Bericht 28 Jul 2015 11:18

Re: Roltrap verslind vrouw!

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 23:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Jul 2015 13:32

Re: Roltrap verslind vrouw!

Rizzoli schreef:Mensen met een handicap zijn geen normale mensen?


Dit vind ik dan wel weer apart. Het woord handicap zegt het toch eigenlijk al? Die zijn dus niet normaal, anders hadden ze geen handicap.

normaal

normaal bijv.naamw.Uitspraak: [nɔrˈmal] zoals het vaakst voorkomt, zoals de meeste mensen doen Voorbeelden: `een espresso, een decafé en een normale koffie`, `Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.`Antoniemen: vreemd, abnormaal, Synoniem: ...


Dat je niet normaal bent hoeft niet per definitie iets slechts te betekenen.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers