Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Roltrap verslind vrouw!

<<

Anoniem281

Bericht 28 Jul 2015 14:37

Re: Roltrap verslind vrouw!

Tja, in een huis vol gehandicapten, zijn wij weer de niet normale, duuus.

Overigens, ik ben niet beperkt, maar doe ook wel 's domme dingen, hoor. Oké, mijn domme dingen zijn niet levensbedreigend, maar ik sta regelmatig boven de pan te staafmixeren waardoor alles onder zit. Of te blenderen zonder deksel. Of ik ros de vaatwasserdeur dicht en heb m'n hand er nog tussen. Ik trek de deur open en houd m'n voet ervoor, waardoor ik 'm niet open krijg of nog erger; ik trek 'm open, maar zet geen stap naar achter en trek de deur tegen m'n voorhoofd... En toch heb ik een bovengemiddeld IQ!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Jul 2015 15:02

Re: Roltrap verslind vrouw!

Carl schreef:Tja, in een huis vol gehandicapten, zijn wij weer de niet normale, duuus.

Overigens, ik ben niet beperkt, maar doe ook wel 's domme dingen, hoor. Oké, mijn domme dingen zijn niet levensbedreigend, maar ik sta regelmatig boven de pan te staafmixeren waardoor alles onder zit. Of te blenderen zonder deksel. Of ik ros de vaatwasserdeur dicht en heb m'n hand er nog tussen. Ik trek de deur open en houd m'n voet ervoor, waardoor ik 'm niet open krijg of nog erger; ik trek 'm open, maar zet geen stap naar achter en trek de deur tegen m'n voorhoofd... En toch heb ik een bovengemiddeld IQ!


En dat alles in combi met je avatar! :banaan:
<<

Anoniem140

Bericht 28 Jul 2015 17:35

Re: Roltrap verslind vrouw!

Lejow schreef:
Carl schreef:Tja, in een huis vol gehandicapten, zijn wij weer de niet normale, duuus.

Overigens, ik ben niet beperkt, maar doe ook wel 's domme dingen, hoor. Oké, mijn domme dingen zijn niet levensbedreigend, maar ik sta regelmatig boven de pan te staafmixeren waardoor alles onder zit. Of te blenderen zonder deksel. Of ik ros de vaatwasserdeur dicht en heb m'n hand er nog tussen. Ik trek de deur open en houd m'n voet ervoor, waardoor ik 'm niet open krijg of nog erger; ik trek 'm open, maar zet geen stap naar achter en trek de deur tegen m'n voorhoofd... En toch heb ik een bovengemiddeld IQ!


En dat alles in combi met je avatar! :banaan:


:good:
<<

Anoniem122

Bericht 28 Jul 2015 17:40

Re: Roltrap verslind vrouw!

Carrie schreef:
Rizzoli schreef:Mensen met een handicap zijn geen normale mensen?


Dit vind ik dan wel weer apart. Het woord handicap zegt het toch eigenlijk al? Die zijn dus niet normaal, anders hadden ze geen handicap.

normaal

normaal bijv.naamw.Uitspraak: [nɔrˈmal] zoals het vaakst voorkomt, zoals de meeste mensen doen Voorbeelden: `een espresso, een decafé en een normale koffie`, `Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.`Antoniemen: vreemd, abnormaal, Synoniem: ...


Dat je niet normaal bent hoeft niet per definitie iets slechts te betekenen.


Ik vind jouw reactie eerder apart.. Een handicap maakt je niet abnormaal! Het maakt je misschien (soms) anders maar soms ook helemaal niet.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Jul 2015 17:47

Re: Roltrap verslind vrouw!

Okeetjes.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers