Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar koop ik triangel bikini's?

<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2015 11:19

Waar koop ik triangel bikini's?

http://international.triangl.com/

Daarmee bedoel ik deze en nepperds mogen ook. Ik vind het een beetje verwarrend, maar die met driehoekjes die je als halter draagt heten ook zo.

Ik wil liever niet online kopen en zoek dus winkels aangezien ik zo naar de stad ga. Heb geen winkels gevonden die ze verkopen.
<<

Anoniem163

Bericht 27 Jul 2015 11:21

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Groupon zag ik ze voorbij komen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 27 Jul 2015 11:22

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

De échte originele heb je echt alleen online. Er zijn genoeg nepperds te vinden, maar die vind ik allemaal echt nét niet.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 27 Jul 2015 11:25

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Overigens CBL: Triangl is het merk. Dit is het merk dat oa nu zo in opkomst is via IG etc met hun bikini's. je hebt dus goedkopere versies, die ongetwijfeld ook met die kleurtjes en figuren werken maar de originele Triangl bikins heb je alleen via die webshop.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2015 11:26

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Thanks meiden. Ga even op Groupon kijken, maar vind het altijd zo gokken straks zit die niet goed.
Ik koop nooit online. Heb vroeger een bikini besteld, was 10x niks en heb het terug gestuurd. Ik vind het veel fijner om naar de winkels te gaan, dan kan je het passen en voelen.

Waar koop ik nepperds? Vind ik niet erg en de echte zijn denk ik te duur.

Waarom heten ze nou zo? Ze hebben niet zoals de anderen zo'n bevestiging waarbij je touwtjes in je nek knoopt.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 27 Jul 2015 11:28

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Geen idee waar je de nepperds koopt. Zag gisteren online ook een webshop, maar die zat in de VS. De originele zijn echt wel vrij prijzig ja: in dollars rond de 90 euro.

Gisteren was ik in de stad en ik heb ze nergens gezien. Ik wil alleen nog maar deze dus ik ga maar overstag en neem het risico ze online te kopen :-)
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2015 11:28

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Caro schreef:Overigens CBL: Triangl is het merk. Dit is het merk dat oa nu zo in opkomst is via IG etc met hun bikini's. je hebt dus goedkopere versies, die ongetwijfeld ook met die kleurtjes en figuren werken maar de originele Triangl bikins heb je alleen via die webshop.


IG? Dank je voor de tips. Die echte zijn duur denk ik en alleen via het buitenland volgens mij. Ik vind US 90 echt et duur!
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2015 11:30

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

http://international.triangl.com/

Caro, bedoel je deze webshop?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 27 Jul 2015 11:31

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Instagram :-)

Ik vond de bikinis in de stad gisteren echt zo stom! En ja, ze zijn duur maar als het gewoon 3 a 4 jaar meegaat dan vind ik het de moeite waard. Ben het zo zat ieder jaar die zoektocht te starten en dan weer een bikini te hebben die na een paar keer dragen uitlubbert of verkleurt!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 27 Jul 2015 11:31

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

caribbeanlover schreef:http://international.triangl.com/

Caro, bedoel je deze webshop?


Ja die ja :-)
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2015 11:35

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Caro schreef:Instagram :-)

Ik vond de bikinis in de stad gisteren echt zo stom! En ja, ze zijn duur maar als het gewoon 3 a 4 jaar meegaat dan vind ik het de moeite waard. Ben het zo zat ieder jaar die zoektocht te starten en dan weer een bikini te hebben die na een paar keer dragen uitlubbert of verkleurt!



Oh zag dat ik de link al had geplaatst.................dom!
In welke winkel zag je ze, die nepperds?
Ik heb er echt veel, maar allemaal dat je ze in de nek moet vast knopen/strikken en dat begin ik irritant te vinden. Ik wil er een ala bh style en die triangle vind ik mooi, nep of niet en anders maar een ander soort.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2015 11:37

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Stofzuiger schreef:Groupon zag ik ze voorbij komen.


Zit nu op de site. Dit zijn toch niet de echte? Er staat Mesh bij.
Vraag me af als ze nep zijn of ze wel zo nagemaakt mogen worden.
Het is wel aantrekkelijk, denk dat ik er een ga bestellen of 2 gezien de lage prijs.
Even kijken hoe het zit met retourneren.
Ik snap de combi's niet zo, ziet er niet zo mooi uit. Een topje waar geen mint in zit en dan wel een mint broekje.
Ik kan niet zo goed zien of ze voorgevormd zijn en dat wil ik wel.
Er staat ''driehoekig design om het figuur mooi uit te laten komen''. Welk figuur? Whahahaha.
<<

Anoniem163

Bericht 27 Jul 2015 11:44

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Geen idee CBL. Ik weet alleen dat ik het voorbij heb zien komen, verder niet in verdiept.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2015 11:45

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

http://www.uniquelyzero.com/beach-wear/ ... -bold-line

Ik zoek eigenlijk deze cups zoals bh's dat hebben.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 27 Jul 2015 12:09

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2015 12:35

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Dank je :thumbup:

Die laatste is echt lelijk of bedoelde je meer het model? Ga iig naar de H&M straks.
<<

Anoniem147

Bericht 27 Jul 2015 12:42

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

De nepperds heb je echt voor 7 euro op Ebay, vaak nog met gratis verzending vanuit China.

Ik heb voordat ik naar Curacao ook zitten kijken maar ik vind ze toch alweer een beetje 2014 haha. Maar dat is meer mijn kronkel, dat vind ik al snel als je er een neppe variant van kunt krijgen.

Maar als jij ze leuk vindt, lekker kopen!
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2015 12:46

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Dat is zoooooo 2014 hahaha ach kan mij niks schelen hoor. Bikini's draag je toch niet 1 jaar?
<<

Anoniem147

Bericht 27 Jul 2015 12:58

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

caribbeanlover schreef:Dat is zoooooo 2014 hahaha ach kan mij niks schelen hoor. Bikini's draag je toch niet 1 jaar?


Hahaha nee daarom zeg ik ook, lekker kopen wat je leuk vindt. Dat is het belangrijkste!

Ik vind mijn bikini's inderdaad na 1 seizoen dragen al niet meer leuk.= :palm: Eigenlijk gebruik ik alleen mijn zwarte bikini al jaren.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 27 Jul 2015 12:59

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Marni schreef:De nepperds heb je echt voor 7 euro op Ebay, vaak nog met gratis verzending vanuit China.

Ik heb voordat ik naar Curacao ook zitten kijken maar ik vind ze toch alweer een beetje 2014 haha. Maar dat is meer mijn kronkel, dat vind ik al snel als je er een neppe variant van kunt krijgen.

Maar als jij ze leuk vindt, lekker kopen!


Haha, ik wil dus ook voor Curacao en baal nu dus al dat je er al die neppe van hebt. Maar ik vind nergens anders leuke dus ik denk toch dat ik overstag ga.
<<

Anoniem147

Bericht 27 Jul 2015 13:02

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Caro schreef:
Marni schreef:De nepperds heb je echt voor 7 euro op Ebay, vaak nog met gratis verzending vanuit China.

Ik heb voordat ik naar Curacao ook zitten kijken maar ik vind ze toch alweer een beetje 2014 haha. Maar dat is meer mijn kronkel, dat vind ik al snel als je er een neppe variant van kunt krijgen.

Maar als jij ze leuk vindt, lekker kopen!


Haha, ik wil dus ook voor Curacoa en baal nu dus al dat je er al die neppe van hebt. Maar ik vind nergens anders leuke dus ik denk toch dat ik overstag ga.


Ik heb er vooral heel veel piepjonge meiden mee gezien.. Okee! Ik bedoel niet dat wij niet jong zijn natuurlijk :nopompom: hahaha, maar echt van die huppeltutjes van 16/17/18. Toen was ik toch wel een beetje blij dat ik ze niet gekocht had ;)

Gewoon even een head's up! Ik vind ze trouwens ook nog heel leuk hoor, maar ik weet niet wat het is. Alsof ik mezelf dan ineens te oud voel voor de hype.. Oh my god.. Wat zeg ik nu?! Eigenlijk moet ik mezelf daar niets van aantrekken maar toch doe ik het.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2015 13:02

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Marni schreef:
caribbeanlover schreef:Dat is zoooooo 2014 hahaha ach kan mij niks schelen hoor. Bikini's draag je toch niet 1 jaar?


Hahaha nee daarom zeg ik ook, lekker kopen wat je leuk vindt. Dat is het belangrijkste!

Ik vind mijn bikini's inderdaad na 1 seizoen dragen al niet meer leuk.= :palm: Eigenlijk gebruik ik alleen mijn zwarte bikini al jaren.


Ik ga zeker even op Ebay kijken, had daar niet aan gedacht omdat ik nooit wat online koop denk ik. Dank je voor de tips.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 27 Jul 2015 13:07

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Marni schreef:
Caro schreef:
Marni schreef:De nepperds heb je echt voor 7 euro op Ebay, vaak nog met gratis verzending vanuit China.

Ik heb voordat ik naar Curacao ook zitten kijken maar ik vind ze toch alweer een beetje 2014 haha. Maar dat is meer mijn kronkel, dat vind ik al snel als je er een neppe variant van kunt krijgen.

Maar als jij ze leuk vindt, lekker kopen!


Haha, ik wil dus ook voor Curacoa en baal nu dus al dat je er al die neppe van hebt. Maar ik vind nergens anders leuke dus ik denk toch dat ik overstag ga.


Ik heb er vooral heel veel piepjonge meiden mee gezien.. Okee! Ik bedoel niet dat wij niet jong zijn natuurlijk :nopompom: hahaha, maar echt van die huppeltutjes van 16/17/18. Toen was ik toch wel een beetje blij dat ik ze niet gekocht had ;)

Gewoon even een head's up! Ik vind ze trouwens ook nog heel leuk hoor, maar ik weet niet wat het is. Alsof ik mezelf dan ineens te oud voel voor de hype.. Oh my god.. Wat zeg ik nu?! Eigenlijk moet ik mezelf daar niets van aantrekken maar toch doe ik het.


Ik ga ook niet voor diegene met AL die felle kleurtjes. Want dan voel ik me idd ook gewoon het oude wijf dat meedoet aan een rage. Maar je hebt er ook met maar één kleur. Die vind ik voor mij op mijn oma leeftijd wat meer passen :-).

Kijk, deze bijvoorbeeld

Afbeelding
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 27 Jul 2015 13:16

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Omaleeftijd..?
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem147

Bericht 27 Jul 2015 13:22

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Hahaha Caro!! :D Jij bent een jonge stoot gek ;)

Ja die vind ik inderdaad ook het mooi. Sowieso het triangel model of de bandeau.

Ik heb het over deze. Daar heb ik de meeste mensen in gezien.
Afbeelding

Ik vind deze het mooiste. Zo stoer, maar toch ook sexy. Love it!
Afbeelding
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers