Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar koop ik triangel bikini's?

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 27 Jul 2015 13:45

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

De grap is dat ik dus bij die zwarte aan jou moest denken toen ik die op de website zag :-). En weet je wat ik niet mooi vind aan die 'normale': die waarin iedereen loopt? De bandjes zitten vrij wijd naar de buitenkant en zijn heel smal. ben je dus van boven wat breder/ forser of heb je meer tiet, dan lijk je flinker door de stand van die bandjes.

Ik vind de bandeau idd ook heel mooi :-)
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2015 19:27

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Caro, die effen is ook mooi zeg! Waar is die vandaan?

Ik kon niks vinden in de stad. Bij H&M was amper keuze en bij Hunkemoller ook eigenlijk. Had geen zin om de hele stad ervoor af te gaan. Denk dat ik er een ga bestellen en dan maar hopen dat die goed zit.

Weet iemand of er vulling in die cups zitten of dat het voorgevormd is ofzo?


Marni, kan ik beter op Ebay.nl of com bestellen of maakt dat niet uit? Hoe betrouwbaar zijn ze? Hoe lang duurt het voordat ik het ontvang?
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2015 20:44

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

http://www.ebay.nl/itm/Exciting-Black-M ... 4637fe6dac


Dit lijkt me ook wel wat.


Best lastig om die triangle te zoeken, ben nog bezig ermee. Gevonden...................google wat een uitvinding!
Hoe kan ik in godsnaam ze sorteren met de prijs van laag naar hoog? Gelukt, maar ze staan niet echt op volgorde. Bij veel moet je bieden en daar begin ik niet aan. Wil gewoon gelijk weten hoeveel ik kwijt ben.

Caro, die met de kleurtjes vind ik erg leuk en ze zijn op Ebay er ook in 1 kleur. Misschien kan je ze daar bestellen of wilde je geen nepperd?
<<

Anoniem163

Bericht 28 Jul 2015 08:15

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Zou die laatste doen CBL. Scheelt ook weer in het gewicht van je koffer.
<<

Anoniem137

Bericht 28 Jul 2015 08:17

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Oh Lord. Babyboy is terug?
<<

Anoniem137

Bericht 28 Jul 2015 08:20

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Wel duur trouwens, voor een veter.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Jul 2015 08:35

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Keet. schreef:Oh Lord. Babyboy is terug?


Huh?
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Jul 2015 08:37

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Stofzuiger schreef:Zou die laatste doen CBL. Scheelt ook weer in het gewicht van je koffer.


Nou ik mag 30 kg meenemen dus kan ik er wel 10 onderhand in de koffer doen.

Trouwens als ik die triangle oke de nepversie bestel hoop ik natuurlijk dat die goed zit, want het is gokken met de maat. De ene keer heb ik een andere maat dan de andere keer. Dus vind ik het lastig om te bepalen welke ik maat ik bestel.

Iemand daar ervaring mee?
<<

Anoniem147

Bericht 28 Jul 2015 11:36

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Ik denk dat het puur een gok gaat worden en hopen dat hij goed zit.

Voor €7,- kun je ook niet heel veel van een bikini verwachten (vind ik). Zo lees ik in de reviews ook veel dat hij niet echt dezelfde soort stof heeft als die echte variant. Ik denk ook dat ze niet echt steun bieden bij grotere borsten en dat de kwaliteit inderdaad slecht is.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Jul 2015 14:52

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Marni schreef:Ik denk dat het puur een gok gaat worden en hopen dat hij goed zit.

Voor €7,- kun je ook niet heel veel van een bikini verwachten (vind ik). Zo lees ik in de reviews ook veel dat hij niet echt dezelfde soort stof heeft als die echte variant. Ik denk ook dat ze niet echt steun bieden bij grotere borsten en dat de kwaliteit inderdaad slecht is.



Ja idd echt veel kan je er niet verwachten.cAch ja voor dat geld hoef ik het niet te laten en als die 1 zomer mee gaat ben ik al blij. Is ook wel te verwachten dat die niet echt dezelfde stof heeft dan de echte, want anders was die wel duurder denk ik.

Ik sorteer sowieso op de prijs van laag naar hoog, maar sommige bedrijven hebben verschillende prijzen waardoor het niet echt klopt. Ik zie australische dollars, maar ik wil op US dollars selecteren. Kan dat wel?
Free shipping is ook een must op daar op te sorteren he?
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Jul 2015 22:27

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Marni schreef:
caribbeanlover schreef:Dat is zoooooo 2014 hahaha ach kan mij niks schelen hoor. Bikini's draag je toch niet 1 jaar?


Hahaha nee daarom zeg ik ook, lekker kopen wat je leuk vindt. Dat is het belangrijkste!

Ik vind mijn bikini's inderdaad na 1 seizoen dragen al niet meer leuk.= :palm: Eigenlijk gebruik ik alleen mijn zwarte bikini al jaren.


Ben jij dat dan op die foto aangezien dat een dame is in een zwarte bikini met een goddelijk lijf!
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Jul 2015 22:30

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Caro schreef:De grap is dat ik dus bij die zwarte aan jou moest denken toen ik die op de website zag :-). En weet je wat ik niet mooi vind aan die 'normale': die waarin iedereen loopt? De bandjes zitten vrij wijd naar de buitenkant en zijn heel smal. ben je dus van boven wat breder/ forser of heb je meer tiet, dan lijk je flinker door de stand van die bandjes.

Ik vind de bandeau idd ook heel mooi :-)


Over welke bikine heb je het met die bandjes? Hoe weet je dat als je er geen hebt mocht over de triangle gaan?
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Jul 2015 22:38

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

http://www.ebay.com/itm/Sexy-Womens-Bik ... 20fc9a08fd

Die met die gekleurde print vind ik ook wel leuk, maar het broekje is niet mijn model.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Jul 2015 22:41

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

http://www.ebay.com/itm/Sexy-Womens-Ban ... 2a52a0c4f9


Sorry moest even doet me aan Babyboy denken deze meid.
<<

Anoniem122

Bericht 28 Jul 2015 23:04

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

caribbeanlover schreef:
Stofzuiger schreef:Zou die laatste doen CBL. Scheelt ook weer in het gewicht van je koffer.


Nou ik mag 30 kg meenemen dus kan ik er wel 10 onderhand in de koffer doen.

Trouwens als ik die triangle oke de nepversie bestel hoop ik natuurlijk dat die goed zit, want het is gokken met de maat. De ene keer heb ik een andere maat dan de andere keer. Dus vind ik het lastig om te bepalen welke ik maat ik bestel.

Iemand daar ervaring mee?

Alles uit China valt klein, een L is eerder een grote S/klein vallende M.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jul 2015 08:48

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

ไม่เป็นไร schreef:
caribbeanlover schreef:
Stofzuiger schreef:Zou die laatste doen CBL. Scheelt ook weer in het gewicht van je koffer.


Nou ik mag 30 kg meenemen dus kan ik er wel 10 onderhand in de koffer doen.

Trouwens als ik die triangle oke de nepversie bestel hoop ik natuurlijk dat die goed zit, want het is gokken met de maat. De ene keer heb ik een andere maat dan de andere keer. Dus vind ik het lastig om te bepalen welke ik maat ik bestel.

Iemand daar ervaring mee?

Alles uit China valt klein, een L is eerder een grote S/klein vallende M.


Oeps! Goed dat je het zegt en is wel iets om over na te denken.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 29 Jul 2015 17:01

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Ik weet niet wat je er voor uit wilt geven en wat je precies voor kleuren zoekt, maar hier hebben ze er ook 3.
http://www.hipvoordeheb.nl/kleding-en-s ... ikini.html
Het zal wellicht betere kwaliteit zijn dan van Ebay en sneller binnen. Bij Ebay duurt het al snel 3 weken.

*Edit: En hier hebben ze ze ook:
http://www.my-jewellery.com/fashion-finds/bikini-s.html *
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jul 2015 17:45

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Dank je. Bij die eerste link kan je ze strikken lees ik en dat is juist wat ik niet wil. Je kan ze ook zonder bandjes dragen en ik heb ooit eens zo'n bh gepast en vind dat niet fijn zitten. Maar wellicht de moeite waard omdat de bandjes niet dmv strikken in de nek gaan en dat is misschien nog wel belangrijker.

Zo te zien kan je bijv. top en broek in verschillende maten als set kopen en dat kan bij Ebay dacht ik niet. Oh nee bij deze kan dat niet zie ik nu........................lastig.

Die andere link heeft dezelfde allleen ietsje goedkoper.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Aug 2015 08:30

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Ik zag op/bij Groupon ook dat ze ze hebben dat de bandjes net als een bh zijn zeg maar en nog goedkope dan die driehoekige. Ondat dat ook een nepperd is vraag ik me dus af of zie uit China komen en zo ja, dan zullen die ook wel klein vallen. Balen zeg dat ze uit China kleiner uitvallen.

Eerst maar eens deze week in de stad kijken en dan kan ik altijd nog zien of ze online bestel.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Aug 2015 09:01

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Was gister bij de New Yorker en daar hadden ze dupes. Deze waren met een strapless top, maar die was te klein dus paste ik niet. Het broekje L ging heel stroef aan dus het was 10x niks!

Strapless en tops die zo zijn en dan met afneembare bandjes vind ik niet lekker zitten. Denk dat beter voor die versie met een topje ala bh look kan gaan en als het broekje niet fijn zit is het niet heel erg. Het gaat me op het topje.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Aug 2015 19:24

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Caro schreef:
Marni schreef:De nepperds heb je echt voor 7 euro op Ebay, vaak nog met gratis verzending vanuit China.

Ik heb voordat ik naar Curacao ook zitten kijken maar ik vind ze toch alweer een beetje 2014 haha. Maar dat is meer mijn kronkel, dat vind ik al snel als je er een neppe variant van kunt krijgen.

Maar als jij ze leuk vindt, lekker kopen!


Haha, ik wil dus ook voor Curacao en baal nu dus al dat je er al die neppe van hebt. Maar ik vind nergens anders leuke dus ik denk toch dat ik overstag ga.



Weet je al welke?
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Okt 2015 15:26

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Ben nu eens rustig aan het kijken, want voor ik het weet is het te laat.
Omdat ik las dat de maten kleiner vallen werd me aangeraden om een maat groter te nemen. Ik zag er een ala bh style zeg maar op een paspop en vond die cups wel erg ruim. Er stond niet bij welke maat het was.

Ik wil graag een gewone en een met van die driehoekjes zeg maar. Zit bij beide te twijfelen of ik wel XL moet nemen of beter L.

Wie heeft daar ervaring in?
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Okt 2015 11:23

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Eindelijk besteld, maar waarschijnlijk niet op tijd hier ivm kerst. Ben allang blij als ze goed zitten met name de tops.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Okt 2015 18:26

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Heb er 2 besteld en de 1e is zonet binnen gekomen dus sneller dan verwacht/ik dacht. Topje zit goed, lichtjes strak, maar wellicht rekt dat nog. Doordat die ook strapless kan springen de bandjes er soms af, maar dat is bij merken ook zo denk ik. Broekje kan net, maar denk dat ik er een andere bij draag. Het ging me vn om de top. Het is maar goed dat ik de grootste maat heb besteld.
<<

Elle123

Bericht 30 Okt 2015 17:45

Re: Waar koop ik triangel bikini's?

Ik heb er net ook 3 besteld, ben benieuwd! Ik heb ze via lookinggood.com besteld, als het goed is heb ik ze morgen al.
Ik kan geen plaatjes kopieren, maar het zijn 2 triangelmodellen (topje roze met wit, broekje aqua en de andere topje oranje en broekje roze) en een bandeau model in zwart. Die was in de sale voor 10 euro, de andere waren 30. Ik heb M genomen, draag maat 36/S dus hoop dat ze passen.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers