Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Besta Ikea

<<

Anoniem154

Bericht 27 Sep 2015 20:24

Re: Besta Ikea

..
Laatst gewijzigd door Anoniem154 op 27 Sep 2015 22:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 27 Sep 2015 20:31

Re: Besta Ikea

Mooi Wolbol! Ga je hem nog ophangen?
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem154

Bericht 27 Sep 2015 20:44

Re: Besta Ikea

Nee, willen toch liever geen grote gaten in de muur. Lijkt me wel mooi overigens.
Misschien dat we ook nog een grote kast gaan samenstellen, in zelfde kleurstelling.
<<

Anoniem151

Bericht 27 Sep 2015 21:01

Re: Besta Ikea

Mooi!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 27 Sep 2015 21:53

Re: Besta Ikea

Gaaf Wolbol!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem154

Bericht 24 Feb 2016 10:25

Re: Besta Ikea

Even Up, we willen graag in dezelfde stijl als het tvmeubel, een grote wandkast.

Zie hier wel veel tvmeubels voorbij komen, maar geen hoge kasten. Iemand een dergelijke hoge Besta kast staan?

We willen dan 3 Besta elementen op elkaar, en dan 3 naast elkaar, en daartussen iets met hetzelfde steigerhout als op ons tvmeubel. Ik wil het liefst wit, maar man is nog niet overtuigd. En iets van licht erin verwerkt. Led vind ik te 'nep', spotjes vind ik ook niet zo...nog even kijken wat we willen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Feb 2016 14:09

Re: Besta Ikea

Wij hebben wel een hoge besta staat in de bijkeuken is de voorraadkast, dus gewoon simpel dus aan mij heb je niks

Je hebt ook led met warm licht
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Feb 2016 17:24

Re: Besta Ikea

Leuk dat je 'm geupt hebt, Wolbol.

Wij hebben uiteindelijk besloten om niet voor een Besta tvmeubel te gaan met hoge kast er bij. We willen nu voor een laag tvmeubel gaan (niet persé Besta, maar dan hebben we meer keuze) en aan de andere kant van de woonkamer een Besta buffetkast (dus gewoon een hoge kast met 3x3 vakken, misschien met iets open en de rest dicht).

Of je iets anders kan dan led verlichting weet ik niet. Volgens mij is alleen led mogelijk. Ik vind dat niet heel nep ogen eigenlijk. Je hebt meerdere led opties, niet alleen van die slingers, maar ook rondjes en kleine rechthoekjes.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem154

Bericht 28 Feb 2016 16:26

Re: Besta Ikea

Weet ook niet hoe ik het moet omschrijving ipv nep.
Op de speelkamer hebben we langs de balken (beide kanten van de kamer) ledstrips. Man zijn ding. Het is nogal, euh...opvallend :) laten we het daar op houden. Misschien baseer ik mijn gevoel teveel op de toepassing van de strips in die kamer.

Ik vind het wel lastig om zelf een kast 'samen te stellen'. Kom er nog niet helemaal uit. Vd week nog maar eens puzzelen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Mrt 2016 08:32

Re: Besta Ikea

Nou we hebben de Besta hoor! Zijn er echt super blij mee. Het is echt een prachtige kast. We hebben voor een kast met 12 vakken gekozen, waarvan 8 taupe/beige, twee helemaal zwart en twee met zwarte rand en glazen deurtje (perfect passend bij de rest van het huis dus).

Het was wel echt een helse klus om de kast in elkaar te zetten. Niet de basis, maar met name de deurtjes stellen en de glazen plankjes die met een stevig systeem vast zitten, maar nu staat ie! Zo fijn dat al ons servies nu in die kast staat. Ruimt enorm op.

Afbeelding

Afbeelding



Enne Wolbol, over die ledstrips.. Bij Ikea heb je niet alleen ledstrips maar ook andere led keuzes die je in een kast kunt monteren. Zo heb je bijvoorbeeld van die spots die je in de bovenkant van de kast kunt plaatsen:

Afbeelding


Maar wij hebben bijvoorbeeld een heel mooi rechthoekig staafje, waarbij dan het uiterste vierkantje alleen led is.

Afbeelding


Slechte foto's, maar dat ziet er dan dus zo uit bij ons:

Uit:
Afbeelding

Aan:
Afbeelding

En bij het glas weerspiegelt dat ook nog eens heel mooi:

Afbeelding

Ik vind dat echt heel mooi en heeft niets met die ledstrips te maken.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Mrt 2016 08:34

Re: Besta Ikea

Ben benieuwd wat jij wilt! Ik zie dat je het plaatje hierboven weg hebt gehaald.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem154

Bericht 02 Mrt 2016 11:00

Re: Besta Ikea

Heel mooi Marin, zoiets willen wij dus ook! Alleen dan 3 naast elkaar. We twijfelen heel erg over de kleuren, en de opstelling. We willen namelijk hout erin verwerken, wat past bij ons tvmeubel. Dat stellen is echt vreselijk he, moeten ons tvmeubel ook nog een keer goed stellen. Stom klusje.
Dat balkje is ook een goede tip! Dat ziet er wel sfeervol, maar strak uit!

Dat plaatje hierboven was van ons tvmeubel. 4 lage Bestakasten met hout erop.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Mrt 2016 11:12

Re: Besta Ikea

Ah ja leuk! Wij wilden ook drie naast elkaar maar bleek dat vier ook nog goed paste (en wel moest, omdat er achter het fotoplankje niet geverfd was dus anders zag je een witte streep op de muur).

Ben benieuwd hoe die van jullie wordt!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem154

Bericht 02 Mrt 2016 14:57

Re: Besta Ikea

Ben ik nog even met 2 vragen :)

Hebben jullie 2x http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... /S29059448 of echt losse onderdelen?
Heb even gemeten net, en 240 breed kan hier wel, man wil ook graag een groot formaat.

Ik zie op de website 2x deze kast = 48 pakketten Is het echt veel? of ook veel kleine pakketjes?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Mrt 2016 15:17

Re: Besta Ikea

Ik antwoord later even als ik rustig kan rekenen! Nu chaos in m'n hoofd op werk haha.
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers