Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forumherinneringen

<<

Anoniem156

Bericht 26 Jul 2015 20:42

Forumherinneringen

Dit forum bestaat alweer twee jaar en daarvoor hadden we natuurlijk de oude forums. Velen van ons komen hier alweer heel wat jaar, en er is een hoop gebeurd.
Dus vertel hier de dingen die je het meest zijn bijgebleven, de leuke, lieve, ontroerende en stomme dingen!
<<

Anoniem119

Bericht 26 Jul 2015 21:03

Re: Forumherinneringen

Pfoe ik kom hier al twaalf jaar intussen maar ik vind t altijd zo moeilijk om echt 1 herinnering te noemen.

Wat ik super leuk vind is hoe we allemaal zo gegroeid zijn, met elkaar meegegroeid.

Bijvoorbeeld dat Lejow, Lady, Spencer en nog meer van die 'oer' forummers nu mama zijn.
Of dat Carrie zwanger is.
Of dat Carl een paar jaar geleden nog wild om haar heen sloeg en nu gewoon gaat trouwen en voor een kindje wilt gaan.
Dat Lucy haar eerste kindje geboren was, weet ik nog goed, en dat ze intussen bijna van haar vierde zal bevallen.
Dat Mamsie een kleine kreeg, maar dat hij intussen gewoon al bijna naar de middelbare school zal gaan (hjj gaat komend jaar naar groep 8 denk ik?)
Dat Scandic een nieuwbouw huis kocht en het nu bijna klaar is.

Etc etc

Dat zijn voor mij herinneringen en dat vind ik zo leuk! We gaan echt jaren met elkaar mee!
<<

Anoniem148

Bericht 27 Jul 2015 05:34

Re: Forumherinneringen

En jij marin, huis gekocht en getrouwd.
En sterremaan spookt altijd door mijn hoofd. Hoe is het nu met haar? Laatst was er een update maar toch vraag ik het mij iedere keer weer af.
<<

Anoniem315

Bericht 27 Jul 2015 10:01

Re: Forumherinneringen

Van zwangerschappen en baby's weet ik niet veel, omdat mijn interesse daar niet zo lag. Ik herinner me Mamsies tweede en derde zwangerschap nog wel for some reason en ook die van Stofzuiger en Charles kan ik me goed heugen.

Ik herinner me een piepjong en eigenwijs en rebels Dwabje, die nu heeeeel burgerlijk en verstandig is geworden.

Ook herinner ik me Wendy en Weetjewel enzo, die toen nog vaak heel gezellig taart en booze nuttigden en heel vrij leefden, voor mijn gevoel.

Vervelende/verdrietige herinneringen zijn de situaties rondom Leaf, maar ook Pompoen, Purplesparkle (Tealeaf?), Sterremaan en Carl.

Goede herinneringen heb ik aan meetings met, inmiddels al een heleboel, leuke meiden. Een aantal meiden zijn nu gewoon vriendinnen en dat is zo leuk!!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 27 Jul 2015 10:09

Re: Forumherinneringen

* De ontmaskering van Mildred
* Het begin van het forumbaby tijdperk
* De zwangerschap en bevalling van Lejow
* De verhalen van Sterremaan: dat ze in Hart in actie kwam en de forumactie dat ze naar Paul de Leeuw kon
* Het fwb tijdperk van Marin

Verder allemaal 'o ja'tjes' bij de dingen die jullie noemen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Neva

Noob

Berichten: 129

Geregistreerd: 27 Jul 2015 10:34

Bericht 27 Jul 2015 10:46

Re: Forumherinneringen

Het ziek zijn van m.a.r.a., haar operatie en vooral haar herstel.
De vroeggeboortes van sommige forumsters.
De moeder die na 2 kinderen nog een 2ling kreeg, 1 van de 2ling die door een ziekte haar oog kwijt raakte.
De forumster met 2 of 3 kinderen en slangen in huis had.
Never let go of your dreams
<<

Anoniem163

Bericht 27 Jul 2015 10:56

Re: Forumherinneringen

Hoe is het eigenlijk met de drieling?
<<

Anoniem163

Bericht 27 Jul 2015 10:59

Re: Forumherinneringen

Hoe er mee geleefd is met mijn zwangerschap en alle kadootjes en kaartjes die ik gehad heb zal ik nooit vergeten. Zo bijzonder! :love:
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 27 Jul 2015 12:11

Re: Forumherinneringen

Dat ik destijds werd beschuldigd van het opsturen van een kapotte tas (alweer heel wat jaartjes geleden) en dat het forum over me heen viel. Had toch best wat indruk gemaakt haha.

De hele forumrel rondom Zusje en het biechtaccount.

Hoe iedereen meeleefde met Lejow en haar vroeggeboren dochter.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 27 Jul 2015 12:43

Re: Forumherinneringen

Oh zoveel herinneringen.
-Zoals Cleo met haar katten die hier in het begin kwam
-Sensual, Witte oleander en Mamakip. Die laatste twee waren overigens destijds bijna de enige moeders hier. Hoe het kan veranderen
-De enige rellen met meiden waarvan ik de namen maar niet zal noemen (weet niet of het word gewaardeerd)

Ik kom al sinds 2004 hier. En met tussenpozen ben ik er nog steeds.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem244

Bericht 27 Jul 2015 12:58

Re: Forumherinneringen

Die forummer die had verzonnen dat haar kindje te vroeg / doodgeboren was

Iets met een forummer en een mp3 speler maar dat weet ik even niet precies meer

Hoe iedereen meeleefde met leaf toen haar vader vermist was

Het nachtcafe was altijd erg gezellig
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 27 Jul 2015 20:38

Re: Forumherinneringen

Jeetje dat is al weer een tijd terug voor mij. Weet nog dat er toen 1 topic was omtrent zwangerschap en kids waarin o.a. de geboortes van de kids van Lieskuh, Pritt, Mamsie, mama van 2 in naar voren kwamen, dat is wel een beetje het eerste wat ik me kan herinneren van mijn eerste tijd op het forum. Verder de actie voor Sterrenmaan was erg bijzonder.
De minder leuke dingen die me bijbleven waren de zorgen over de dochter van Mama van 2, wat hierboven al ergens werd benoemd het meisje wat 1 oog kwijt raakte (ben de forumnaam kwijt) de leugens over Isabeau vond ik nog wel het ergste.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Jul 2015 20:51

Re: Forumherinneringen

Marin met haar fwb, Zoete witte wijn die elke week met haar mening in de Yes kwam, een hele schattige foto van toen nog Dwab met een haarband in een discotheek, Novalee en Stofzuiger die allebei bijna tegelijk gingen bevallen maar Novalee was al lang over tijd.. Dat zijn dingen van een tijd terug wat als eerste in me op komt.

Natuurlijk staat de dood van de man van Pompoen me nog vers in het geheugen. Toen kende ik Pompoen nog helemaal niet maar ik kan me het echt nog zo goed herinneren.
R. 2013
D. 2016
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 27 Jul 2015 20:57

Re: Forumherinneringen

Mijn forumherinneringen;
- De meeting met Maple en Alex bij Stof, om daarna naar Jordana te gaan.
- Het nachtje weg met Exo in Limburg, om daarna bij Stuiterbal op visite te gaan.
- Mijn uitzwaaitopic toen ik naar Oostenrijk ging, gemaakt door Erin.
- Een klusdag bij Olivia
- De pizzameeting in Groningen
- De babyshower van Spencer, haar reactie was echt super leuk!
- En de lieve reacties die ik heb gekregen toen mijn vader ziek was, en afgelopen jaar toen mijn moeder ziek was.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Jul 2015 21:09

Re: Forumherinneringen

Dat Susan in het LUMC ineens voor mijn neus stond, de dag nadat ik bevallen was, met een MEGA grote doos vol met cadeautjes, ingezameld door jullie allemaal.

De vriendinnen die ik aan het forum heb over gehouden

De steun tijdens de ziekte en het overlijden van mijn moeder

De vriendschappen die ook weer over gegaan zijn

En niet op mezelf betrokken:
Het overlijden van de vader van Leaf en de man van Pompoen
De forumsters die geliefde mensen aan boord hadden van de MH17
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 27 Jul 2015 21:36

Re: Forumherinneringen

Jaa allemaal herkenning bij de dingen die jullie zeggen.
@Marin, ik denk dat jij mijn middelste bedoelt want toen ik voor het eerst op het forum kwam had ik G al. Hij was toen 6 maanden ongeveer en is nu al 11! Hij gaat inderdaad naar groep 8. slik!

- het hele mildred gebeuren
- Anneke (denk ik) die mij al moeder nogal de grond in boorde.
- die kennis van mamakip met dat kindje wat dood was gegaan.
- marin haar fwb time idd!
- natuurlijk Sterremaan en het Paul de leeuw verhaal.
- cleo en haar katten en vreemde vriend.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem119

Bericht 27 Jul 2015 21:38

Re: Forumherinneringen

Echt? Ja dat je V kreeg weet ik nog wel heel goed! Dan zal ik me dat nog kunnen herinneren ja.

Hahaha toevallig heb ik m'n FWBtje eens opgezocht op Facebook vorige week... Was benieuwd hoe en wat. Ben benieuwd of hij weet dat ik nu getrouwd ben. HIj heeft al jaren een relatie, dat weet ik wel.
<<

Anoniem181

Bericht 27 Jul 2015 21:45

Re: Forumherinneringen

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 07 Feb 2016 22:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem282

Bericht 27 Jul 2015 22:20

Re: Forumherinneringen

Sens(ual) en Anneke; twee mensen die duidelijk aanwezig waren. Pfff, da's echt lang geleden. Ik vond het vaak wel vermakelijk en niet storend, maar ik kan me zo voorstellen dat lang niet iedereen daar destijds hetzelfde over dacht. ;-)
<<

Anoniem119

Bericht 27 Jul 2015 22:23

Re: Forumherinneringen

Toch mooi dat er tien jaar later nog steeds over die mensen gepraat wordt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Jul 2015 22:29

Re: Forumherinneringen

Alex schreef:
Lejow schreef:Dat Susan in het LUMC ineens voor mijn neus stond, de dag nadat ik bevallen was, met een MEGA grote doos vol met cadeautjes, ingezameld door jullie allemaal.


:eyes:

Ik herinner me alles wat al genoemd is, van het overlijden van de man van Pompoen tot het verzonnen verhaal van Lizzy over Isabeau.



Ja sorry hehe jij was voor mijn gevoel 'gewoon' op bezoek als vriendin. Dus was vooral verbaasd dat zij er ineens stond. Maar vind het nog steeds geweldig dat jullie dat toen geregeld hebben. Dus ja, jouw naam had er ook bij moeten staan!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Jul 2015 22:29

Re: Forumherinneringen

Marin schreef:Toch mooi dat er tien jaar later nog steeds over die mensen gepraat wordt.


En wat dacht je van Mildred :P
<<

Anoniem181

Bericht 27 Jul 2015 22:32

Re: Forumherinneringen

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 07 Feb 2016 22:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Botje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 4

Geregistreerd: 27 Jul 2015 22:52

Bericht 27 Jul 2015 23:31

Re: Forumherinneringen

Wat een leuk topic. Ik verveelde me dus ik dacht 'laat ik eens kijken of dat oude forum nog bestaat', en ja hoor.
Ik las vroeger regelmatig mee, en ik herinner me een aantal mensen nog goed. Wat leuk dat sommigen daarvan hier nog steeds komen!

Ik herinner me:
Kersje
Snoes
Mamsie
Susan
De mama van Lise
Mini
Lucky
Sterremaan
Meisje met een baardagaam
Prinses Leia
Vienna
Jacobien
en nog een hoop waarvan ik de forumnaam al lang vergeten ben.
<<

Anoniem287

Bericht 27 Jul 2015 23:43

Re: Forumherinneringen

Botje schreef:Wat een leuk topic. Ik verveelde me dus ik dacht 'laat ik eens kijken of dat oude forum nog bestaat', en ja hoor.
Ik las vroeger regelmatig mee, en ik herinner me een aantal mensen nog goed. Wat leuk dat sommigen daarvan hier nog steeds komen!

Ik herinner me:
Vienna


Present!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers