Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forumherinneringen

<<

Anoniem119

Bericht 28 Jul 2015 22:31

Re: Forumherinneringen

Volgens mij was ik ook bij die meeting. High tea in den Bosch toch?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Jul 2015 22:32

Re: Forumherinneringen

Ja klopt! Wist niet meer dat jij daar ook bij was!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem156

Bericht 28 Jul 2015 22:46

Re: Forumherinneringen

Ja, georganiseerd door J'adore en Carrie had naambordjes gemaakt!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Jul 2015 22:51

Re: Forumherinneringen

Bliss schreef:Dat was niet Nomad volgens mij, maar Phnaidra??


Nomad had ook zo iets hoor. Ikheb fb nog afgespeurd naar bekenden van haar. Die bleek alles bij elkaar gelogen te hebben
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Jul 2015 22:54

Re: Forumherinneringen

Poubelle schreef:Ja, georganiseerd door J'adore en Carrie had naambordjes gemaakt!


Die naambordjes waren toch een paar jaar geleden bij de Utrecht-meeting? Volgens mij hadden we in DB gewoon etiketten waar we zelf onze naam op schreven.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem198

Bericht 28 Jul 2015 23:07

Re: Forumherinneringen

Studiebol schreef:Victoria nee mijn huidige vriend niet maar mijn ex ook niet


Dan heb ik dat verkeerd dacht dat die ook iets met studie in de naam had
<<

Anoniem198

Bericht 28 Jul 2015 23:08

Re: Forumherinneringen

Lejow schreef:Wat grappig victoria, dat je van die kleine gedetailleerde herinneringen hebt!

De vriendin van Tigerlily was Witte Oleander.


Oja die was er ook nog!

Stom he dat ik die details nog weet maar hoe het nou precies zat met Anneke en Mildred
Weet ik dan weer niet
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 29 Jul 2015 01:59

Bliss schreef:
Poubelle schreef:Ja, georganiseerd door J'adore en Carrie had naambordjes gemaakt!


Die naambordjes waren toch een paar jaar geleden bij de Utrecht-meeting? Volgens mij hadden we in DB gewoon etiketten waar we zelf onze naam op schreven.
Klopt, ben bij beide geweest.

Lejow, volgens mij was iedereen bezorgd om Nomad omdat ze problemen had met haar vriend (die achteraf niet eens bestond?) en ze opeens niets meer van zich liet horen.
<<

Anoniem281

Bericht 29 Jul 2015 06:09

Re: Forumherinneringen

Oh ja Phnaidra... ik ben zelf niet naar die meeting geweest maar maakte wel zorgen om haar. Ze had wel betaald namelijk maar kwam gewoon niet opdagen. Ze had een dochter en gezeik met haar ex dus ja, dan ga je toch dingen denken.

We hadden echter alleen haar achternaam en woonplaats, Hendrik Ido Ambacht ofzo, geloof ik en haar dochter heette Sanne volgensmij.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Jul 2015 08:25

Re: Forumherinneringen

Had Phnaidra een dochter?? Ik dacht dat dat nog een heel jong meisje was?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jul 2015 08:26

Re: Forumherinneringen

Ja ze had toen net een kindje gekregen
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Jul 2015 08:37

Re:

Lonely Goatherd schreef:
Bliss schreef:
Poubelle schreef:Ja, georganiseerd door J'adore en Carrie had naambordjes gemaakt!


Die naambordjes waren toch een paar jaar geleden bij de Utrecht-meeting? Volgens mij hadden we in DB gewoon etiketten waar we zelf onze naam op schreven.
Klopt, ben bij beide geweest.

Lejow, volgens mij was iedereen bezorgd om Nomad omdat ze problemen had met haar vriend (die achteraf niet eens bestond?) en ze opeens niets meer van zich liet horen.


Ah ja, zo was het.
Was ook zo'n raar verhaal. Ik heb toen nog familie gezocht van haar op FB, en daar was ze pislink om, omdat alles dus niet waar bleek te zijn ofzo.


Wat een vaaaaage mensen heb je toch.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 29 Jul 2015 09:37

Re: Forumherinneringen

Marin schreef:Ja ze had toen net een kindje gekregen

En lag ze niet in scheiding en vond ze het niet beter dat haar kind bij d'r vader bleef wonen, omdat zij er niet zo goed in was, het ouderschap?
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 29 Jul 2015 10:22

Re: Forumherinneringen

Ik geloof dat ik hier nu een jaar of 7 vooral veel meelees, grappig om af en toe bepaalde dingen weet te lezen. In had ook zo'n blythedoll als avatar en toen ik me een tijdje terug verveelde, moest ik ineens ook denken aan dat boekje met die koffie enz. Leek me wel leuk om aan te schaffen maar had geen idee meer hoe dat ook alweer heette. Was dat niet dromer die dat topic startte?
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 29 Jul 2015 11:06

Re: Forumherinneringen

Ja joh. Nomad. 5ann3 en ik hadden haar in het echt gezien en ik, naïeve kip, had niks door. 5ann3 vond het al wel vaag dat er in haar woning nergens sporen van een man te vinden waren: geen boeken, geen fotos, geen dvd's, gewoon een huis alsof het werd bewoond door één iemand.

Ze zou bedreigd worden en achtervolgd door haar ex. Haar nieuwe vriend, Nino (geloof ik) was heel lief en beschermde haar. Maar die ex had haar dan mishandeld, daardoor was ze doof en zag ze niet goed of zoiets.
Ze vroeg ook echt enorm veel aandacht: dan was die ex er weer opeens, dan was Nino weer weg, iig: een hoop tijd.

Uiteindelijk heeft Carrie een topic geopend met dat ze haar vermoedens had: dat is helemaal geescaleerd: toen kwam die ex weer op de proppen en was ze helemaal verdwenen. En tóen startte Lejow haar zoekactie.

Uiteindelijk bleek dat Leaf uit hetzelfde dorp kwam als zij van vroeger en dat ze bij de geboorte geloof ik een zuurstoftekort had gehad.

bij de rest van dit topic heb ik vooral heel veel 'ohh ja' momenten :-)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Jul 2015 11:18

Re: Forumherinneringen

Oh en er was eens een Stefanie die viel af door veel ranja te drinken, en menke ofzo kennen jullie die nog
Afbeelding
<<

Anoniem 146

Bericht 29 Jul 2015 11:28

Re: Forumherinneringen

Weinig Oh ja-momentjes hier. :pirat:

Ik ben meeverhuisd met het forum, maar het verhaal erachter is me echt ontgaan. :confused: Alhans, ik ken het niet in detail.

Het verhaal van Pompoen is me wel bijgebleven.
<<

Anoniem258

Bericht 29 Jul 2015 14:02

Re: Forumherinneringen

sarah1985 schreef:Oh en er was eens een Stefanie die viel af door veel ranja te drinken, en menke ofzo kennen jullie die nog


Had zij ook niet heel lang al een babykamer opgeslagen, zonder een vriend te hebben?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Jul 2015 16:51

Re: Forumherinneringen

Meggy schreef:
sarah1985 schreef:Oh en er was eens een Stefanie die viel af door veel ranja te drinken, en menke ofzo kennen jullie die nog


Had zij ook niet heel lang al een babykamer opgeslagen, zonder een vriend te hebben?

Volgens mij had ze die zelfs ingericht, uiteindelijk ging die relatie uit.
Afbeelding
<<

Anoniem255

Bericht 29 Jul 2015 16:58

Re: Forumherinneringen

Caro schreef:Ja joh. Nomad. 5ann3 en ik hadden haar in het echt gezien en ik, naïeve kip, had niks door. 5ann3 vond het al wel vaag dat er in haar woning nergens sporen van een man te vinden waren: geen boeken, geen fotos, geen dvd's, gewoon een huis alsof het werd bewoond door één iemand.

Ze zou bedreigd worden en achtervolgd door haar ex. Haar nieuwe vriend, Nino (geloof ik) was heel lief en beschermde haar. Maar die ex had haar dan mishandeld, daardoor was ze doof en zag ze niet goed of zoiets.
Ze vroeg ook echt enorm veel aandacht: dan was die ex er weer opeens, dan was Nino weer weg, iig: een hoop tijd.

Uiteindelijk heeft Carrie een topic geopend met dat ze haar vermoedens had: dat is helemaal geescaleerd: toen kwam die ex weer op de proppen en was ze helemaal verdwenen. En tóen startte Lejow haar zoekactie.

Uiteindelijk bleek dat Leaf uit hetzelfde dorp kwam als zij van vroeger en dat ze bij de geboorte geloof ik een zuurstoftekort had gehad.

bij de rest van dit topic heb ik vooral heel veel 'ohh ja' momenten :-)


Ooh, Nino inderdaad! Ze had ook allerlei ziektes waar niks van klopte. Ze had toch ook een heel topic geopend toen waarin ze vertelde dat die ex voor de deur stond ofzo? En toen ging ze douchen en reageerde ze niet meer... Zoiets.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 29 Jul 2015 17:01

Re: Forumherinneringen

Ja, volgens mij had ze ook Crohn. En dan doof aan een kant, en half blind ofzo.

Kennen jullie Cuchi nog?
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jul 2015 17:02

Re: Forumherinneringen

Caro schreef:
Kennen jullie Cuchi nog?


Yes! Heb haar zelfs een keer ontmoet!
<<

Anoniem255

Bericht 29 Jul 2015 17:05

Re: Forumherinneringen

Caro schreef:Ja, volgens mij had ze ook Crohn. En dan doof aan een kant, en half blind ofzo.

Kennen jullie Cuchi nog?


Crohn inderdaad. Daar had ik met haar contact over. Daar merkte ik toen ook aan dat daar in elk geval niks van klopte. Ze zou echt ontzettend ziek zijn maar ging wel met de trein naar een concert ofzo...
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Jul 2015 17:38

Re: Forumherinneringen

Caro schreef:Ja joh. Nomad. 5ann3 en ik hadden haar in het echt gezien en ik, naïeve kip, had niks door. 5ann3 vond het al wel vaag dat er in haar woning nergens sporen van een man te vinden waren: geen boeken, geen fotos, geen dvd's, gewoon een huis alsof het werd bewoond door één iemand.

Ze zou bedreigd worden en achtervolgd door haar ex. Haar nieuwe vriend, Nino (geloof ik) was heel lief en beschermde haar. Maar die ex had haar dan mishandeld, daardoor was ze doof en zag ze niet goed of zoiets.
Ze vroeg ook echt enorm veel aandacht: dan was die ex er weer opeens, dan was Nino weer weg, iig: een hoop tijd.

Uiteindelijk heeft Carrie een topic geopend met dat ze haar vermoedens had: dat is helemaal geescaleerd: toen kwam die ex weer op de proppen en was ze helemaal verdwenen. En tóen startte Lejow haar zoekactie.

Uiteindelijk bleek dat Leaf uit hetzelfde dorp kwam als zij van vroeger en dat ze bij de geboorte geloof ik een zuurstoftekort had gehad.

bij de rest van dit topic heb ik vooral heel veel 'ohh ja' momenten :-)


Dank voor deze opheldering :P Ik wist het dus echt niet precies meer...
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Jul 2015 17:39

Re: Forumherinneringen

sarah1985 schreef:
Meggy schreef:
sarah1985 schreef:Oh en er was eens een Stefanie die viel af door veel ranja te drinken, en menke ofzo kennen jullie die nog


Had zij ook niet heel lang al een babykamer opgeslagen, zonder een vriend te hebben?

Volgens mij had ze die zelfs ingericht, uiteindelijk ging die relatie uit.


Jep, ben nog met haar naar marco borsato geweest en heb bij haar gelogeerd.
Haar vent was echt een creep, had nogal moeite met het lokaliseren van mijn ogen, bleef maar naar 2 andere dingen staren :palm:
Ze had al een complete muurschildering en weet ik het wat nog meer.

Ze is hier ook nog geweest als iets met pritstift als naam ofzo.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers