Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forumherinneringen

<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 26 Okt 2015 18:41

Re: Forumherinneringen

Ik was niet zo bekend hoor, kabbel overal een beetje tussendoor :) maar ik was ooit eens Nayomi
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 26 Okt 2015 20:08

Re: Forumherinneringen

Fender schreef:Ik was niet zo bekend hoor, kabbel overal een beetje tussendoor :) maar ik was ooit eens Nayomi


OOh oke haha ik dacht dat je een bekendere was :D Maar maakt niet uit :D Leuk dat je iig mijn schrijven leuk vond haha
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 27 Okt 2015 17:09

Re: Forumherinneringen

Fender schreef:Ik vraag me nog steeds af waarom goitske ineens weg was? Of dat ze hier nog komt onder een andere naam?
En Ibbeltje? Komt zij hier nog?


Die ging weg omdat ze reclame maakte volgens de moderators (ze zette de naam van haar website in haar foto's en zo) en dat mocht niet op dat forum en ik geloof dat ze daar gewoon best boos over was en daarna is ze nooit meer teruggekomen volgens mij.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 27 Okt 2015 17:11

Re: Forumherinneringen

wat goed dat je weer bezig bent Dropveter, ik wist niet dat jij ibbeltje was. Dat van dat afvallen herken ik wel, ik was 15 kg afgevallen maar er zit alweer 12 kg aan. Ik ben er echt klaar mee dus ik ben ook weer begonnen. Maar baal er zo van.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 27 Okt 2015 20:54

Re: Forumherinneringen

Pompoen schreef:wat goed dat je weer bezig bent Dropveter, ik wist niet dat jij ibbeltje was. Dat van dat afvallen herken ik wel, ik was 15 kg afgevallen maar er zit alweer 12 kg aan. Ik ben er echt klaar mee dus ik ben ook weer begonnen. Maar baal er zo van.


Oh dacht dat het bekend was. Heb er geen geheim van gemaakt verder haha.
Oh jammer dat er weer kilo's aanzitten. Ja de strijd constant...soms heb ik er ook geen zin meer in...dan gaat het minder. Maar heb weer de flow. Hopelijk blijft het bij jou nu ook de goede kant op gaan :) :banaan:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers