Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe bewaren jullie playmobil/ lego/ duplo?

<<

Linvi

Bericht 26 Jul 2015 17:48

Hoe bewaren jullie playmobil/ lego/ duplo?

Onderwerp zegt genoeg! Hoe bewaren jullie speelgoed en dan vooral al die kleine losse dingetjes?
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 26 Jul 2015 17:51

Re: Hoe bewaren jullie playmobil/ lego/ duplo?

Ik bewaar het in van die Ikea trofast bakken, maar echte kleine onderdelen heb ik nog niet. Ik zou dan denk ik plasticbakken met deksels halen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

anoniem203

Bericht 26 Jul 2015 18:09

Re: Hoe bewaren jullie playmobil/ lego/ duplo?

De hele kleine dingen doe ik in een bak. Daar mag hij alleen maar boven op zijn kamer mee spelen zodat er geen kleine deeltje rond gaan slingeren in de woonkamer die de jongste in zijn mond kan steken.

Boven heeft hij zo'n expedit kast van Ikea staan op zijn slaapkamer en daar staat bijna al zijn Playmobil in. En hij heeft beneden een grote plastic bakken met een deksel waar de rest van het Playmobil en zijn Lego en Duplo in zit (gesorteerd)
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 26 Jul 2015 19:13

Re: Hoe bewaren jullie playmobil/ lego/ duplo?

Alle kleine troep gesorteerd in trofas bakken, dus hulpdiensten bij elkaar, speeltuin bij elkaar en wildlife bij elkaar. Dan nog een bak met oude troep van mijn vriend van vroeger en tenslotte een superbak met alle grote auto's zoals brandweer, ziekenauto, vuilniswagen ed.

Voor zijn 5e verjaardag krijgt hij het het grote kasteel. We kopen een salontafel bij ikea waar we kunstgras op leggen en dan bet kasteel er op. Dat blijft op zn slaapkamer staan.
Afbeelding
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 26 Jul 2015 19:46

Re: Hoe bewaren jullie playmobil/ lego/ duplo?

De duplo in een grote bak van Ikea, maar als ze blokken zoeken maakt dat een kabaal.
Met Lego dacht ik dat is kleiner en nog onhandiger voor de jongens. Dus daar van de week een play and go zak gekocht, echt ideaal. Ze zien sneller wat ze zoeken.
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 26 Jul 2015 19:54

Re: Hoe bewaren jullie playmobil/ lego/ duplo?

Wij bewaren de duplo in een grote bak, hebben maar 1 set dus dat zit allemaal bij elkaar. Het kleine spul van playmobil bewaren in een sorteerbak (is eigenlijk een gereedschapskistje) van de action. Het grotere spul zit weer bij elkaar in een bak.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 26 Jul 2015 20:02

Re: Hoe bewaren jullie playmobil/ lego/ duplo?

Voor kleine dingetjes heb ik doorzichtige opbergbakken met deksel bij de action gekocht. We hebben er door het huis een aantal. Beneden eentje met kinetic sand, eentje met verfspullen en strijkkralen, eentje met little people poppetjes, eentje met potloden / krijtjes / stiften en eentje met klei. Dochter heeft er ook nog drie op haar kamer. Eentje met barbiekleertjes, eentje met losse rommeltjes van de barbies en eentje met de kleine onderdelen van de playmobil. Ik vind het handig, je ruimt ze makkelijk op, kunt je spullen zo ook goed sorteren en doordat ze doorzichtig zijn zie je meteen wat erin zit en de kinderen ook. Omdat ze op niet heel opvallende plekken staan hier vind ik het ook niet storen dat ze doorzichtig zijn.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 26 Jul 2015 20:32

Re: Hoe bewaren jullie playmobil/ lego/ duplo?

Wij hebben de duplo en playmobil in van die grote doorzichtige bakken met deksel en ook nog 2 platte bakken voor onder het bed met deksel.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers