Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomerstorm

<<

Anoniem154

Bericht 25 Jul 2015 19:45

Zomerstorm

HIer is het eindelijk een beetje gaan liggen. Helaas is de vlinderboom in onze achterboom door de storm doormidden , en heeft een hortensiastruik aan de zijkant van ons huis het zwaar gehad en grotendeels afgeknakt.

Jullie nog last van ondervonden?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Jul 2015 19:48

Re: Zomerstorm

Ik zie net dat er ook wat takken van mijn vlinderstruik om zijn geknakt en wat planten in mijn moestuin, maar die waren al aan het doorschieten. Dus morgen die er even uit halen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem137

Bericht 25 Jul 2015 19:48

Re: Zomerstorm

Er zijn een aantal grote takken van de top van de boom onder m'n balkon gewaaid, maar verder eigenlijk niets. Ik wilde vanmiddag pas boodschappen doen, eigenwijs als ik was dacht ik nog wel dat 't heus wel mee zou vallen. Maar toen ik een melding van RTL Nieuws binnen kreeg dat ze opgeschaald hadden naar code rood ben ik maar direct vanmorgen al gegaan.
Hier in m'n woonplaats zijn wel veel bomen gesneuveld trouwens.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 25 Jul 2015 19:48

Re: Zomerstorm

Nou wat een weer zeg. Alles in de achtertuin moest vastgezet worden. Bomen op auto`s in het dorp. Snelweg beide kanten geheel afgesloten door bomen en takken op de rijbanen. Het begint nu wat te liggen de wind.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 25 Jul 2015 19:52

Re: Zomerstorm

Het is hier eigenlijk de hele dag droog en zelfs zonnig geweest, past rond 17.30uur begon het te regenen en te waaien.
Nu is het herfstig, maar echt storm.. Dat vind ik wel meevallen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 25 Jul 2015 20:01

Re: Zomerstorm

Ik was naar de bioscoop met de kinderen. Toen we naar buiten kwamen lag het tramverkeer volledig plat.
Gelukkig konden we opgehaald worden. Verder nergens last van gehad. Mijn schuur en kattenren staan nog.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 25 Jul 2015 20:03

Re: Zomerstorm

Wij waren even in Leeuwarden aan het shoppen. We zijn helaas niet op tijd naar huis gegaan, want we zijn zeiknat geregend en op de terugweg lagen overal takken op de weg. Hier thuis valt het gelukkig allemaal erg mee, geen schade tot nu toe.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Jul 2015 20:09

Re: Zomerstorm

Hier thuis is er niks aan de hand maar we moesten vanmiddag even met de auto weg (15 km heen en terug) en op de heenweg waaide en regende het erg hard. Op de terugweg lag dezelfde weg vol met (grote) takken, moesten we een stuk 'spookrijden' om verder te kunnen én kregen we vlakbij huis bijna een flinke tak op de auto. Gelukkig zag m'n vriend het op tijd en gaf hij wat gas bij waardoor de tak achter de auto belandde.

Verder is het hier in de stad (Amsterdam) behoorlijk ontregeld. Trams rijden niet en er zijn door de hele stad al veel grote bomen omgewaaid.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem171

Bericht 25 Jul 2015 20:11

Re: Zomerstorm

Wij zouden vandaag op vakantie gaan, voor het eerst kamperen met onze drie kinderen in Noord Brabant. Door de storm hebben we onze vakantie helaas een dag moeten uitstellen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Jul 2015 20:13

Re: Zomerstorm

hier in friesland waait het sinds 4 uur en beetje regen. Maar vind de storm mee vallen
Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 25 Jul 2015 20:14

Re: Zomerstorm

sarah1985 schreef:hier in friesland waait het sinds 4 uur en beetje regen. Maar vind de storm mee vallen


Nou op de snelweg lagen genoeg takken!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 25 Jul 2015 20:20

Re: Zomerstorm

Hier in het dorp zijn heel veel bomen en takken om/afgewaaid.
Dit zijn de moment dat het niet leuk is om in het bos te wonen!
10.04.17
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 25 Jul 2015 20:30

Re: Zomerstorm

Hier is het wel goed tekeer gegaan geloof ik. Mijn hele tuinset is ook door mn tuin heen gevlogen...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem331

Bericht 25 Jul 2015 20:33

Re: Zomerstorm

Green_Pepper schreef:
sarah1985 schreef:hier in friesland waait het sinds 4 uur en beetje regen. Maar vind de storm mee vallen


Nou op de snelweg lagen genoeg takken!



Hier ook veel grote takken op de weg hoor. Het is niet de storm zoals in andere delen van het land, maar ik liep toch echt niet prettig met de hond net.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Jul 2015 20:35

Re: Zomerstorm

Popcorn schreef:
Green_Pepper schreef:
sarah1985 schreef:hier in friesland waait het sinds 4 uur en beetje regen. Maar vind de storm mee vallen


Nou op de snelweg lagen genoeg takken!



Hier ook veel grote takken op de weg hoor. Het is niet de storm zoals in andere delen van het land, maar ik liep toch echt niet prettig met de hond net.

Oké ben niet buiten geweest toen het stormde
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 25 Jul 2015 20:55

Re: Zomerstorm

Wat een complete chaos hier! Overal liggen bomen, takken en bladeren. En op m'n werk was het zoooo vreselijk vreselijk druk. Niet leuk meer.
<<

Anoniem119

Bericht 25 Jul 2015 21:02

Re: Zomerstorm

Dit is Haarlem. Echt heftig hier.

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 25 Jul 2015 21:14

Re: Zomerstorm

Vergeleken met die foto's valt het hier reuze mee. Er was harde wind en viel vooral veel regen. In mijn achtertuin staat een appelboompje scheef, maar daar hangen voor de grootte van het boompje ook teveel appels in. Verder heb ik nog geen schade gezien.
<<

Anoniem131

Bericht 25 Jul 2015 21:17

Re: Zomerstorm

In Groningen was op wat regen en wind na niks aan de hand.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 25 Jul 2015 21:30

Re: Zomerstorm

Ik heb hier in Haarlem heel wat omgevallen bomen gezien.
Hier om de hoek staat 1 boom tegen een huis aan en hangen de takken over het dak heen.

Wij hebben vanmiddag al onze losse grote planten tegen de zijmuur gezet.
Dan bleven ze tenminste staan.
De schutting/hek met de buren staat helemaal scheef en is losgekomen uit de grond.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 25 Jul 2015 21:50

Re: Zomerstorm

Ik heb er zelf niks van meegekregen, was aan het werk en stond hoog en droog. Ik hoorde wel dat er veel omgewaaide afzethekken op o.a. de Coolsingel in R'dam lagen. Die belandden meters verderop. Het was maar goed dat het zomercarnaval niet doorgegaan is. Had erg verkeerd af kunnen lopen als de binnenstad bomvol mensen stond en er hekken in het rond vlogen.
<<

Anoniem149

Bericht 25 Jul 2015 22:10

Re: Zomerstorm

Ik heb eigenlijk geen idee hoe het zit met eventuele schade hier in de buurt. Was om 2 uur klaar met werken en ben daarna niet meer van huis geweest. Hier in de tuin behalve wat weggewaaide stoelen niks aan de hand.
<<

anoniem203

Bericht 25 Jul 2015 22:17

Re: Zomerstorm

Wow Marin al die bomen!

Hier af en toe wat harde wind gehad en bijna heel de dag door regen. Maar om nou echt van een storm te spreken nee. Het viel hier echt mee (Brabant)
<<

Anoniem233

Bericht 25 Jul 2015 22:50

Re: Zomerstorm

Hier stond wel een harde wind en er is vooral heel veel regen gevallen, maar verder viel het opzich wel mee.
<<

Maura

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 224

Geregistreerd: 06 Mrt 2015 00:02

Bericht 26 Jul 2015 00:32

Re: Zomerstorm

We zijn vanochtend vertrokken vanuit de provincie Groningen via Drenthe naar Overijssel en bij Overijssel kregen we te maken met rotweer. In Overijssel ons compleet laten natregenen en wegwaaien. Terug naar huis begon het bij grens Overijssel/Drenthe opnieuw. Ik had de auto van mijn stiefvader mee, omdat mijn stiefvader mijn auto moest en zou repareren op zijn vrije dag, en ik werd bijna van de weg geblazen. Ik rijd met één hand aan het stuur, relax rijden, en nu moest ik echt twee handen aan het stuur houden om niet in de berm te geraken. Het is hier nu ook weer rustig, maar wat heb ik genoten van het in 'noodweer' rijden met een auto die me officieel onbekend moet zijn. Was mijn eerste keer rijden in deze auto, maar hun oude auto zat niet ver af van wat ze nu hebben. Zomerstorm? Heerlijk!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers