Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomerstorm

<<

Anoniem134

Bericht 26 Jul 2015 06:59

Re: Zomerstorm

Wat een verschil met hier (noord brabant) als ik jullieverhalen lees. Het heeft hier geregend en gewaaid maar niets bijzonders.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 26 Jul 2015 08:55

Re: Zomerstorm

Erg herkenbaar wat Ava en MissD schrijven. Er was weinig aan de hand hier, tussen Eindhoven en Den Bosch.
Wel eng om te zien hoe het in andere delen van Nederland was.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem281

Bericht 26 Jul 2015 09:12

Re: Zomerstorm

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Is in Heemskerk/Beverwijk. Wij kwamen bijna de straat niet uit, doordat er hier en daar bomen op de weg lagen, maar heb geen kapotte auto's gezien gelukkig. Wel een hoop omgewaaide schuttingen en dakpannen op de weg!
<<

Anoniem149

Bericht 26 Jul 2015 12:33

Re: Zomerstorm

Jeetje Carl, dat ziet er heftig uit. Een Facebook vriendin van me was bijna onder een omgewaaide boom terecht gekomen, ze had een engeltje op haar schouder denk ik.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 26 Jul 2015 12:37

Re: Zomerstorm

Jeetje, het ging er bij sommigen van jullie heftig aan toe! Hier in het noorden viel het allemaal reuze mee. Het weer was 's ochtends en 's middags best oke, we zijn nog veel buiten geweest. Eind van de middag/begin van de avond begon het wel flink te regenen en te waaien, maar een storm wil ik het niet noemen hier. Er lagen wel veel takken op de weg, maar verder niet.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem186

Bericht 26 Jul 2015 13:18

Re: Zomerstorm

Ik zag net dat er hier wel wat grote bomen omgewaaid zijn. En er zit een deuk in onze auto doordat er een grote tak op was gevallen.
<<

Anoniem156

Bericht 26 Jul 2015 16:30

Re: Zomerstorm

Hier waaide het vooral wat, maar ik vond het meevallen.
Een vriendin van me zat in het vliegtuig van Transavia wat een noodlanding moest maken, dat was wel heel heftig.
<<

Anoniem205

Bericht 26 Jul 2015 21:44

Re: Zomerstorm

de gehele A4 was afgesloten vanaf Roelofarendsveen. En grote delen van de A44 ook. Allemaal takken en bomen op de wegen.
Ik zag vandaag dat er best wel eea is omgewaaid hier. Het ging echt hard tekeer. Gelukkig bij ons geen schade, alle bomen zijn omgezaagd hier :)
<<

Anoniem219

Bericht 26 Jul 2015 21:51

Re: Zomerstorm

Hier ook chaos... Mijn man heeft weer genoeg werk komende tijd!
<<

Anoniem119

Bericht 26 Jul 2015 22:00

Re: Zomerstorm

Aagje! schreef:Hier ook chaos... Mijn man heeft weer genoeg werk komende tijd!

Was jouw man niet degene die dat in ons dorp deed? Zo ja, dan heeft ie inderdaad genoeg te doen! Of was dat iemand anders?
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 26 Jul 2015 23:15

Re: Zomerstorm

Als ik het goed heb woon ik hemelsbreed niet zo heel ver van MissD vandaan. Ik woon naast Breda.
Weinig last van schade, wat takken en veel bladeren. Maar schade, nee.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem134

Bericht 27 Jul 2015 06:20

Re: Zomerstorm

Haha klopt Dora. We zijn gisteren nog bij jullie wezen winkelen ;-).

Het is hier nu flink aan het waaien. Mijn man is onderweg naar zijn werk in rotterdam en heeft alleen nog maar slecht weer gehad. Veel regen en wind.
<<

Anoniem173

Bericht 27 Jul 2015 06:47

Re: Zomerstorm

Ik was op de zwarte cross zaterdag. Gelukkig bleven alle tenten staan, vond het best even eng toen het zo hard waaide met zoveel mensen in een grote tent.
<<

Anoniem219

Bericht 27 Jul 2015 07:08

Re: Zomerstorm

Marin schreef:
Aagje! schreef:Hier ook chaos... Mijn man heeft weer genoeg werk komende tijd!

Was jouw man niet degene die dat in ons dorp deed? Zo ja, dan heeft ie inderdaad genoeg te doen! Of was dat iemand anders?


Klopt marin! Hij had er zin in haha
<<

Anoniem315

Bericht 27 Jul 2015 09:43

Re: Zomerstorm

Hier waaide het na een uur of 17u even behoorlijk. We hebben een groenstrook met bomen voor huis en daarin heeft het flink gespookt. De stoep lag bezaaid met zwaar bebladerde takken. Gelukkig zijn onze auto's niet beschadigd geraakt. Ook lag er een grote tak van een paar meter voor de voordeur. Gister de bende allemaal weggeveegd de groenstrook weer in. De gemeente zal zich er wel mee redden.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 27 Jul 2015 17:43

Re: Zomerstorm

Jeetje, ik had helemaal niet in de gaten dat het zo hard ging aan de kust. Bij mij (Limburg) heeft het inderdaad wel flink gewaaid en geregend. Het leek een herfst, niets bijzonders dus.
<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 21:28

Bericht 29 Jul 2015 21:45

Re: Zomerstorm

In mijn woonplaats zijn er ook heel wat bomen omgegaan, zo zonde! Aan de andere kant, mijn papegaai heeft nu sinds vanmiddag wel een hele leuke, nieuwe inrichting en genoeg om lekker aan te knagen en te slopen!
Afbeelding
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron