Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spaaracties

<<

Anoniem154

Bericht 24 Jul 2015 23:30

Spaaracties

Aan welke spaaracties doe jij mee?

Ik heb vandaag voor het eerst koopzegels gekocht, voel me net een verstokte huisvrouw met zo'n boekje in de lade :palm: maargoed, nu moet ik natuurlijk wel het boekje vol krijgen.
Verder spaar ik nog de Kruidvat punten, volgens mij ca 1080 inmiddels. Vind het maar rommel wat ik met dit aantal kan 'kopen', dus ik spaar nog even door.
En voor de handdoeken van de Plus, komt goed uit nu we verhuisd zijn.
Oja, en babyzegels van de Etos.

Dat was het geloof ik wel...
Jij?
<<

Anoniem286

Bericht 24 Jul 2015 23:48

Re: Spaaracties

Ik spaar de kassabon zegels van de hoogvliet, je krijgt dan een gratis product als je er 12 hebt. Product wisselt per 2 weken.
Verder niks.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 25 Jul 2015 00:03

Re: Spaaracties

Ik spaar de punten bij Kruidvat, heb er nu 1450 ongeveer. En soms als er leuke acties zijn bij de Jumbo.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem119

Bericht 25 Jul 2015 06:19

Re: Spaaracties

Ik doe nu mee met de restaurant actie van de AH. Dat soort dingen vind ik wel leuk. Zitten ook paar restaurants bij in ons dorp en natuurlijk in de stad, dus kan altijd van pas komen.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 25 Jul 2015 07:36

Re: Spaaracties

Ik spaar airmiles, doe vaak mee met AH acties, Kruidvat punten, hunkemoller, V&D en Laplace. Volgens mij was dat het.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 25 Jul 2015 07:40

Re: Spaaracties

girli schreef:Ik spaar airmiles, doe vaak mee met AH acties, Kruidvat punten, hunkemoller, V&D en Laplace. Volgens mij was dat het.


Dat is ook mijn lijstje :)
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 25 Jul 2015 08:03

Re: Spaaracties

Ik heb een kruidvat kaart en spaar koopzegels van de plus (voor 3 euro kopen, 3 euro gratis geloof ik). Vind het toch fijn.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Jul 2015 08:19

Re: Spaaracties

Ik heb een kruidvat spaarkaart en verder niets.
Afgelopen jaar heb ik 2 gratis kilo zakken met paas eitjes van die punten gekocht haha!
<<

Anoniem186

Bericht 25 Jul 2015 08:22

Re: Spaaracties

Mijn man spaart airmiles, gaat met tanken vrij hard.
Ik spaar die Hoogvliet bonnen, eerst alleen als ze vaatwastabletten of wasmiddel ofzo hadden, tegenwoordig plak ik alles op, haha.
Verder spaar ik niks. We hebben zo'n kruidvat kaart, maar ik kom echt maar zelden bij kruidvat, dus dat zet geen zoden aan de dijk.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 25 Jul 2015 08:30

Re: Spaaracties

De kruidvat idd, heb er nu zo'n 2300. Weet alleen niet echt wat ik er van moet halen haha.
De gratis acties bij jumbo en ah doe ik wel als t interessant is, koopzegels niet. Mss daar eens in verdiepen.
Verder heb ik nog wel wat klantenkaarten her en der, maar dat zet geen zoden aan de dijk
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 25 Jul 2015 08:46

Re: Spaaracties

Wij sparen Airmiles, Douwe Egberts zegels (althans, mijn oma's sparem voor mij met de pakken koffie, eens in de zoveel tijd kan ik gaan tellen.. altijd leuk!), sommige AH acties en Kruidvat punten.

Oh, en met de Bijenkorfcard (creditcard van de Bijenkorf) sparen we heel veel punten. We tanken daarmee, gebruiken hem op vakantie of voor andere wat grotere aankopen. Ik spaar de punten op en dan eens in de paar maanden koop ik wat leuks voor onszelf.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Jul 2015 09:17

Re: Spaaracties

Bijna overal waar ik kan sparen spaar ik. Vaak ook op naam van mijn moeder. Of ik neem zegels aan en geef ze aan vrienden.

Nu oa:
Airmiles, kruidvat, DE, perla, ah restaurant zegels, gamma/karwei (=korting), doppio, hema, steps, Didi, esprit. En vast nog meer.
08/2018
05/2021
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Jul 2015 09:29

Re: Spaaracties

Ik heb een airmilespas, boodschappen doe ik bij de ah en tanken vaak bij de Shell. Hierdoor gaat het lekker snel.
Bijna alle acties van de ah zijn korte spaarmomentjes.
Ik heb een kruitvatpas, maar 9 van de 10 keer niet bij.
Verder spaar ik vrij weinig geloof ik. Ik heb wel heren der een klantenkaartbmaar doe er weinig mee de laatste tijd.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 25 Jul 2015 09:36

Re: Spaaracties

Meisje vd kruidvat zei dat ze alleen een nummer nodig hebben bij de kruidvat van je kaart, dat staat achterop. Dus ze raadde aan een foto ervan te maken met je telefoon zodat je altijd je kaart bij je hebt.

Mijn man spaart trouwens freebees, die tankt bijna altijd bij de BP.
<<

Anoniem137

Bericht 25 Jul 2015 09:44

Re: Spaaracties

Ik spaar soms de kassabonzegels van de Hoogvliet, maar ik kom er te weinig om 12 zegels bij elkaar te krijgen. Als er vaatwastabletten of wasmiddel oid op die zegels zijn, dan probeer ik wel een velletje vol te krijgen.
Verder had de Hoogvliet laatst een messenactie, daar heb ik wel aan meegedaan, en mede dankzij mijn ouders hebben we nu die messenset nagenoeg compleet. Superfijne en scherpe messen ook. En verder kijk ik altijd even. Meestal zijn het van die tijdelijke spaaracties waar ik aan mee doe, boodschappenpaketten, spaaracties waarbij je zegels kunt sparen en zonder bijbetaling dan voor iets kunt sparen, maar ik doe niet aan kooppunten/koopzegels of DE-zegels en andere langlopende spaarprogramma's ofzo.

Ik ben trouwens wel heel gevoelig voor dingen als wuppies, dierenplaatjes en noem maar op. Dan ben ik helemaal bij als ik die bij m'n boodschappen krijg, en na een uur ligt het alweer te verstoffen in de kast :palm:
<<

anoniem203

Bericht 25 Jul 2015 09:51

Re: Spaaracties

Kruidvat voordeelpas, airmiles en koopzegels van de plus. Iedere keer als ik 10 kaarten vol heb lever ik ze in en doe ik het geld in mijn spaarpot.

Wolbol ik heb evt hier nog heel veel zegels liggen van de handdoeken van de Plus. Mocht je ze willen stuur maar een pm dan stuur ik ze naar je op.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 25 Jul 2015 09:57

Re: Spaaracties

Airmiles, kruidvat punten Geen idee wat ik daar mee moet kopen, bij de AH sommige acties
:heart: :heart: 2011
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 25 Jul 2015 10:05

Re: Spaaracties

Alleen een kruidvatkaart. Heb er al twee keer een gratis wenkbrauwgel van Essence mee gehaald. Toevallig gebruik ik die altijd, dus dan is het wel handig. Hoeveel punten ik nu heb, geen idee. Kom er ook maar eens in de zoveel tijd.

Ik doe soms wel mee aan tijdelijke acties van supermarkten, maar dat ligt eraan wat voor actie. Maar dat zijn dan de dingen als de boeken van de jumbo, dagje uit zegels, etc.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 25 Jul 2015 10:13

Re: Spaaracties

Ik ben niet zo van de spaaracties. Ik vergeet het altijd om te vragen of om mijn kaart mee te nemen. Wel heb ik de app van Men at Work. Je spaart per aankoop een bedrag. Dit krijg je korting op de volgende aankoop. Tikt soms aardig aan als je er schoenen of een jas koopt.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem119

Bericht 25 Jul 2015 10:22

Re: Spaaracties

Oh ja ik spaar ook Piggy punten bij verschillende winkels in het dorp.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 25 Jul 2015 12:52

Re: Spaaracties

Ik spaar kruidvat punten. Heb er nu rond de 700. Heb laatst nog een gratis gezichtsscrub en luierbroekjes opgehaald ermee.

En verder Emte fijnproeverspunten, airmiles, obelink, Schuurman schoenen, intersport, esprit en vast nog meer.
Maar alleen de kv en emte regelmatig, de rest kom ik niet vaak (meer).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Chocolate

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 13 Jun 2015 21:21

Bericht 25 Jul 2015 12:59

Re: Spaaracties

Ik spaar koopzegels bij de jumbo, merk het per keer boodschappen niet maar het is een leuk bedrag als je je boekje vol hebt. Volle boekjes spaar ik op en lever ik in als ik weekendje weg/vakantie ga, heb ik een mooi startbedrag voor lekker uit eten of leuke dingen doen ter plaatse.

Verder heb ik nog wel een paar passen van verschillende winkels maar kom overal te weinig om er echt iets aan over te houden eigenlijk. En af en toe doe ik mee met gratis spaaracties in de supermarkt.
<<

Anoniem178

Bericht 25 Jul 2015 13:03

Re: Spaaracties

Meestal raak ik die dingen alleen maar kwijt, dus doe niet mee. Heb nu wel een boekje vol voor de restaurantzegels van de AH, die vonden we wel leuk.

Verder alleen de spellenwinkel in de stad. Die houden het zelf bij en bij 350 euro mogen we een spel van 35 uitzoeken. Onze stapel bordspellen begint inmiddels aardig hoog te raken, dus dat gaan we wel halen waarschijnlijk.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 25 Jul 2015 13:55

Re: Spaaracties

Ik heb ook zo'n Kruidvat kaart en van een paar andere winkels ook een klantenkaart.
Verder sparen we Airmiles (man heeft voor zijn werk een tankpas van Shell, dus dat tikt wel lekker aan) en spaar ik nu voor die restaurantactie van de AH.
Oh en ik doe nog mee met Euroclix, maar dat gaat de laatste tijd niet meer zo snel omdat ik nooit zin heb om die enquêtes in te vullen. Meestal stoppen die dingen halverwege of zo, dan schiet je er nog niks mee op.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem281

Bericht 25 Jul 2015 14:26

Re: Spaaracties

Ik spaar zegels van de slager. Een boekje vol is 2 euro korting, maar als je meerdere boekjes hebt, kun je er ook gewoon mee betalen. Ik doe dit nu een klein jaar en heb al 20 euro! Oké toegegeven, ik koop elke week voor een kleine 100 euro aan vleeswaren voor m'n werk en mag de zegels houden. Anders had ik er nooit zoveel gehad.... Maar goed, het zal een leuk gourmetpakket opbrengen met kerst!
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers