Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwembad Joure

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 23 Jul 2015 20:46

Zwembad Joure

Is iemand hier sinds het verbouwd is wel eens geweest?

Is het leuk voor een peuter? En leuke glijbanen?
Het wordt zulk rotweer, ons dagje strand moeten we maar verplaatsen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem304

Bericht 23 Jul 2015 21:15

Re: Zwembad Joure

Volgens mij zijn de recensies na wat opstartproblemen wel goed. Maar of het leuk is met een peuter weet ik niet, geen ervaring.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 24 Jul 2015 21:32

Re: Zwembad Joure

Als het druk is, zijn de glijbanen misschien wel wat te wild voor een peuter. Het is wel mooi geworden trouwens!
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 24 Jul 2015 22:42

Re: Zwembad Joure

Het is erg leuk voor een peuter! De glijbaan als wildwaterbaan zijn erg leuk. Het is alleen wel duur. 1 volw. En een peuter betaal je 13.20 ofzo. Dat is wel zonde tenminste wij zijn er maar een uurtje geweest omdat T dan erg moe is. Ik vond het zelf ook wel mooi geweest.
<<

Anoniem331

Bericht 24 Jul 2015 23:08

Re: Zwembad Joure

Ik vond Joure in vergelijking met bijvoorbeeld Assen juist niet duur. Mijn kinderen gaan er graag heen. Geen idee hoe dat voor een peuter is, aangezien mijn kinderen al ouder zijn.
<<

Anoniem177

Bericht 25 Jul 2015 00:10

Re: Zwembad Joure

Is het ook echt leuk voor een dagje uit? Mijn vriend vind zwemmen zo leuk, laatst naar assen geweest, maar miste toch wat glijbanen oid. Ik zacht zelf aan de hutteheugte.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Jul 2015 00:21

Re: Zwembad Joure

Kinderen tot 1 jaar waren altijd gratis, dat is sowieso veranderd, en je betaalt nu voor kinderen van 1 tot 12 6,20 ik vind dat toch best wel duur.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers