Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zo maak je je bed op!

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 20 Jul 2015 20:26

Zo maak je je bed op!

Deze kwam ik net tegen!
Wie gaat het eens uitproberen?

http://youtu.be/6Ln4ndIPyp8
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 20 Jul 2015 20:56

Re: Zo maak je je bed op!

Zo moeilijk vind ik een bed opmaken niet, dus nee ik ga het niet proberen. Het ziet er wel grappig uit :)
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 20 Jul 2015 21:00

Re: Zo maak je je bed op!

Grappig! Ik wil het wel uitproberen, als het sneller en makkelijker kan is dat alleen maar mooi meegenomen :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 20 Jul 2015 21:06

Re: Zo maak je je bed op!

Ben benieuwd of het inderdaad wel zo snel gaat eigenlijk, misschien toch eens proberen.
Al ben je sowieso niet zo lang bezig vind ik met het dekbed in de hoes doen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Aristoteles

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 25 Apr 2015 12:56

Bericht 20 Jul 2015 21:09

Re: Zo maak je je bed op!

Ik zag het van de week op Facebook voorbij komen. Mijn man heeft het uitgeprobeerd en zei dat het wel werkte. Ik ga het vd week eens proberen
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 20 Jul 2015 21:33

Re: Zo maak je je bed op!

Ziet er wel makkelijk uit, ga het van de week ook een keertje uitproberen
J. 07-11-2012
<<

Anoniem286

Bericht 20 Jul 2015 21:38

Re: Zo maak je je bed op!

Ik doe het op mijn normale manier sneller volgens mij. Dus ik ga het niet proberen.
<<

Anoniem215

Bericht 20 Jul 2015 21:48

Re: Zo maak je je bed op!

Haha, wat grappig. Ik ga het morgen uitproberen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 20 Jul 2015 21:51

Re: Zo maak je je bed op!

Ziet er makkelijk uit. Hoewel ik twijfel of ik dat met ons grote dekbed alleen voor elkaar krijg. Plus dat de bovenkant er dan niet lekker in zit als ik het zo doe. En dat is een vereiste :P
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 20 Jul 2015 22:00

Re: Zo maak je je bed op!

Ik denk dat als je dit in je eentje doet, en nog een paar keer rondom t bed moet lopen t hrlemaal niet zo gemakkelijk en snel zal zijn
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Jul 2015 22:32

Re: Zo maak je je bed op!

Ik ben benieuwd hoe jullie het normaal gesproken doen. Ik doe altijd met het overtrek binnenstebuiten. Ik ga er dan helemaal met mn handen in en pak de punten bovenaan vast. Daarmee pak ik ook de punten van het dekbed en vervolgens 'schud' ik het dekbedovertrek er zo overheen. Werkt als een tiet!
Laatst gewijzigd door Bliss op 21 Jul 2015 11:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 21 Jul 2015 00:30

Re: Zo maak je je bed op!

Ik leg het dekbedovertrek op het bed. Sta voor het uiteinde van mijn bed met het dekbed en pak dan 1 punt van het dekbed die ik langs de zoom naar de punt van het overtrek trek. Ik pak de andere punt van het dekbed en trek die op dezelfde manier naar de andere punt van het overtrek. Ik pak dan de onderste punten van het dekbed tegelijk vast met de onderste punten van het overtrek, schud het even uit op mijn bed en zit er goed in.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem301

Bericht 21 Jul 2015 08:45

Re: Zo maak je je bed op!

Bliss schreef:Ik ben benieuwd hoe jullie het normaal gesproken doen. Ik doe altijd met het overtrek binnenste buiten. Ik ga er dan helemaal met mn handen in en pak de punten bovenaan vast. Daarmee pak ik ook de punten van het dekbed en vervolgens 'schud' ik het dekbedovertrek er zo overheen. Werkt als een tiet!

Ja zo doe ik het ook, werkt prima!
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 21 Jul 2015 09:03

Re: Zo maak je je bed op!

Bliss schreef:Ik ben benieuwd hoe jullie het normaal gesproken doen. Ik doe altijd met het overtrek binnenste buiten. Ik ga er dan helemaal met mn handen in en pak de punten bovenaan vast. Daarmee pak ik ook de punten van het dekbed en vervolgens 'schud' ik het dekbedovertrek er zo overheen. Werkt als een tiet!

Ja zo doe ik het ook, volgens mij is dat nog sneller ook!
<<

Anoniem147

Bericht 21 Jul 2015 09:12

Re: Zo maak je je bed op!

Wij doen het meestal samen (al kan ik het ook best snel alleen op de manier van Bliss inderdaad).

Als we het samen toen pakken we beide een punt en dan doen we altijd een wedstrijdje wie de dekbedpunt het snelste in de hoek van het overtrek heeft hahaha. Als die punt daar zit trekken we tegelijk de hoes naar beneden. Hoekjes daar even goed en klaar.
<<

Anoniem119

Bericht 21 Jul 2015 09:14

Re: Zo maak je je bed op!

Bliss schreef:Ik ben benieuwd hoe jullie het normaal gesproken doen. Ik doe altijd met het overtrek binnenste buiten. Ik ga er dan helemaal met mn handen in en pak de punten bovenaan vast. Daarmee pak ik ook de punten van het dekbed en vervolgens 'schud' ik het dekbedovertrek er zo overheen. Werkt als een tiet!


Zo doe ik het ook!

Maar ik vind die van het filmpje best heel grappig.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 22 Jul 2015 16:40

Re: Zo maak je je bed op!

Ik doe het ook op dezelfde manier als Bliss, eigenlijk is het dan ook zo gedaan.
Trots op mijn stoere ventje!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers