Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie wil mij helpen?

<<

Anoniem156

Bericht 20 Jul 2015 16:31

Wie wil mij helpen?

Zoals je misschien weet ben ik op zoek naar woonruimte in Amsterdam.
Net zat ik door kamernet te scrollen en kwam ik een advertentie tegen voor een gedeelde woning, in een souterrain in Amsterdam. Ik heb de site toen weggeklikt met het idee om later nog te kijken, maar nu ben ik die advertentie aan het zoeken en kan ik 'm gewoon niet meer vinden!
Is er iemand die met me mee zou willen zoeken op kamernet, en als je een advertentie tegenkomt voor een woning in een souterrain dat je die dan naar me doorstuurt?
Thanks alvast!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 20 Jul 2015 16:37

Re: Wie wil mij helpen?

Heb je bij je geschiedenis al gekeken?
<<

Anoniem156

Bericht 20 Jul 2015 17:28

Re: Wie wil mij helpen?

Parisienne schreef:Heb je bij je geschiedenis al gekeken?



Briljante tip, stom dat ik daar zelf niet aan dacht :nerd:
Ik heb 'm weer gevonden!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Jul 2015 18:41

Re: Wie wil mij helpen?

En, al wat gevonden? Ik heb mn zusje nog gevraagd, maar die wist helaas niks!
❤ 7 juni 2018
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 23 Jul 2015 09:57

Re: Wie wil mij helpen?

Hahah gelukkig Poubelle! Ik had ook nog even zitten zoeken voor je, maar ik kon niet zo gauw vinden wat jij bedoelde.
<<

Anoniem282

Bericht 23 Jul 2015 23:26

Re: Wie wil mij helpen?

Ik blijf ook nog voor je opletten, maar tot dusver niets wat voor jou geschikt is. Er was 1 iemand die een huisgenoot zocht, maar het moest een man zijn met een vergelijkbaar leven (student). Ik denk dat je hier zelf ook niet blij van zou worden, want de persoon in kwestie leidt ook echt nog het leven van een student.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers