Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oogschaduw adviesje nodig

<<

Anoniem163

Bericht 20 Jul 2015 14:44

Oogschaduw adviesje nodig

Wie kan mij advies geven? Ik gebruik normaal alleen een oogpotloodje maar voor een bruiloft wil ik toch even wat extra.
Ik heb een blauw/lavendel kleurig jurkje en blauwe ogen. Wat kan ik daar mooi mee combineren?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Jul 2015 15:03

Re: Oogschaduw adviesje nodig

Hele mooie nude kleuren, met een mooie strakke eyeliner en lekker veel mascara? Dan hou je het goed bij jezelf, maar knallen je blauwe ogen er wel meer uit (zeker omdat die al opgehaald worden door je outfit).
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Jul 2015 15:06

Re: Oogschaduw adviesje nodig

Ik zou denk ik ook gewoon mooie neutrale kleuren gebruiken, in de nude/bruintinten.
Kun je ook makkelijk vaker gebruiken en omdat je normaal geen oogschaduw gebruikt, staat het niet te ver van je af.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem163

Bericht 20 Jul 2015 23:13

Re: Oogschaduw adviesje nodig

Ohhh, strakke eyeliner kan ik echt niet aanbrengen. En bal daar van, je kan er zoveel leuks mee :cry:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11589

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Jul 2015 01:04

Re: Oogschaduw adviesje nodig

Een soort van stiftje werkt dan het makkelijkste.
2015 💙
<<

Anoniem147

Bericht 21 Jul 2015 08:25

Re: Oogschaduw adviesje nodig

Ik kon het ook nooit Stof! Tot dat Harri hier zei dat ik deze moest kopen en het dan heel makkelijk is.. (Tenminste, volgens mij zei Harrison het).

Afbeelding

Dat klopt!!! Ik kan het ineens ook! En ik zweer het je haha, ik kon het voor geen meter. Altijd haaltjes, scheef, te dikke lijn, scheve lijn, uitloop. Maar dit kwastje/flubbertje/friemelding werkt gewoon echt goed en is stevig waardoor het lijntje gewoon mooi blijft.
<<

Anoniem156

Bericht 21 Jul 2015 09:13

Re: Oogschaduw adviesje nodig

Ik kan het nu ook! De wing verpruste ik altijd met een stiftje, maar die zet ik met gel eyeliner en een los kwastje van Zoeva, en de rest vul ik dan in met een vloeibare eyeliner!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 21 Jul 2015 09:33

Re: Oogschaduw adviesje nodig

Marni schreef:Ik kon het ook nooit Stof! Tot dat Harri hier zei dat ik deze moest kopen en het dan heel makkelijk is.. (Tenminste, volgens mij zei Harrison het).

Afbeelding

Dat klopt!!! Ik kan het ineens ook! En ik zweer het je haha, ik kon het voor geen meter. Altijd haaltjes, scheef, te dikke lijn, scheve lijn, uitloop. Maar dit kwastje/flubbertje/friemelding werkt gewoon echt goed en is stevig waardoor het lijntje gewoon mooi blijft.


Die heb ik ook! En zelfs ik kan er een enigszins mooi lijntje mee zetten. Ben dan zo trots op mezelf, maar eigenlijk komt het gewoon door dat spul :laughcry:
<<

Anoniem163

Bericht 21 Jul 2015 14:50

Re: Oogschaduw adviesje nodig

Besteld! Wel in bruin omdat het anders misschien wat hard is. En een doosje oogschaduw, 2e product was 5,00 bij kruidvat.
Morgen eens testen :banaan:
<<

Anoniem163

Bericht 23 Jul 2015 13:19

Re: Oogschaduw adviesje nodig

Bedankt voor de tip, het is echt een fijne :thumbup:
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 23 Jul 2015 21:37

Re: Oogschaduw adviesje nodig

Welke kleur oogschaduw heb je gekocht? Roest-tinten staan namelijk mooi bij blauwe ogen.
Leven en laten leven
<<

Anoniem163

Bericht 24 Jul 2015 14:31

Re: Oogschaduw adviesje nodig

Nude tinten. Best goed gelukt vanmorgen :smile:
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 24 Jul 2015 18:09

Re: Oogschaduw adviesje nodig

Dat vraagt natuurlijk om een foto :)
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 25 Jul 2015 00:29

Re: Oogschaduw adviesje nodig

Die eyeliner gebruik ik ook al jaaaaaren!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers