Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Seks tijdens de zwangerschap

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 15 Jul 2015 20:09

Seks tijdens de zwangerschap

Seks tijdens de zwangerschap, tot wanneer vonden jullie dat prettig?
Maakte het wat uit dat je zwanger was?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 15 Jul 2015 20:11

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Wij vinden het nog steeds prettig :wink: maar merk dat het wel wat lastiger wordt. Niet alleen mbt houdingen, maar ook met klachten als mn rug en bekken.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15975

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 15 Jul 2015 20:12

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Tot een paar dagen voor de bevalling. :smile: Na de zwangerschap kost het me momenteel veel meer moeite.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem118

Bericht 15 Jul 2015 20:16

Re: Seks tijdens de zwangerschap

x
Laatst gewijzigd door Anoniem118 op 19 Aug 2015 20:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem186

Bericht 15 Jul 2015 20:17

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Tot een dag voor de bevalling. Lepeltje lepeltje ging altijd wel goed, dan zat die dikke buik tenminste niet in de weg.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 15 Jul 2015 20:19

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Tot een paar uur voor de bevalling haha.

Wel zoals Jans zegt. Anders zat die buik echt in de weg.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem315

Bericht 15 Jul 2015 21:07

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Dat stond op een laag pitje. Vooral toen we over de helft waren en ik steeds veel harde buiken had.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 15 Jul 2015 21:11

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Het is wel minder geworden, maar niet helemaal gestopt.
Heb eigenlijk niet veel last gehad van harde buiken, maar dan helaas wel en dat maakt het toch iets minder comfortabel. Die dikke pens helpt ook niet echt mee natuurlijk, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Patsy

Bericht 16 Jul 2015 00:34

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Tot op het eind van de zwangerschap. Buik zat wel wat in de weg, maar daar vonden we onze weg wel in.
<<

anoniem213

Bericht 16 Jul 2015 00:46

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Cinnamon schreef:Het is wel minder geworden, maar niet helemaal gestopt.
Heb eigenlijk niet veel last gehad van harde buiken, maar dan helaas wel en dat maakt het toch iets minder comfortabel. Die dikke pens helpt ook niet echt mee natuurlijk, haha.

Ik las geen pens, maar eh :laughcry:. Ik vond het wat veel info.
<<

Patsy

Bericht 16 Jul 2015 04:26

Re: Seks tijdens de zwangerschap

June schreef:
Cinnamon schreef:Het is wel minder geworden, maar niet helemaal gestopt.
Heb eigenlijk niet veel last gehad van harde buiken, maar dan helaas wel en dat maakt het toch iets minder comfortabel. Die dikke pens helpt ook niet echt mee natuurlijk, haha.

Ik las geen pens, maar eh :laughcry:. Ik vond het wat veel info.


:smile:
<<

Anoniem186

Bericht 16 Jul 2015 07:59

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Hahahaha
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 16 Jul 2015 09:06

Re: Seks tijdens de zwangerschap

De eerste weken begon ik bij de minste beweging te kotsen (niet echt bevordelijk) en daarna was mijn buik zo dik zichtbaar dat het voor mijn man steeds vreemder werd, zijn exacte woorden: Ik leg hem straks toch ook niet bij haar in de wieg! Hahaha
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem123

Bericht 16 Jul 2015 09:10

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Ik vond het de hele zwangerschap door niet prettig.
In de eerste maanden was ik bang voor een miskraam en erg misselijk en moe.
In week 17 ging ik door mijn rug. Toen dat eindelijk een beetje opgeknapt was kreeg ik harde buiken waardoor ik veel rust moest nemen.

En ik moet niets van mijn man weten als ik zwanger ben. Ik vind hem dan stinken en hem mateloos irritant en vervelend :palm: :redface:
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 16 Jul 2015 09:49

Re: Seks tijdens de zwangerschap

SarahKey schreef:Ik vond het de hele zwangerschap door niet prettig.
In de eerste maanden was ik bang voor een miskraam en erg misselijk en moe.
In week 17 ging ik door mijn rug. Toen dat eindelijk een beetje opgeknapt was kreeg ik harde buiken waardoor ik veel rust moest nemen.

En ik moet niets van mijn man weten als ik zwanger ben. Ik vind hem dan stinken en hem mateloos irritant en vervelend :palm: :redface:


Hahaha, hier moet ik nog steeds heel hard om lachen hoor!! :smile:

De eerste 12 weken vond mijn man het eng en was bang dat het weer misging. Het tweede trimester leek ik wel geobsedeerd en werd ik woest als ik een dag geen seks kreeg! :palm: Dit duurde een maand of 2 en daarna nog wel regelmatig tot een week of 32. Toen vond ik het niet fijn meer en kreeg ik er flinke harde buiken van.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 16 Jul 2015 10:18

Re: Seks tijdens de zwangerschap

June schreef:
Cinnamon schreef:Het is wel minder geworden, maar niet helemaal gestopt.
Heb eigenlijk niet veel last gehad van harde buiken, maar dan helaas wel en dat maakt het toch iets minder comfortabel. Die dikke pens helpt ook niet echt mee natuurlijk, haha.

Ik las geen pens, maar eh :laughcry:. Ik vond het wat veel info.

Whaha, ik vind het al heel wat dat ik er überhaupt iets zeg over seks hier, laat staan daar over! :shock:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem147

Bericht 16 Jul 2015 10:56

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Cinnamon schreef:
June schreef:
Cinnamon schreef:Het is wel minder geworden, maar niet helemaal gestopt.
Heb eigenlijk niet veel last gehad van harde buiken, maar dan helaas wel en dat maakt het toch iets minder comfortabel. Die dikke pens helpt ook niet echt mee natuurlijk, haha.

Ik las geen pens, maar eh :laughcry:. Ik vond het wat veel info.

Whaha, ik vind het al heel wat dat ik er überhaupt iets zeg over seks hier, laat staan daar over! :shock:


Hahahahaha ik las het ook! Super grappig. Ik vond het ook al echt niets voor jou om zoiets te zeggen :smile:
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 16 Jul 2015 15:10

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Bij de eerste zwangerschap tot een paar uur voor de bevalling. Ik was in die tijd helemaal bezeten van seks en kon er de hele zwangerschap geen genoeg van krijgen.
Bij de tweede zwangerschap was dat helaas totaal anders. Ik kon absoluut geen aanrakingen verdragen en moest er niets van weten. Zelfs knuffelen vond ik verschrikkelijk. Dat is van begin af aan geweest. Uiteraard wel seks gehad, maar na een week of 16 had ik dan de hele nacht erna pijn van onderen. Dat was voor mijn man ook niet fijn. Later nog wel eens geprobeerd maar het deed zo'n pijn dat we het vanaf week 30 sowieso niet meer deden.
Om die reden ook snel na de bevalling weer gedaan om er vanaf te zijn. Anders zou het zo'n big issue worden in mijn hoofd.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 16 Jul 2015 15:55

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Hier tot een week voor de bevalling. Het was wel minder vaak, mede omdat ik vanaf week 30 tot aan de bevalling meer in het ziekenhuis lag dan dat ik thuis was. De laatste keer kreeg ik veel pijn, harde buiken etc. (33 weken) dus vond ik het wel genoeg. Daarna lag ik ook weer in het ziekenhuis, dus kon het sowieso niet.
<<

Anoniem199

Bericht 16 Jul 2015 16:21

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Ik weet het niet meer zo goed. Met 34 weken lag ik in het ziekenhuis en mocht na 2 weken nog weer een weekje naar huis. Weet alleen niet of voor de ziekenhuisopname al de laatste keer was of in die week dat ik thuis was. Zo erg vond ik het dus blijkbaar niet haha. Wat ik nog wel weet is dat ik veel harde buiken had daarna.
<<

Anoniem125

Bericht 16 Jul 2015 17:21

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Wij hadden een paar dagen voor de bevalling nog seks en een week na de bevalling ook weer.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 16 Jul 2015 17:35

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Een week na de bevalling? Dat schijnt toch niet heel erg goed te zijn in verband met infectiegevaar?

Hier stond het tijdens de zwangerschap op een laag pitje, vriend kon ook niet echt meer genieten. Maar nog wel een paar dagen voor de bevalling seks gehad. Na de bevalling duurde het overigens wel een week of 6 voordat mijn hoofd er weer naar stond.
<<

Anoniem125

Bericht 16 Jul 2015 17:39

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Seks is bij ons meer dan penetratie, haha!
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 20 Jul 2015 15:26

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Ik ben niet vies van seks. Dus het maakte mij en mijn man niet uit dat ik zwanger was. Bij de 1e zwangerschap moest hij wel aan het idee wennen dat er een ieniemienie mensje in mijn buik zat. Doe ik dat geen pijn? Ziet hij/zij het niet etc. Bij de 2e was dat niet meer aan de orde natuurlijk ;-)

Wel kon ik er tijdens de zwangerschappen geen genoeg van krijgen. Net als bij Pinkel, als ik een dag geen seks had gehad, was ik echt not amused.

Wij hadden ook vrij kort naar de bevalling alweer seks. O, en ja ik had op een gegeven moment wel last van die buik, maar ook daar vonden we wel weer wat op ;) moet zeggen dat we toen vrij creatief waren enzo haha!
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 20 Jul 2015 15:39

Re: Seks tijdens de zwangerschap

Creatief moet je wel worden, haha. Man vindt me gelukkig nog steeds even aantrekkelijk.
Ik hoor om me heen veel zwangeren die geen seks meer hebben gehad sinds ze weten dat ze zwanger zijn. Ieder zn ding, natuurlijk.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers