Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Jul 2015 23:31

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

:omg: Ik heb nog nooit met de bank en/of hotels gebeld of gemaild. Dit is toch totaal onnodig? Zo moeilijk is het allemaal niet.

Wanneer komt de nieuwe realityserie "CBL en man boeken een vakantie (of doen een poging tot)" van start?
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 24 Jul 2015 00:50

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Gaan ze daarin ook gourmetten Bliss?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem193

Bericht 24 Jul 2015 08:01

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Super duidelijk, maar het is raar. Een bank past overboekingen niet aan.
Als jij via Internet bankieren aangeeft dat er € 300,- overgemaakt moet worden dan gebeurd dat. Overboekingen worden niet handmatig aangepast door mannetjes bij de banken. Maar blijkbaar wil jij erg graag blijven geloven dat dit wel zo is. Misschien heeft je man je dit vertelt omdat hij niet wilde toegeven dat hij nog een fout gemaakt had..
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Jul 2015 08:05

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Rizzoli schreef:Gaan ze daarin ook gourmetten Bliss?


Of de grote zoektocht naar een sweater mét capuchon! (of was het nou toch zonder....)
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Jul 2015 08:33

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Alibi schreef:Super duidelijk, maar het is raar. Een bank past overboekingen niet aan.
Als jij via Internet bankieren aangeeft dat er € 300,- overgemaakt moet worden dan gebeurd dat. Overboekingen worden niet handmatig aangepast door mannetjes bij de banken. Maar blijkbaar wil jij erg graag blijven geloven dat dit wel zo is. Misschien heeft je man je dit vertelt omdat hij niet wilde toegeven dat hij nog een fout gemaakt had..



Dat was ik je vergeten te vragen, want als je wist wat ik bedoelde waarom vraag je het dan incl. quote?
Mijn man had de telefoon op speaker staan en het werd echt gezegd. Wat denk je nou dat ik aan het liegen ben? Ik snap het ook niet, maar ben nu wel benieuwd en zou de bank er wel om willen vragen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 24 Jul 2015 10:06

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Lejow schreef:
Rizzoli schreef:Gaan ze daarin ook gourmetten Bliss?


Of de grote zoektocht naar een sweater mét capuchon! (of was het nou toch zonder....)


Oh dat heb ik gemist! Denk wel dat er een tweede seizoen in zit dan ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem147

Bericht 24 Jul 2015 11:30

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Als jij 300 Rupee moet overmaken dan is dat niet automatisch 300 Euro. Je kunt in de toekomst (mocht je de wisselkoers willen weten) even op www.wisselkoers.nl kijken. Daar kun je dan Euro's omrekenen naar de Indiaase Rupee of andersom.

300 Euro is bijna 21000 Rupee.
300 Rupee is 4,29 euro
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 24 Jul 2015 12:38

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Ik zou al geen zin meer in deze vakantie hebben.
04-2014
10-2015
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 24 Jul 2015 12:43

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Waarom niet? als je er eenmaal bent ben je op deze manier ook helemaal toe aan een vakantie, kun je heerlijk bijkomen van al het gedoe wat er aan vooraf ging.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem301

Bericht 24 Jul 2015 12:48

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

rapa nui schreef:Waarom niet? als je er eenmaal bent ben je op deze manier ook helemaal toe aan een vakantie, kun je heerlijk bijkomen van al het gedoe wat er aan vooraf ging.


Haha maar je gaat doorgaans niets op vakantie omdat je moet bijkomen van het boeken van diezeflde vakantie.

Plus dat het me een land lijkt waar het super druk is, onhygiënischer dan wij gewend zijn, veel armoede heeft en als je dat niet gewend bent (ik zelf ook niet) kom je daar niet echt tot rust.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 24 Jul 2015 12:50

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Dat wat Carrie zegt. Al denk ik dat CBL het hotel niet uitkomt om tussen de drukte/armoede te gaan lopen.
Ze gaan er ook niet rondreizen he?

Wij boekten altijd pakketreizen, betaalden, keken er niet meer naar om. Wel even alles lezen op Zoover. Nooit gezeik gehad om wisselkoersen, verkeerde namen, eten in het vliegtuig, hotelkamer, enz.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem282

Bericht 24 Jul 2015 13:30

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Op zich zit CBL niet eens in een gebied waar je het echte Indiase leven mee zal krijgen, dus in dat opzicht voorzie ik geen cultuurshock. Goa is niets meer of minder dan het Salou van Spanje. Wat prima is natuurlijk, maar het heeft niets met het 'echte' India te maken. Vakantie boeken associeer ik met voorpret, dit lijkt meer op alleen maar stress. Zou mijn keuze niet zijn, geloof ik.
<<

Anoniem301

Bericht 24 Jul 2015 13:34

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Guattari schreef:Op zich zit CBL niet eens in een gebied waar je het echte Indiase leven mee zal krijgen, dus in dat opzicht voorzie ik geen cultuurshock. Goa is niets meer of minder dan het Salou van Spanje. Wat prima is natuurlijk, maar het heeft niets met het 'echte' India te maken. Vakantie boeken associeer ik met voorpret, dit lijkt meer op alleen maar stress. Zou mijn keuze niet zijn, geloof ik.


Oh echt? Ah, dat scheelt dan een hoop voor CBL, lijkt mij.
Pff nee dit zou ook niks voor mij zijn, al die stress vooraf, vreselijk.
<<

Anoniem282

Bericht 24 Jul 2015 14:15

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Ja, echt. :) Het is een plek om lekker aan het strand te liggen met een cocktail en te feesten. Heel geliefd onder hippies geweest. Maar dat zal CBL ook weten, of juist niet en word ik als zovelen hier even op m'n plek gezet. ;-)
<<

Anoniem119

Bericht 24 Jul 2015 14:18

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Volgens mij is het nog steeds een hippie plek. Althans, ik hoorde vorig jaar van twee Canadezen toen ik in Myanmar waren, dat ze daarna naar Goa vlogen om paar weken op het strand te gaan blowen enzo. En ze waren al in de zestig haha.
<<

Anoniem282

Bericht 24 Jul 2015 15:22

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Het lijkt me hooguit leuk voor een paar dagen om nog even te relaxen voordat je weer de lange terugreis gaat maken, aan een langer verblijf zou ik niet aan moeten denken. Maar goed, ieder zijn/haar eigen voorkeur. :)
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 24 Jul 2015 15:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 24 Jul 2015 15:31

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Ik had dat op Bali zo sterk met Kuta. Brr... en dan lijkt het zo idyllisch: Bali. Maar ik vond Kuta dus ook echt soort Salou op steroiden. Was blij dat de drie dagen daar snel voorbij waren.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Jul 2015 16:05

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Guattari schreef:Ja, echt. :) Het is een plek om lekker aan het strand te liggen met een cocktail en te feesten. Heel geliefd onder hippies geweest. Maar dat zal CBL ook weten, of juist niet en word ik als zovelen hier even op m'n plek gezet. ;-)



Dat weet ik idd en nee ik verwijt je niks ofzo hoor.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 24 Jul 2015 16:17

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Kom jij zelf ook uit de buurt van Goa of gaan jullie nog trips maken CBL? Anders zie je nog niet echt waar je nou vandaan komt, toch?
Hopelijk gaat alles goed komen met het hotel en de betaling en hebben jullie een heerlijke vakantie.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Jul 2015 01:23

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Ik ben geboren in Bombay, maar als ik daar heen gaan dan zie je pas echte armoede. Denk dat het voor de 1e keer daar te heftig en emotioneel voor me is. We gaan eerst zien hoe het daar is en dan kunnen we altijd eens kijken of we wellicht terug willen en dan rondtrekken en naar Bombay.

Heb vandaag zowat de hele dag gezocht naar een ander hotel, maar kan echt niks vinden. Diegene die aan onze wensen voldoen zijn de duur dus we houden diegene die we al hadden.

Omdat we eerst in September wilde gaan had ik echt een super mooi hotel gezien, maar die ligt wel afgelegen van alles. Dan maar iets minder luxe alhoewel ik die we nu hebben voor hetgeen wat ze bieden en qua prijs ook best luxe vind.

Dank je gaat zeker goed komen dat de vakantie heerlijk wordt.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Jul 2015 10:59

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Maar deze vakantie heeft dus vrij weinig te maken met terug gaan naar je roots. Dan snap ik helemaal niet meer dat je niet gewoon weer naar de Cariben gaat. Je gaat nu dus niks vh echte, rauwe India zien zoals ik het lees.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 25 Jul 2015 12:51

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Bliss schreef:Maar deze vakantie heeft dus vrij weinig te maken met terug gaan naar je roots. Dan snap ik helemaal niet meer dat je niet gewoon weer naar de Cariben gaat. Je gaat nu dus niks vh echte, rauwe India zien zoals ik het lees.


Ze legt toch uit waarom ze daar heel bewust voor kiest? Dat anderen liever door India rondreizen is duidelijk, CBL en haar man willen naar Goa en daar 2 weken blijven. Prima toch.
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Jul 2015 13:37

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Caulfield schreef:
Bliss schreef:Maar deze vakantie heeft dus vrij weinig te maken met terug gaan naar je roots. Dan snap ik helemaal niet meer dat je niet gewoon weer naar de Cariben gaat. Je gaat nu dus niks vh echte, rauwe India zien zoals ik het lees.


Ze legt toch uit waarom ze daar heel bewust voor kiest? Dat anderen liever door India rondreizen is duidelijk, CBL en haar man willen naar Goa en daar 2 weken blijven. Prima toch.



Idd. Wat een gezeik steeds daarover! Ik ben toch niet verplicht om het ''echte'' India te zien? Onder echt kan zoveel verstaan worden, want ik ben er dan wel dus krijg ik er ook wel wat van mee. Goa is nou eenmaal toeristisch en dat vinden wij niet erg. Laat ons lekker!
<<

Anoniem281

Bericht 25 Jul 2015 14:25

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

CBL. je moet zelf ook een beetje dimmen, hoor. Ja, het is jouw reis en je moet het ook zelf weten. Maar reageer niet zo verongelijkt als mensen zich met je bemoeien, als je 100 topics opent met vragen. Vind je het zo vreemd als mensen zich met jouw reisplannen gaat 'bemoeien' na al die reistopics?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Jul 2015 15:12

Re: Argh stomme fout mbt vluchten boeken gemaakt!

Caulfield schreef:
Bliss schreef:Maar deze vakantie heeft dus vrij weinig te maken met terug gaan naar je roots. Dan snap ik helemaal niet meer dat je niet gewoon weer naar de Cariben gaat. Je gaat nu dus niks vh echte, rauwe India zien zoals ik het lees.


Ze legt toch uit waarom ze daar heel bewust voor kiest? Dat anderen liever door India rondreizen is duidelijk, CBL en haar man willen naar Goa en daar 2 weken blijven. Prima toch.


Tuurlijk, dat is helemaal prima, maar ze heeft het zelf steeds over terug naar haar geboorteland en roots gaan en daar heeft dit in mijn ogen weinig mee te maken, dat bedoel ik. Maar goed, ik ben best wel klaar met dit topic, dus ik wens je een fijne vakantie CBL en de groeten!

En idd, wat Carl zegt!
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers