Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


In wat voor kleren sport je?

<<

Anoniem272

Bericht 17 Jul 2015 18:05

Re: In wat voor kleren sport je?

Ik kan me daar echt boos om maken. Mannen mogen blijkbaar in hun blote bast en korte broek rondlopen wat ze willen, maar als je als vrouw iets tot boven de knie aantrekt is dat meteen reden om je publiekelijk vanalles toe te roepen. Belachelijk.

Ik wil geen lustobject zijn, ik heb het gewoon warm.

Misschien moet ik die tekst op mijn broekje laten drukken.
<<

Anoniem186

Bericht 17 Jul 2015 18:08

Re: In wat voor kleren sport je?

Wel op je kont dan. :smile:
Sorry, flauw!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 18 Jul 2015 09:36

Re: In wat voor kleren sport je?

Ik word nooit nagefloten in korte broek en tanktops. Jij ziet er dan waarschijnlijk een stuk beter uit dan in in sportkleding :-) Als het lukt je er niet aan ergeren en vooral hard om lachen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 18 Jul 2015 10:14

Re: In wat voor kleren sport je?

Met hardlopen draag ik een korte broek en singlet. Als het kouder is een dry-fit shirt met driekwart of lange sportlegging. Ik draag dan ook altijd een shock absorber BH, dat loopt zoveel fijner.
In de sportschool draag ik een korte broek van H&M of champion, of een driekwart broek. Daarop een H&M mouwloos shirt of dri-fit shirt. Dan draag ik wel altijd een sportbh van Nike, zo'n top die alles plat drukt. Gaat prima met mijn d-cup.

Ik heb met hardlopen trouwens ook wel eens dat er getoeterd wordt ofzo. Als er dingen geroepen worden hoor ik dat niet door mij muziek. Maar het stoort mij niet eigenlijk en kijk niet op of om.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Jul 2015 11:51

Re: In wat voor kleren sport je?

Ik krijg altijd leuke reacties tijdens het hardlopen. Mensen die hun duim opsteken ed.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem272

Bericht 18 Jul 2015 19:42

Re: In wat voor kleren sport je?

Wat leuk Spencer! Misschien loop ik dan in verkeerde buurten of zo ;)

En Jip ik ben echt niet sexy als ik hardloop hoor, denk dat t ook meer voor de grap is.

Nu ik erover nadenk ga ik vaak hardlopen op weekendavonden, dan zijn er ook meer van die aangeschoten jongeren buiten natuurlijk.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers