Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

<<

Anoniem119

Bericht 14 Jul 2015 16:02

Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

Mijn telefoon heeft de laatste tijd toch zoiets raars en irritants. Met name als ik op het forum typ via mijn mobiel. Ik typ dan gewoon in dat typvlak, maar hij verspringt telkens een paar letters terug, waardoor het woord halverwege een vorig woord wordt geplaatst. En als ik een woord typ, geeft hij vaak suggesties aan (logischerwijs via de woordpredictie) en als ik dan daarop klik zodat ie dat woord maakt (bijvoorbeeld als ik eerst iets met een typfout typ en dan het wil corrigeren) plaatst ie het halverwege het woord of plakt ie de goede versie er zo achteraan. Dit wordt dus een heel vreemd stukje tekst telkens, zie hier:

Afbeelding

zoals bijvoorbeeld het woord jebheb of telefoontelefoon. Plakt ie er gewoon achter. En bij die knettergekknettergek zie je waar de cursor terug naar verspringt, paar letters terug, dus als je dan rucksichtlos door typt, word je helemaal niet meer wijs uit de tekst! ;)

Zo moet ik dus tegenwoordig vrijwel elk forumbericht typen en weer verbeteren letter voor letter. Heeeeel irritant en je begrijpt dat ik het af en toe kort probeer te houden via de mobiel. Ik snap ook niet waar het nou aan ligt. Ik heb een Android telefoon maar had dit op het laatste ook met m'n iPhone op een ander forum. Ik heb de app SwiftKey (daar is mijn toetsenbord van) al gedeinstalleerd en herinstalleerd, ik heb al een ander toetsenbord (standaard Google) geprobeerd. Niks werkt. Hij blijft zo raar doen. Het is met name op het forum, maar ook wel via andere media (whatsapp en email bijvoorbeeld), maar op het forum het sterkst (maar vanwege de andere media plaats ik 'm toch maar in Algemeen).

Is er iemand anders die hier last van heeft? Op het forum of andere apps? Ik denk dat ik sowieso wel toe ben aan een nieuwe telefoon, maar wie weet komt dit vaker voor, omdat ik het bij m'n vorige telefoon ook had.
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:30

Bericht 14 Jul 2015 16:10

Re: Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

Marin schreef:Mijn telefoon heeft de laatste tijd toch zoiets raars en irritants. Met name als ik op het forum typ via mijn mobiel. Ik typ dan gewoon in dat typvlak, maar hij verspringt telkens een paar letters terug, waardoor het woord halverwege een vorig woord wordt geplaatst. En als ik een woord typ, geeft hij vaak suggesties aan (logischerwijs via de woordpredictie) en als ik dan daarop klik zodat ie dat woord maakt (bijvoorbeeld als ik eerst iets met een typfout typ en dan het wil corrigeren) plaatst ie het halverwege het woord of plakt ie de goede versie er zo achteraan. Dit wordt dus een heel vreemd stukje tekst telkens, zie hier:

Is er iemand anders die hier last van heeft? Op het forum of andere apps? Ik denk dat ik sowieso wel toe ben aan een nieuwe telefoon, maar wie weet komt dit vaker voor, omdat ik het bij m'n vorige telefoon ook had.



Dit heb ik dus ook! Geen idee wat het is. Haha
Ik forum via mijn mobiel op de desktop versie.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 14 Jul 2015 16:12

Re: Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

Ik heb niet wat jij hebt, maar wel dat ik vrolijk loop te tikken en dan kijk ik nog eens goed en dan zit ik ineens in het zoekvenster van het yesforum te tikken :S Terwijl ik gewoon in het juiste tekstvak zat! Belachelijk.
#teammaple🍁
<<

Anoniem152

Bericht 14 Jul 2015 16:15

Re: Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

Urban Naked schreef:Ik heb niet wat jij hebt, maar wel dat ik vrolijk loop te tikken en dan kijk ik nog eens goed en dan zit ik ineens in het zoekvenster van het yesforum te tikken :S Terwijl ik gewoon in het juiste tekstvak zat! Belachelijk.

Daar heb ik ook last van.
<<

Anoniem119

Bericht 14 Jul 2015 16:17

Re: Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

Wat raar! Dan verspringt de cursor op de één of andere manier dus daar naar ofzo?

Suusie, ja via de mobiele website typen zou ook kunnen inderdaad, maar ik vind die zo vervelend. Ik forum liever via de gewone website ook op m'n mobiel. En het is ook bij andere apps, maar met name het forum. Als ik tegenwoordig een lange reactie wil plaatsen, typ ik het meestal eerst in een notepad documentje op m'n telefoon en copy paste die daar. Dat werkt dan iets beter.
<<

Anoniem136

Bericht 14 Jul 2015 17:51

Re: Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

Ik heb hetzelfde als jij. En ik heb het ook bij outlook merkte ik gisteren.
<<

Anoniem118

Bericht 14 Jul 2015 19:39

Re: Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

Ja! Ik heb dat ook! Vreselijk irritant. Ik heb het geloof ik alleen bij het forum. Heb een Sony....
<<

Anoniem148

Bericht 14 Jul 2015 19:47

Re: Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

Hier ook. Bijvoorbeeld teletelefoon
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 14 Jul 2015 20:28

Re: Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

Apart, ik heb echt nergens last van met typen! Ik heb wel een iPhone trouwens, geen android.

Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Jul 2015 20:39

Re: Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

Chava schreef:
Urban Naked schreef:Ik heb niet wat jij hebt, maar wel dat ik vrolijk loop te tikken en dan kijk ik nog eens goed en dan zit ik ineens in het zoekvenster van het yesforum te tikken :S Terwijl ik gewoon in het juiste tekstvak zat! Belachelijk.

Daar heb ik ook last van.

Dat heb ik ook wel eens, dat komt doordat je dan per ongeluk op die pijltjes boven de q en de w drukt. Dan gaat de cursor automatisch naar het volgende tekstveld.

♥♥
<<

Anoniem119

Bericht 14 Jul 2015 20:58

Re: Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

Scandic schreef:Apart, ik heb echt nergens last van met typen! Ik heb wel een iPhone trouwens, geen android.

Afbeelding



Ja ik heb het dus vorig jaar wel gehad met een iPhone op een ander forum maar niet hier destijds.

Gek dat meer mensen er last van hebben. Ik heb het ook niet altijd. Volgens mij met name als ik tussen tabs even wissel of een bericht edit. Maar soms ook zomaar. Heel irritant iig, dan moet je elk woord gaan aanpassen.
<<

Anoniem193

Bericht 14 Jul 2015 21:18

Re: Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

Ik had dit ook steeds met mijn vorige telefoon. Nu met mijn nieuwe niet meer.
<<

Anoniem126

Bericht 15 Jul 2015 10:05

Re: Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 23:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 15 Jul 2015 11:03

Re: Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

Alibi schreef:Ik had dit ook steeds met mijn vorige telefoon. Nu met mijn nieuwe niet meer.


Welke telefoon heb jij? Die moet ik hebben haha. Ik word er echt knettergek van!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 15 Jul 2015 11:11

Re: Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

Elliot schreef:
Chava schreef:
Urban Naked schreef:Ik heb niet wat jij hebt, maar wel dat ik vrolijk loop te tikken en dan kijk ik nog eens goed en dan zit ik ineens in het zoekvenster van het yesforum te tikken :S Terwijl ik gewoon in het juiste tekstvak zat! Belachelijk.

Daar heb ik ook last van.

Dat heb ik ook wel eens, dat komt doordat je dan per ongeluk op die pijltjes boven de q en de w drukt. Dan gaat de cursor automatisch naar het volgende tekstveld.

Dit is waarschijnlijk de reden ja.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 15 Jul 2015 16:34

Re: Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

Ik heb geen pijltjes boven de q en de w, maar heb er wel last van. ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 15 Jul 2015 21:31

Re: Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

Wellicht is het toestel gebonden. Heb zelf een iPhone en heb ze wel en heb er zelf wel last van als ik op die pijltjes klik (per ongeluk).
<<

Anoniem149

Bericht 16 Jul 2015 22:17

Re: Toetsenbord telefoon verspringt, rare teksten!

Chava schreef:
Urban Naked schreef:Ik heb niet wat jij hebt, maar wel dat ik vrolijk loop te tikken en dan kijk ik nog eens goed en dan zit ik ineens in het zoekvenster van het yesforum te tikken :S Terwijl ik gewoon in het juiste tekstvak zat! Belachelijk.

Daar heb ik ook last van.

Dit heb ik ook inderdaad!

Dat andere weet ik niet, maar het lijkt me erg vervelend.

Oh, lees nu de reactie over de pijltjes, weer wat wijzer geworden vanavond.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers