Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Duplo

<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 27 Sep 2013 11:35

Duplo

Wanneer hebben jullie de duplo de deur uit gedaan? Ik ben van plan om het weg te gaan doen, ik heb twee hele grote curverbakken vol en van bijna alle sets heb ik de doos nog. Ben dus vanmorgen aan het uitzoeken geweest, onze T. vraagt er nooit om en is er eigenlijk altijd snel op uit gekeken. Maar toen ik vanmorgen alles aan het uitzoeken was heeft hij heel de ochtend er mee zitten spelen, dus zit ik meteen weer met een dilemma. In november wordt hij 3, we vieren ook goed sint, dus hij zal weer bergen speelgoed krijgen. Daarnaast speelt hij bij mijn schoonouders heel erg graag en veel met playmobil, dus eigenlijk was mijn idee om het duplo te verkopen en er playmobil voor terug te kopen. Wat zouden jullie doen?
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 27 Sep 2013 11:40

Re: Duplo

Mijn zoon is nu bijna 5 en hij speelt nog geregeld met de duplo.
Nu ook wel meer met lego. Dat heeft hij ook voor zijn verjaardag gevraagd en voor Sint.

Zowiezo bewaar ik het voor de tweede. En ik denk daarna ook nog. Er zit ook nog een berg duplo bij die vroeger van mijzelf was. Daardoor had hij meteen een bak vol en kon hij echt van alles verzinnen om te bouwen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Red rose

Noob

Berichten: 231

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:07

Bericht 27 Sep 2013 11:48

Re: Duplo

Lijkt mij heel erg vroeg om het weg te doen. Onze dochter speelt er nog heel erg veel mee en kan nu zelf ook goed bouwen. Dat zegt ze, kijk mama een brug/ huis. Dan lijkt het ook op wat ze noemt. Ik zou het anders even wegzetten en later weer terug zetten.
februari 2011
april 2013
<<

Anoniem272

Bericht 27 Sep 2013 11:55

Re: Duplo

Ook mijn zoon van bijnna 5 en vriendjes van 5+ die over de vloer komen spelen nog graag met Duplo.

Verder is het handig als er bezoek komt met een peutertje, dan heb je speelgoed dat leuk is voor alle leeftijden :)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 27 Sep 2013 11:59

Re: Duplo

Anders zet je het gewoon, als hij er straks weer op uitgekeken is, toch weer een tijdje weg? Helemaal wegdoen zou ik ook nog niet doen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem2

Bericht 27 Sep 2013 13:05

Re: Duplo

Zonde om weg te doen Munk! Zowel..hebben wij wel interesse :thumbup:
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 27 Sep 2013 14:55

Re: Duplo

Shopaholic schreef:Zonde om weg te doen Munk! Zowel..hebben wij wel interesse :thumbup:


+1, mijn zoontje speelt nergens anders mee. Terwijl hij er een half jaar terug nog niet naar om keek.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 27 Sep 2013 15:27

Re: Duplo

Denk dat 2/3 jaar juist de leeftijd is dat ze er echt mee gaan spelen....
Zou het dus zeker niet wegdoen.
December 2009
juli 2012
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 27 Sep 2013 15:46

Re: Duplo

Jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb een paar sets uit de bakken gehaald (nu kunnen de bakken weer dicht). Nu even de rest van het speelgoed onder handen nemen. Spullen die ik weg doe zal ik eerdaags bij vraag en aanbod zetten.
<<

Anoniem16

Bericht 28 Sep 2013 08:42

Re: Duplo

Mijn kleuters van 4-6 jaar spelen er echt enorm veel mee.
<<

loesje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:50

Woonplaats: achterhoek

Bericht 28 Sep 2013 10:35

Re: Duplo

mijn zoontje van bijna 3 speelt er nog erg graag mee!
Mama van een knappe zoon van 3,5 en een mooi prinsesje van 1,5 jaar
<<

Anoniem73

Bericht 28 Sep 2013 13:46

Re: Duplo

Ik zou het nog niet wegdoen hoor. Hier wordt ook afentoe nog mee gespeeld.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron