Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Grappig topic!

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 02 Aug 2015 18:49

Re: Grappig topic!

Afbeelding

De gemeente Amsterdam speelt handig in op de zakkenrollers die dit weekend de stad aandoen voor de Canal parade (Gay Pride)
<<

Anoniem273

Bericht 02 Aug 2015 21:34

Re: Grappig topic!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hahaha, dit wil ik nog steeds eens doen thuis.


En ik ben mega fan van grumpy cat :laughcry:

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem148

Bericht 03 Aug 2015 12:00

Re: Grappig topic!

Azi dat ga ik doen bij een vriendin! Je brengt mij op ideeën!
<<

Anoniem281

Bericht 09 Aug 2015 10:36

Re: Grappig topic!

<<

Anoniem170

Bericht 09 Aug 2015 23:44

Re: Grappig topic!

Haha ik heb ook deze wasmachine

Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 10 Aug 2015 00:02

Re: Grappig topic!

Haha, die is leuk Roos.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Aug 2015 14:13

Re: Grappig topic!

Haha Roos die wasmachine heb ik ook! Ik moet er ook altijd om lachen als ik er recht voor sta :D

♥♥
<<

Anoniem137

Bericht 11 Aug 2015 22:24

Re: Grappig topic!

http://youtu.be/c_-5IbhkM28

Ik zag deze net op facebook voorbij komen :D
<<

Anoniem147

Bericht 12 Aug 2015 13:10

Re: Grappig topic!

Hahaha die wasmachine!

Keet, die zag ik gisteren ook op Facebook. Vet geinig!

Ik kwam deze net weer tegen. Heb hem al eens eerder gezien maar ik moest gewoon weer lachen. Ik volg ook die 'Klantenservice' op Facebook. Echt wat een aparte mensen heb je zeg. Niet normaal haha.

Afbeelding

Ik weet niet of ik deze vanaf Facebook kan kopiëren..
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Aug 2015 13:11

Re: Grappig topic!

Whahahaha ja die klantenservice is soms echt hard haha
<<

Anoniem140

Bericht 12 Aug 2015 13:23

Re: Grappig topic!

Ik vind die klantenservice juist echt niet leuk, maar deze vind ik echt ontzettend grappig hahaha!
<<

Anoniem147

Bericht 12 Aug 2015 13:24

Re: Grappig topic!

Ook dat ze Baumgarten heet :D
<<

Anoniem193

Bericht 12 Aug 2015 13:32

Re: Grappig topic!

Haha die klantenservice is te leuk.
Vooral omdat de mensen terug reageren en het gewoon niet door hebben.
Net zo leuk als al die mensen die bloed serieus reageren op berichten van De Speld.
<<

Anoniem119

Bericht 12 Aug 2015 13:46

Re: Grappig topic!

God ik word gek van die klantenservice, ook op m'n werk. Echt zo niet grappig. Alles komt ook binnen in ons systeem. Heel irritant.

De Speld vind ik overigens echt heel erg grappig. En inderdaad de reacties daarop.
<<

Anoniem147

Bericht 12 Aug 2015 13:59

Re: Grappig topic!

Als je zelf op een klantenservice zit kan ik het me wel voorstellen. Maar vaak zijn die berichten van de echte klantenservice van bedrijven zo soft en nietszeggend. Allemaal uitstelgedrag of zichzelf indekken. Nu vind ik dat bij jullie trouwens niet zo, volgens mij zijn jullie altijd in voor een lolletje en zitten er ook leuke/eerlijke types daar.
<<

Anoniem147

Bericht 12 Aug 2015 14:01

Re: Grappig topic!

Net als laatst een leuke bij Coca-Cola. Van die grotere, multinationals gaan toch echt anders om met klachten dan van die echt Hollandse winkels of van die internetbedrijven zoals Telfort/Ziggo.. Die kunnen het nooit goed doen haha.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Aug 2015 14:24

Re: Grappig topic!

Marni schreef:Net als laatst een leuke bij Coca-Cola. Van die grotere, multinationals gaan toch echt anders om met klachten dan van die echt Hollandse winkels of van die internetbedrijven zoals Telfort/Ziggo.. Die kunnen het nooit goed doen haha.

Gisteren was dat met Telfort. Telfort reageert al dagen op Facebook niet op berichten van klanten met vragen/klachten. Vervolgens doet 'klantenservice' het wel.

Toen kwam Telfort met dit bericht;

Afbeelding

En vervolgens nog steeds niet reageren op klanten. :palm:
WTF ben je dan mee bezig als bedrijf.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Aug 2015 14:30

Re: Grappig topic!

Ik zou echt wel boeken kunnen schrijven over klantenservice werk, maar lui die in de wilde weg om zich heen slaan met klagen zijn echt heel erg. Vooral omdat het voor altijd op internet staat.

Zoveel berichten met de strekking 'Ik heb nooit een abonnement genomen en nu schrijven jullie ineens geld af, oplichters'. die ze over je schrijven.

Ik heb dan ook echt zin om te antwoorden wat ik denk, maar ik doe het niet. Maar de volgende die een afschrijving heeft en er vanaf wil doet precies hetzelfde.

'Ik zie hierboven dat jullie dit trucje altijd uithalen, vuile geldwolven die jullie zijn.

En zo gaat het maar door en door. Het is echt vreselijk. Probeer iemand dan nog maar eens netjes duidelijk te maken dat ze wel degelijk een abonnement hebben. Mensen verzinnen de raarste dingen hoor. Dat je rekeningnummers koopt ofzo (die hoor ik echt vaak). Ja sure, en die koppelen we dan per toeval aan je e-mailadres EN tenaamstelling EN geboortedatum EN adresgegevens EN IP-adres.

Mensen doen echt rare dingen als ze geen abonnement meer willen. Ze denken dat een 'ik wil niet meer' niet genoeg is en zijn al boos voordat ze bellen of een bericht plaatsen. Hoeveel mensen ook 'namens iemand' bellen die dood is en zich vervolgens verspreken. Heb ik ineens die zogenaamd dode persoon aan de lijn. :palm:
<<

Anoniem304

Bericht 12 Aug 2015 14:34

Re: Grappig topic!

Oh heerlijk om hier even te spuien over klanten haha. Als ik zelf contact opneem met een klantenservice dan laat ik na de tijd ook altijd een positief bericht achter, als m`n ervaring positief was. Want ook dat mag wel eens gezegd worden. Ik weet hoe het is om de hele dag gezeik te horen/lezen en als dan iemand ook eens een positieve reactie geeft is dat heel erg leuk.
<<

Anoniem193

Bericht 12 Aug 2015 14:35

Re: Grappig topic!

Het zijn inderdaad heel vaak dezelfde domme reacties.
<<

Anoniem193

Bericht 12 Aug 2015 14:41

Re: Grappig topic!

Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 12 Aug 2015 15:13

Re: Grappig topic!

Hahaha ooh Yadira ik geloof je echt direct. Nu zijn de mensen die dat soort berichten schrijven vaak ook echt gewoon dom. Ik weet dat het niet aardig is om dat over iemand te schrijven maar we kunnen niet allemaal even snugger zijn. Als mensen dan ook nog beginnen te schelden en met !!!! gaan schrijven dan zie ik gewoon een bepaald type voor me waar ik inderdaad ook echt niet mee kan. Waarschijnlijk lachen ze zich bij Telfort ook rot om sommige reacties hahaha. Maar het is inderdaad ook niet heel jovel om nooit of te langzaam te reageren op de berichten van je klanten.
<<

Anoniem147

Bericht 12 Aug 2015 15:13

Re: Grappig topic!

Oooh Alibi, die is ook echt geniaal! Ik loop volgens mij weer achter want ik ken hem niet :D
<<

Anoniem149

Bericht 12 Aug 2015 16:37

Re: Grappig topic!

Haha die Klantenservice vind ik meestal wel leuk, zeker als mensen er dan ook bloedserieus op gaan reageren. Net als De Speld inderdaad.
<<

Anoniem193

Bericht 12 Aug 2015 16:41

Re: Grappig topic!

Marni schreef:Oooh Alibi, die is ook echt geniaal! Ik loop volgens mij weer achter want ik ken hem niet :D


Hoevaak heb je erop geklikt :razz: :angel:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers