Ik zou echt wel boeken kunnen schrijven over klantenservice werk, maar lui die in de wilde weg om zich heen slaan met klagen zijn echt heel erg. Vooral omdat het voor altijd op internet staat.
Zoveel berichten met de strekking 'Ik heb nooit een abonnement genomen en nu schrijven jullie ineens geld af, oplichters'. die ze over je schrijven.
Ik heb dan ook echt zin om te antwoorden wat ik denk, maar ik doe het niet. Maar de volgende die een afschrijving heeft en er vanaf wil doet precies hetzelfde.
'Ik zie hierboven dat jullie dit trucje altijd uithalen, vuile geldwolven die jullie zijn.
En zo gaat het maar door en door. Het is echt vreselijk. Probeer iemand dan nog maar eens netjes duidelijk te maken dat ze wel degelijk een abonnement hebben. Mensen verzinnen de raarste dingen hoor. Dat je rekeningnummers koopt ofzo (die hoor ik echt vaak). Ja sure, en die koppelen we dan per toeval aan je e-mailadres EN tenaamstelling EN geboortedatum EN adresgegevens EN IP-adres.
Mensen doen echt rare dingen als ze geen abonnement meer willen. Ze denken dat een 'ik wil niet meer' niet genoeg is en zijn al boos voordat ze bellen of een bericht plaatsen. Hoeveel mensen ook 'namens iemand' bellen die dood is en zich vervolgens verspreken. Heb ik ineens die zogenaamd dode persoon aan de lijn.