Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Emirates of British Airways?

<<

caribbeanlover

Bericht 14 Jul 2015 11:55

Emirates of British Airways?

Is er iemand met ervaring met ze liefst met beide?
Welke vond je beter? Zo ja, waarom?
<<

Anoniem170

Bericht 20 Jul 2015 18:57

Re: Emirates of British Airways?

Met emirates naar maleisie gevlogen. Super maatschappij. Op tijd, veel keuze qua entertainment, service erg tevreden over.
British airways alleen korte vlucht mee gevlogen. Ook goed, maar die vliegen veel via londen heathrow en dat vliegveld vind ik echt verschrikkelijk haha, dus daarom kies ik ze nooit. Dus echt informatie over de vliegmaatschappij kan ik je niet geven.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Jul 2015 19:09

Re: Emirates of British Airways?

Roos' schreef:Met emirates naar maleisie gevlogen. Super maatschappij. Op tijd, veel keuze qua entertainment, service erg tevreden over.
British airways alleen korte vlucht mee gevlogen. Ook goed, maar die vliegen veel via londen heathrow en dat vliegveld vind ik echt verschrikkelijk haha, dus daarom kies ik ze nooit. Dus echt informatie over de vliegmaatschappij kan ik je niet geven.



Is het entertainmentsysteem inbegrepen bij economy class? Vloog jij EC met Emirates? Nadeel vind ik wel van de Airbus 300-800 dat de seatplan 3-4-3 is ik begrijp dat echt niet, want er reizen amper mensen met zijn 3en.
<<

Anoniem122

Bericht 20 Jul 2015 19:11

Re: Emirates of British Airways?

Entertainment systeem is op die lange vluchten altijd gewoon gratis bij dat soort airlines, in tegenstelling tot Arke enzo.

En die stoelen, 3-4-3 is heeel normaal op dat soort vluchten hoor. Je kan kijken achterin of er niet een paar 2 zitters zijn. Heb ik ook gedaan, de laatste 3 of 4 rijen waren 2-4-2 omdat het vliegtuig smaller werd. En zat toen ook alleen.
En het gaat er niet om of mensen samen reizen of niet, het gaat er om dat ze zo veel mogelijk mensen kwijt willen in het vliegtuig.. Dat snap je hopelijk ook wel. En er zijn genoeg mensen die alleen reizen en die met zijn 2en reizen, en 1 en 2 is nog altijd 3. Werkt prima dus.
En lekker knus op elkaar zitten bereid je gelijk goed voor op India ;)
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Jul 2015 20:26

Re: Emirates of British Airways?

ไม่เป็นไร schreef:Entertainment systeem is op die lange vluchten altijd gewoon gratis bij dat soort airlines, in tegenstelling tot Arke enzo.

En die stoelen, 3-4-3 is heeel normaal op dat soort vluchten hoor. Je kan kijken achterin of er niet een paar 2 zitters zijn. Heb ik ook gedaan, de laatste 3 of 4 rijen waren 2-4-2 omdat het vliegtuig smaller werd. En zat toen ook alleen.
En het gaat er niet om of mensen samen reizen of niet, het gaat er om dat ze zo veel mogelijk mensen kwijt willen in het vliegtuig.. Dat snap je hopelijk ook wel. En er zijn genoeg mensen die alleen reizen en die met zijn 2en reizen, en 1 en 2 is nog altijd 3. Werkt prima dus.
En lekker knus op elkaar zitten bereid je gelijk goed voor op India ;)


Aha dat wist ik niet, want bij Arke moest je er zelfs bij Comfort Class voor betalen. Dank je voor de duidelijkheid.
Ik meerdere van die dingetjes die je dan in het stopcontact van de stoel moet doen waardoor je je eigen koptelefoon kan gebruiken.Dat was vroeger eigenlijk nodig, maar sinds al heel wat jaren heb ik die nooit meer nodig gehad

Weet je hoe dat zit bij hun?

Dat zal best dat die seating normaal is hahaha,maar ik ben het niet gewend. Ik ga je tip onthouden, maar vrees dat we moeten zitten op de stoelen die voor ons zijn gereserveerd.

Lekker knus op elkaar zitten, nou niet met een vreemde :).
<<

Anoniem122

Bericht 20 Jul 2015 20:29

Re: Emirates of British Airways?

Kijk eens op hun site, daar staat alles heel mooi.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Jul 2015 20:56

Re: Emirates of British Airways?

Heb ik gedaan, kon vinden en ach ja ik zie het allemaal wel.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers