Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

<<

Anoniem119

Bericht 14 Jul 2015 09:18

Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Ik ben dus net een paar dagen geleden naar de kapper geweest. Flink stuk er af en lekker beetje luchtig in laagjes. Heel leuk. Vooral als ik het fohn. Dan zit het zo:

Afbeelding


Maar, om 4.30 s ochtends föhnen is beetje vroeg en red ik niet qua planning s ochtends dus vandaar dat ik vandaag eens normaal heb op laten drogen.

Afbeelding

Nadeel: ik krijg mijn eigen slag er in die aan de ene kant van het hoofd met een bobbel opdroogt, en aan de andere kant pluis krulletjes geeft. Daar heb ik vanochtend van die John Frieda antifrizz crème ingesmeerd, maar dan krijg je van die vettige stringetjes. Biosilk werkt op zich wel, maar niet in nat haar (en als ik niet föhn, is het logischerwijs nog nat).

Heeft iemand een goede tip voor een haarproduct dat ik s ochtends na het wassen in m'n haar kan doen (in nat haar dus) dat pluis goed tegen gaat maar het ook een beetje in model weet te kneden? Ik vind een beetje speels wel leuk als t opdroogt, maar t moet wel een beetje handelbaar zijn, niet te vet worden maar wel pluis tegengaan.

Iemand een goede tip voor een bepaald product? Mag best wat kosten, en kan t zowel kopen in de winkel als online.
<<

Anoniem162

Bericht 14 Jul 2015 09:25

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Sorry geen antwoord op je vraag maar ik vind je haar prachtig als het gewoon is opgedroogd. (ook met de fohn hoor maar gewoon drogen ook echt mooi)
<<

Anoniem122

Bericht 14 Jul 2015 09:42

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Ik gebruik deze en werkt perfect voor mij. Heb enorm pluizig haar en hiermee kan ik het gewoon aan de lucht op laten drogen als ik dit er in gekneed heb. Is 1 van de weinige producten wat goed werkt bij mij (en betaalbaar. Ander spul van de kapper vond ik veels te duur, 30 euro voor een serum!)
Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 14 Jul 2015 09:45

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Ik vind het eigenlijk wel mooi uitzien Marin. Ik snap wel wat je bedoelt met die krulletjes aan de 'plattere' kant. Misschien kun je daar nog wat product in doen als het opgedroogd is.

Ik gebruik zelf de healing oil treatment van Macadamia. Echt super fijn spul. Ik laat mijn haren drogen aan de lucht (zonder er iets in te doen) en als het bijna droog is dan gebruik ik die olie met name in mijn punten en om er een beetje glans in te krijgen. Ik heb niet echt het idee dat product heel veel met het haar doet als je het nog aan de lucht laat drogen (m.u.v. fohnspray's etc.).

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Jul 2015 10:03

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Ik heb op aanraden van Carrie een tijdje geleden een mousse gekocht die niet plakt, maar waar je de krul er wel mee in kunt kneden. Uiteindelijk gebruik ik m niet. Is van L'Oréal. Heb twee flessen liggen, dus als je interesse hebt, mag je ze voor een vriendenprijsje overnemen :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem119

Bericht 14 Jul 2015 10:12

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Dank je Mirthe!
Die ziet er wel goed uit Mai Pen Rai. Plakt dus niet?
Marni, dank je! Op de foto oogt het minder pluizig dan het is. Dat spul ziet er ook goed uit!
Bliss, welke van l oreal is het? Wellicht heb ik wel interesse als het niet te veel opstuur werk is voor je.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Jul 2015 10:31

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Ga zo ff voor je kijken, lig nog in bed ;) Oh bedenk me trouwens dat ik volgende week nog een dagje Haarlem wilde doen, misschien ben jij daar ook in de buurt en kunnen we dan evt meeten zodat ik je ze kan geven?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem119

Bericht 14 Jul 2015 10:50

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Haha lekker vakantie? Ik zou volgende week vrijdag wel kunnen als je wilt!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Jul 2015 11:02

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Hmm ik kan juist alleen ma of di. Anders wordt t de week daarna ergens denk ik!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem119

Bericht 14 Jul 2015 11:07

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Maandag zou lunch kunnen, want moet daarna werken!
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 14 Jul 2015 11:19

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Mijn advies is nog steeds wat ik hier ook zei.. ;)

help-mijn-pluis-t11840.html
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Jul 2015 11:21

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Marin schreef:Maandag zou lunch kunnen, want moet daarna werken!


Oké, dat komt goed uit! Ga ik daarna ff shoppen :) Ik heb deze mousse trouwens:

Afbeelding
Volgens mij is ie echt geschikt voor jouw haar. Beschermt de krul en is anti-pluis. Als het je wat lijkt, neem ik de flessen maandag mee!
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 14 Jul 2015 12:12

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Ik vind allebei mooi! Staat je echt goed!

(En je wenkbrauwen wat meer in model staat ook goed!!!)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Jul 2015 13:08

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

En wat ik in je vorige topic ook zei, jij 'moet' gewoon een keratinebehandeling laten doen. Is perfect voor wat jij wil. Kost je wel wat (rond de € 120,00) maar dan zit het wel meteen een aantal maanden goed. Groupon heeft soms aanbiedingen.

http://www.haarvisie.nl/keratine-behandeling/

Eigenlijk kan je je oude topic nog eens lezen want daar vraag je hetzelfe, of de topics laten samenvoegen.
<<

Anoniem119

Bericht 14 Jul 2015 13:36

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Ja dat is ook wel een goeie, Carrie! Ik was nu meer op zoek naar iets wat ik er s ochtends met nat haar in kan doen, maar als jij denkt dat zo'n behandeling werkt (maar dat zal voor de styling niet echt helpen denk ik?) is dat ook het proberen waard.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Jul 2015 13:55

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Hoe bedoel je voor de styling niet helpen? Volgens mij zit het namelijk bam in een keer goed! :D
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 14 Jul 2015 14:06

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Jep klopt! Dan hoef je er niks meer aan te doen ;)
<<

Anoniem119

Bericht 14 Jul 2015 14:07

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Echt? Ook qua volume enzo? Nice!
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 14 Jul 2015 16:36

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Ik gebruik deze pluizen, werkt bij mij goed.

Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 14 Jul 2015 17:36

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Marin schreef:Dank je Mirthe!
Die ziet er wel goed uit Mai Pen Rai. Plakt dus niet?
Marni, dank je! Op de foto oogt het minder pluizig dan het is. Dat spul ziet er ook goed uit!
Bliss, welke van l oreal is het? Wellicht heb ik wel interesse als het niet te veel opstuur werk is voor je.


Nee plakt helemaal niet (Ja aan je handen natuurlijk wel klein beetje) maar je haar wordt er niet vies vettig van, het blijft ook heel goed doorkambaar enz. Je hebt ook echt maar een heel klein beetje nodig.
Ik doe normaal altijd mijn haar in een staart, want aan de lucht drogen is een ramp bij mij en fohnen kan ik gewoon echt niet. Maar met dit spul kan ik dus ook gewoon mijn haar los dragen.
<<

Anoniem114

Bericht 14 Jul 2015 18:01

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Ik vind 't beide mooi, hoor! Voor mijn pluis en gedoe gebruik ik Nashi arganolie. Vind ik echt heerlijk spul! Ruikt lekker en als je 't goed verdeeld over je handen (paar druppels maar) en dat weer goed verdeeld door je haar heen, is het ook niet vettig.
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 14 Jul 2015 20:52

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

ไม่เป็นไร schreef:Ik gebruik deze en werkt perfect voor mij. Heb enorm pluizig haar en hiermee kan ik het gewoon aan de lucht op laten drogen als ik dit er in gekneed heb. Is 1 van de weinige producten wat goed werkt bij mij (en betaalbaar. Ander spul van de kapper vond ik veels te duur, 30 euro voor een serum!)
Afbeelding



Dit zoek ik! Werkt het echt goed? Dat je haar niet pluist als het dan droog is?
Misschien rare vraag maar heb je misschien een foto van hoe je daar opdroogt als je dit spul hebt gebruikt?
<<

Anoniem122

Bericht 14 Jul 2015 21:23

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Nee ik heb er helaas geen foto van. Maar het pluist dus gewoon niet, het valt lekker luchtig juist.
Hij is nu in de aanbieding bij het Kruidvat, volgens mij is alles 2 voor 7,49:
https://www.kruidvat.nl/schwarzkopf-gli ... /p/3306136
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 14 Jul 2015 22:40

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Ok top! Ik ga eens kijken..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Jul 2015 12:48

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Marin laat jij weten of je nog wil lunchen maandag? App me anders maar ff! (ik ben je nr kwijt)
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers