Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

<<

Anoniem119

Bericht 15 Jul 2015 13:11

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Bliss schreef:Marin laat jij weten of je nog wil lunchen maandag? App me anders maar ff! (ik ben je nr kwijt)

Ik vind het gezellig! Zal even kijken of ik je nummer nog heb en anders FB message ik je wel!
<<

Anoniem119

Bericht 22 Jul 2015 11:51

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Ik heb van Bliss die bussen mousse overgenomen en heb vandaag daar een beetje van in m'n haar gedaan. Volgens mij werkt t wel. Het krult wel lekker maar het is wel iets minder pluizig. En geen plakkerige strengetjes.
Het mag nog wel iets minder pluizig maar dit werkt wel!

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Jul 2015 11:55

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Yay! Leuk, die krullen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem122

Bericht 22 Jul 2015 15:13

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Echt super leuk die krullen! Geeft echt heel andwr gezicht!
<<

Anoniem119

Bericht 22 Jul 2015 15:19

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Zo zit mn haar altijd als ik t gewoon laat drogen! Maar dan met pluis haha. Dank je!
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 22 Jul 2015 16:51

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Mooi kapsel. Staat je ontzettend goed.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem119

Bericht 22 Jul 2015 16:54

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Dank je Isolt!
<<

Anoniem122

Bericht 22 Jul 2015 17:08

Re: Wat voor haarproduct is hiervoor geschikt?

Misschien ziet het er nu gewoon meer verzorgd uit, echt meer losse krullen ipv de pluis waardoor het er zo anders uit ziet?
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers