Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


x

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 14 Jul 2015 15:58

Re: Vervelend gevoel

Niemand zegt ook dat ze niet wantrouwig mag zijn, maar wat Alibi ook al zei: het is nogal een verschil tussen je vraagtekens zetten bij dit contact en er direct vanuit gaan dat ze een affaire hebben en dat hij de vader is van deze 'vriendin'.
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:23

Bericht 14 Jul 2015 21:55

Re: Vervelend gevoel

X
Laatst gewijzigd door SummerBeach op 23 Sep 2015 13:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem122

Bericht 14 Jul 2015 22:14

Re: Vervelend gevoel

Hoezo toen? Dus dit is niet de eerste keer dat je signalen van een affaire krijgt?
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:23

Bericht 14 Jul 2015 22:59

Re: Vervelend gevoel

X
Laatst gewijzigd door SummerBeach op 23 Sep 2015 13:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2521

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 15 Jul 2015 08:13

Re: Vervelend gevoel

Praat er met hem over, dan weet je of het klopt of niet. Vertel je angst/bezorgdheden erover. Nu maak je je misschien voor niets zo druk, misschien ook niet.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 15 Jul 2015 08:25

Re: Vervelend gevoel

Hoe is het gegaan? Ik zou er ook niet gerust onder zijn gezien het zo stiekem gaat. Hopelijk valt het mee.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem122

Bericht 15 Jul 2015 09:37

Re: Vervelend gevoel

Viva schreef:Praat er met hem over, dan weet je of het klopt of niet. Vertel je angst/bezorgdheden erover. Nu maak je je misschien voor niets zo druk, misschien ook niet.


Tenzij hij recht in haar gezicht liegt. Weinig mensen die gelijk toegeven als ze vreemdgaan hoor, wanneer je er naar vraagt.
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:23

Bericht 03 Aug 2015 18:27

x

X
Laatst gewijzigd door SummerBeach op 23 Sep 2015 14:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem282

Bericht 03 Aug 2015 18:32

Re: Vervelend gevoel

SummerBeach schreef:
Ik begin ontzettend te twijfelen aan zijn liefde voor mij.


En terecht. Wat een kleuter. Je was nota bene aan het werk. Ik snap jouw houding daarentegen ook niet.
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:23

Bericht 03 Aug 2015 18:34

Re: Vervelend gevoel

X
Laatst gewijzigd door SummerBeach op 23 Sep 2015 13:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem282

Bericht 03 Aug 2015 19:08

Re: Vervelend gevoel

SummerBeach schreef:Ik heb zo'n gruwelijk hekel aan ruzie en het gevoel dat ik iets met iemand heb dat er iets tussen ons in staat.

Dat ik mij heel makkelijk over iets heen kan zetten, te makkelijk!


Dus eigenlijk kan hij alles zeggen en doen, want jij hebt een hekel aan ruzie en buigt wel? Zo lees ik het, terwijl jij waarschijnlijk jezelf voorhoudt dat je het heel naar vindt als jullie verstandhouding niet goed is. Dat kan ik begrijpen, maar je hoeft niet impliciet op deze manier schuld op je te nemen over iets waar je totaal geen schuld aan hebt. En ik vermoed dat hij heel goed weet wat ik in m'n eerste zin zeg/vraag. Waarom vind jij ruzie zo erg? Ben je ergens bang dat hij niet bijdraait en dat het einde relatie kan zijn? Het klinkt niet als gelijkwaardig tussen jullie en dat kan ik niet feitelijk duiden, maar is puur het gevoel dat ik erbij krijg.
<<

Anoniem125

Bericht 04 Aug 2015 09:58

Re: Vervelend gevoel

SummerBeach schreef:Zo vandaag belde mij op het werk ik zei dat hij ff snel wat kon zeggen dat ik druk was. Ik werk in de zorg dus was vanalles waar ik mijn hoofd bij moest hebben.
Hamgt hij boos op nou je hebt geen tijd doei. Vervolgens appt hii niet belt mij niet em reageert niet meer op mijn appjes. Ik was ook wat kortaf zat bij collega in de auto, dus ik mijn verontschuldigingen nog geappt en uitgelegd niks...geen reactie

Waarom app je daarover je verontschuldigingen? Je bent aan het werk, in de zorg nog wel, dus logisch dat je geen tijd hebt om uitgebreid met hem te gaan bellen. Ik vind het al heel wat dat je opneemt en hem even kort te woord wil staan. Kijk, als er nou iets ernstigs is, of iets heel dringends, ok. Maar ik maak op dat hij gewoon zomaar even belde en dan boos wordt als jij kortaf bent? Ik vind dat echt heel vreemd! Maar het meest vreemde vind ik nog dat jij je excuses hierover maakt.

Ik zou eerder pissig zijn dat hij boos wordt en mij daarmee een rotgevoel geeft op mijn werk. Sowieso bellen wij niet als de ander bezig is, behalve dus in noodgevallen. En als je wel echt iets moet zeggen, dan gaan we er al vanuit dat de ander aan het werk is en dus niet minutenlang kan bellen, maar dat het gewoon even snel, snel gaat.
<<

Anoniem170

Bericht 05 Aug 2015 19:15

Re: Vervelend gevoel

Ik vind het echt heel raar dat hij zulke dingen verzwijgt. Laat je vaak aan hem merken dat je jaloers bent? Misschien heeft hij zoiets van: ik vertel niet dat ik naar die en die gaat, anders gaat Summerbeach weer helemaal uit haar plaat.
Hij gaat voorbij aan je gevoelens, je hebt al meerdere malen aangegeven dat je je niet prettig erbij voelt. Ook dat met dat telefoontje terwijl je aan het werk was..
Ik zou een goed gesprek eisen met hem, het komt een beetje op me over nu alsof hij steeds minder respect voor je heeft.
<<

Anoniem282

Bericht 05 Aug 2015 21:10

Re: Vervelend gevoel

Met alle respect, maar ik heb SummerBeach er nog niet eerder op kunnen betrappen dat ze jaloers is, juist het tegenovergestelde: een onzeker en wat naïef persoon die makkelijk over zich heen laat lopen (of ik moet je verwarren met een andere forummer, maar dat is geloof ik niet zo). En dat bedoel ik echt niet bot, maar de rode draad in jouw relaties of beginnende relaties (waarover je hebt verteld op het forum), ging erom dat je graag ergens in wilde geloven en dat bestond feitelijk niet. Zo lees ik dit ook. Hij lijkt op jouw zwakte in te spelen en dat vind ik laf. Dat vind ik weinig liefdevol overkomen.
<<

Anoniem170

Bericht 05 Aug 2015 21:46

Re: Vervelend gevoel

Ik ken haar persoonlijk niet, maar omdat ze zelf aangeeft dat ze jaloers type is.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers