Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


x

<<

Anoniem110

Bericht 14 Jul 2015 08:41

Re: Vervelend gevoel

Ik heb eerder het idee dat je liever de waarheid niet onder ogen wilt zien en genoegen hiermee neemt.
Dat is prima en helemaal je eigen keuze. Bij mij gaan ook alarmbellen rinkelen en ik zou direct opheldering eisen.
Maar als jij liever met het vervelend gevoel blijft rond lopen en de gedachten "Hij zou wel eens vreemd kunnen gaan" is dat geheel aan jezelf.

Je zegt dat jullie in de medische molen zitten om een kindje te krijgen. Nou na mijn eigen ervaringen zou ik toch wel willen weten wie die man dan precies is die waarschijnlijk de papa van je kindje wordt.

Succes!
<<

Anoniem328

Bericht 14 Jul 2015 09:46

Re: Vervelend gevoel

SB, ik vind dat je de hele kwestie een beetje afwimpelt en doet alsof het overdreven zou zijn om hier een punt van te maken. Alsof het aan jou ligt en niet aan je man. Misschien een stukje ontkenning.
Maar heel eerlijk gezegd vind ik dit een hele kwalijke situatie. Als ik een dergelijk gesprek zou lezen afkomstig van mijn vriend, dan had hij echt een heel groot probleem en heel wat uit te leggen.
Liegen over een afspraak, de manier waarop ze elkaar noemen, privé dingen met haar bespreken, het feit dat zij hem als eerste vertelt dat ze zwanger is en niet haar man. Alles bij elkaar krijg ik hier een heel heel naar gevoel bij.
En dit alles terwijl jullie samen in zo'n lastige situatie zitten. Dan zou vertrouwen en openheid/eerlijkheid naar elkaar toe toch voorop moeten staan, sowieso binnen elke relatie.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Jul 2015 09:58

Re: Vervelend gevoel

Had je niet eerder een topic geopend omdat je man niet zo lief was? Je mag best wat meer voor jezelf opkomen hoor! Is het niet voor jezelf, dan wel voor het kleintje waar jullie zo je best voor doen! Eens met Olijfje ook.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem125

Bericht 14 Jul 2015 10:02

Re: Vervelend gevoel

Maar even stoppen met dat traject. Eerst dit helder krijgen. Onder deze omstandigheden wil je echt niet zwanger zijn van hem. ..
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 14 Jul 2015 10:40

Re: Vervelend gevoel

En ligt het aan zijn vruchtbaarheid dat het nog niet gelukt is om een kindje te krijgen? Want het eerste wat ik dacht toen ik las dat zij haar zwangerschap als eerste met hem besproken had was dat hij dan dus ook de vader is...

Ik zou per direct stoppen met het proberen zwanger te worden en eerst precies willen weten wat er speelt tussen je man en die vrouw, en hoe waardevol jullie eigen relatie dan nog is (voor hem).

Wat een rotsituatie zeg! Sterkte!
<<

Anoniem137

Bericht 14 Jul 2015 11:06

Re: Vervelend gevoel

Zenna schreef:En ligt het aan zijn vruchtbaarheid dat het nog niet gelukt is om een kindje te krijgen? Want het eerste wat ik dacht toen ik las dat zij haar zwangerschap als eerste met hem besproken had was dat hij dan dus ook de vader is...


Of dat er in elk geval twijfel zou kunnen bestaan of hij de vader is. Want als ze daadwerkelijk wat hebben, dan weet zij misschien niet eens van jouw bestaan, en dan weet zij waarschijnlijk ook niet dat hij (want daar ga ik nu vanuit) onvruchtbaar is. Als zij dan zwanger blijkt en in haar hoofd een rekensom maakt en dan ook bij jouw vriend uit komt... Ik zou het als ik jou was niet zo wegwuiven en niet laconiek doen of hij mogelijk de vader is. Onvruchtbaar of niet, dat ze hem als eerste over de zwangerschap vertelt, ik zie daar geen enkele andere reden toe dan dat ze twijfelt of hij de vader is, en jouw vriend en zij dus seks hebben gehad.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 14 Jul 2015 12:23

Re: Vervelend gevoel

Ik zou hem ook meteen om uitleg vragen, dit soort dingen vind ik niet normaal naar een andere vrouw toe, wanneer je een relatie hebt. Het zou mij ook helemaal niets uitmaken dat ik iets van zijn privé gesprekken heb gelezen, dat lijkt me niet het probleem hier. Hij zou het toch gewoon aan je moeten kunnen uitleggen als het niets betekent allemaal.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 14 Jul 2015 12:24

Re: Vervelend gevoel

Keet. schreef:
Zenna schreef:En ligt het aan zijn vruchtbaarheid dat het nog niet gelukt is om een kindje te krijgen? Want het eerste wat ik dacht toen ik las dat zij haar zwangerschap als eerste met hem besproken had was dat hij dan dus ook de vader is...


Of dat er in elk geval twijfel zou kunnen bestaan of hij de vader is. Want als ze daadwerkelijk wat hebben, dan weet zij misschien niet eens van jouw bestaan, en dan weet zij waarschijnlijk ook niet dat hij (want daar ga ik nu vanuit) onvruchtbaar is. Als zij dan zwanger blijkt en in haar hoofd een rekensom maakt en dan ook bij jouw vriend uit komt... Ik zou het als ik jou was niet zo wegwuiven en niet laconiek doen of hij mogelijk de vader is. Onvruchtbaar of niet, dat ze hem als eerste over de zwangerschap vertelt, ik zie daar geen enkele andere reden toe dan dat ze twijfelt of hij de vader is, en jouw vriend en zij dus seks hebben gehad.


Ik vind dit echt wel HEEL ver gezocht. Ik bedoel, als zij met hem werkt dan is ze vast bewust dat er een partner in het spel is. Dat kan je moeilijk ontkennen op een werkplek waar je wellicht al jaren zit, dat je thuis een vriendin hebt zitten.

TO: ik denk echt dat je iig moet aandringen op wat hier aan de hand is. Volgens mij steek je een beetje je kop in het zand, wat begrijpelijk is, maar wie weet is er wél iets. En is hij ongelukkig door jullie situatie en zoekt hij alleen een luisterend oor, of is er meer aan de hand. Je weet het niet. Zorg er iig voor dat dit geen euvel wordt dat je hardnekkig probeert te negeren maar ondertussen wel sluimert tussen jullie.
<<

Anoniem125

Bericht 14 Jul 2015 13:18

Re: Vervelend gevoel

Waarom heel ver gezocht? Als je weet dat je zwanger bent, dan bespreek je dit in de regel als eerst met de vader/verwekker. Je gaat dat echt niet als eerst met een random vriend bespreken waarmee je af en toe gaat lunchen.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 14 Jul 2015 13:52

Re: Vervelend gevoel

Eens met Nougat. Ik vind het heel erg raar om dat eerst met een vriend te bespreken, dat doe je in mijn ogen toch echt eerst met je man/vriend/verwekker.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 14 Jul 2015 13:58

Re: Vervelend gevoel

Misschien wel als de zwangerschap ongewenst is, niet weet of de vader blij is met het kind, niet weet hoe ze het moet vertellen, of wat dan ook. Kortom: daar zou ik me echt niet op vastpinnen. Ja, het is raar dat ben ik met jullie eens maar er kunnen wel 1000 verklaringen zijn. Waarvan 'haar vriend is de vader' er één is.
<<

Anoniem125

Bericht 14 Jul 2015 14:31

Re: Vervelend gevoel

Er staat 'haar man', dus kennelijk is ze getrouwd. Als je getrouwd bent neem ik aan dat - ook/juist als het ongewenst is - je het eerst met je man bespreekt. Dus nee, ik vind het een zeer vreemd verhaal.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Jul 2015 14:32

Re: Vervelend gevoel

Nougat schreef:Er staat 'haar man', dus kennelijk is ze getrouwd. Als je getrouwd bent neem ik aan dat - ook/juist als het ongewenst is - je het eerst met je man bespreekt. Dus nee, ik vind het een zeer vreemd verhaal.

Eens.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 14 Jul 2015 14:41

Re: Vervelend gevoel

Nougat schreef:Er staat 'haar man', dus kennelijk is ze getrouwd. Als je getrouwd bent neem ik aan dat - ook/juist als het ongewenst is - je het eerst met je man bespreekt. Dus nee, ik vind het een zeer vreemd verhaal.


Das ook wel weer waar! Ohhh.. ik vind het gewoon lastig want ik vind dat je nooit té snel conclusies moet trekken. Dat kan alleen maar de situatie verergeren omdat je dan niet meer objectief kan luisteren. Vreemd is het sowieso.
<<

Anoniem137

Bericht 14 Jul 2015 14:43

Re: Vervelend gevoel

Ik denk dat objectief luisteren sowieso al niet echt meer mogelijk is, als je het reële vermoeden hebt dat je man/vriend vreemd gaat...
<<

Anoniem122

Bericht 14 Jul 2015 14:44

Re: Vervelend gevoel

Echt, steek je kop niet in het zand. Heb ik ook jaren gedaan, ik kwam er op soortgelijke manier achter. En kon echt letterlijk lezen wat er gebeurd was. Uiteindelijk mijn ex later mee geconfronteerd toen de bewijzen al gedelete waren en tot de dag van vandaag blijft hij ontkennen en hij heeft jarenlang mij verweten dat ik het gelezen had, ik zat fout blabla.

Ik heb uiteindelijk heel veel gepikt en herken zoveel in je reacties.. Ik heb 9 jaar weggegooid met die klootzak.
Het feit dat hij dit verzwijgt zegt ECHT genoeg!!!
Mijn hele vertrouwen is kapot en zou nu niet eens een nieuwe relatie aandurven gaan als gevolg daarvan.

Stop toch met die MM tor je duidelijkheid hebt, straks raak je wel zwanger en loopt je relatie stuk en is je kind er de dupe van. Dit is geen stabiele basis voor kinderen.
<<

Anoniem193

Bericht 14 Jul 2015 14:47

Re: Vervelend gevoel

Caro schreef:
Das ook wel weer waar! Ohhh.. ik vind het gewoon lastig want ik vind dat je nooit té snel conclusies moet trekken. Dat kan alleen maar de situatie verergeren omdat je dan niet meer objectief kan luisteren. Vreemd is het sowieso.


Dat ja... Ik zat mij laatst helemaal op te vreten. Mijn man was weg naar een bevriend stel. Via via op fb kwam ik er achter dat nog iemand daar was, maar mijn man had er niks over gezegd. Die fb naam was niet echt, zeg maar Pietje Puk, verder helemaal geen gegevens erbij. In de app met de vriendengroep zei ik nog een keer veel plezier met jullie 3en. Daar kwam van hen geen reactie op, alleen bedankt. Wat bleek de volgende dag. Het was de moeder van die vriend die erbij was :P
Echt normaal ben ik verre van jaloers aangelegd, mijn man gaat vaak zat op stap ook met vrouwen erbij, maar dan zegt hij altijd wie er zijn en nu niet. Ik zocht er al van alles achter, en als ik die avond hier gevraagd had wat ik moest doen, dan kwamen er vast ook net zulke reacties als hierboven.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 14 Jul 2015 14:47

Re: Vervelend gevoel

Hoho.. iemand erop wijzen dat duidelijkheid gewenst is, is één. Maar volledig op basis van je eigen ervaringen dit soort dingen zeggen tegen iemand die al verdrietig is? Ik vind dat gewoon niet verstandig, niet steunend en zéker niet constructief.

Alles LIJKT erop te wijzen dat er iets aan de hand is, en dat de TO duidelijkheid wil/ moet eisen lijkt me ook volkomen terecht. Maar we hoeven haar toch niet op te jennen zonder dat ze zijn verhaal heeft gehoord?
<<

Anoniem193

Bericht 14 Jul 2015 14:50

Re: Vervelend gevoel

Caro schreef:Hoho.. iemand erop wijzen dat duidelijkheid gewenst is, is één. Maar volledig op basis van je eigen ervaringen dit soort dingen zeggen tegen iemand die al verdrietig is? Ik vind dat gewoon niet verstandig, niet steunend en zéker niet constructief.

Alles LIJKT erop te wijzen dat er iets aan de hand is, en dat de TO duidelijkheid wil/ moet eisen lijkt me ook volkomen terecht. Maar we hoeven haar toch niet op te jennen zonder dat ze zijn verhaal heeft gehoord?


inderdaad.. Er KAN zoveel aan de hand zijn. Er zijn veel meer opties dan alleen: ze hebben een affaire, ze hebben sex gehad en zij is zwanger van hem..
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 14 Jul 2015 14:52

Re: Vervelend gevoel

Dank u Alibi. Dacht al dat ik mesjokke was!
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 14 Jul 2015 15:17

Re: Vervelend gevoel

Ik vind dat van jou Alibi toch wel echt een andere situatie, dan zou mijn eerste gedachte zijn dat misschien een van die vrienden aan die ander had gevraagd "joh heb je ook zin om even langs te komen?" Of iemand die onverwacht langskwam, daar kun je zoveel verklaringen voor bedenken. Dat vind ik wel echt iets anders, dan berichtjes van je man lezen naar een andere vrouw met liefje en kusjes erin.
<<

Anoniem125

Bericht 14 Jul 2015 15:27

Re: Vervelend gevoel

Ja dat is totaal iets anders inderdaad dat verhaal van Alibi. Ik vind het wat overdreven om daar iets achter te zoeken. Er was nog iemand, ja ... Dus?

maar bij TO is het een heel ander verhaal.
<<

Anoniem193

Bericht 14 Jul 2015 15:37

Re: Vervelend gevoel

Ander verhaal, maar de reacties op het forum zouden wel hetzelfde geweest zijn. Hier is iedereen altijd heel wantrouwend.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Jul 2015 15:45

Re: Vervelend gevoel

Alibi schreef:Ander verhaal, maar de reacties op het forum zouden wel hetzelfde geweest zijn. Hier is iedereen altijd heel wantrouwend.


Eens.


Btw. Ik zie dat to ook in 2014 een topic had geopend met haar wantrouwen naar deze collega/oud studiegenoot van haar man. Die zoals ik kon lezen toen ook al de vent "liefje" noemt in de berichtjes. Ik zou het echt stom vinden dat iemand al zolang jouw vent waarmee je een kindje wilt liefje/schatjes/kusjes stuurt.. Ik zou me er in ieder geval niet prettig bij voelen.
<<

Anoniem137

Bericht 14 Jul 2015 15:56

Re: Vervelend gevoel

Alibi schreef:Ander verhaal, maar de reacties op het forum zouden wel hetzelfde geweest zijn. Hier is iedereen altijd heel wantrouwend.

Nou, maar over de openingspost kun je toch weinig positiefs maken? Ik ben het wel met je eens dat dingen hier behoorlijk uitvergroot kunnen worden, maar vind dat die discussie nu wel op de verkeerde plek gevoerd wordt. Alleen in de openingspost wordt al teveel beschreven waarbij TO alle recht zou hebben om heel achterdochtig en boos te zijn, lijkt me wat raar dat te gaan weerleggen.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron