Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips Denemarken

<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 12 Jul 2015 09:52

Tips Denemarken

Volgende week ga ik al op vakantie en nadat ongeveer zo een beetje alles binnen europa al een optie is geweest, blijf ik nu toch bij Denemarken hangen.

Wie heeft er tips, wat is leuk? Ikzelf kom niet verder dan Kopenhagen en Legoland...
<<

Anoniem148

Bericht 13 Jul 2015 09:45

Re: Tips Denemarken

Verder kom ik ook niet. Ben er geweest en was saai. We zijn geen vakantie gangers maar daar waren we snel uitgekeken!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 13 Jul 2015 20:07

Re: Tips Denemarken

Persoonlijk vond ik Kopenhagen ook niet zo boeiend. Leuk om een keer geweest te zijn, maar een dagje is meer dan genoeg. Maar goed, ik weet dat heel veel mensen daar heel anders over denken. Legoland ben ik nooit geweest, maar ik heb gehoord dat veel mensen het saai vinden.
Afgelopen mei zijn mijn man en ik naar West/Zuid Jutland geweest. Wij hadden toen een heftige tijd gehad en wilden even lekker een paar dagen uitrusten. Wij vonden het een heel leuk gebied om een paar dagen door te brengen. Lekker uitwaaien aan de kust, mooie natuur en leuke kleine stadjes (Esbjerg, Ribe, Ringkobing). Ook zijn we nog een halve dag naar het eilandje Fano geweest.
Maar het is net wat je wilt natuurlijk. Naar wat voor soort vakantie ben je op zoek?
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 14 Jul 2015 15:01

Re: Tips Denemarken

Ribe is inderdaad leuk met een oud waterrad. Daar in de buurt zijn ook allerlei hunebedden. Verder zijn de fjorden en natuur ook erg mooi. Aarhus vond ik trouwens ook wel een leuke stad. Heel veel verder kan ik je niet helpen.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 14 Jul 2015 19:15

Re: Tips Denemarken

Wij vonden de omgeving van Hirtshals ook heel mooi (daar kwamen we aan met de boot vanuit Kristiansand, Noorwegen). Aan de kust, dus en mooie wandelpaden door de duinen.
Leven en laten leven

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers