Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwelling bovenlip (allergische reactie op metaal)

<<

Anoniem172

Bericht 11 Jul 2015 23:14

Zwelling bovenlip (allergische reactie op metaal)

Topic mag verwijderd worden!
Laatst gewijzigd door Anoniem172 op 12 Jul 2015 11:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem122

Bericht 11 Jul 2015 23:19

Re: Zwelling bovenlip (allergische reactie op metaal)

Ik denk dat het heel erg ver gezocht is.
Het kan wel zijn dat je gestoken bent door een mug, ik ben eens een keer op mijn oog gestoken, kon midden in de nacht mijn oog niet meer openen omdat het zo dik was. In de ochtend was het zo goed als weggetrokken.
<<

Anoniem137

Bericht 12 Jul 2015 10:23

Re: Zwelling bovenlip (allergische reactie op metaal)

Ik heb dat ook wel eens, een dikke lip, 'uit het niets'. Er zal dan vast wel iets zijn waardoor m'n lip opzet, kloofje, insectenbeet, wat dan ook, maar ik kan het niet altijd achterhalen. Maakt me ook weinig uit eigenlijk want doorgaans is zo'n dikke lip met twee uurtjes weer weg getrokken. Een allergische reactie op metaal, opgelopen op de manier zoals jij hem beschrijft, lijkt me wel wat ver gezocht eigenlijk.
<<

Anoniem172

Bericht 12 Jul 2015 11:02

Re: Zwelling bovenlip (allergische reactie op metaal)

Bedankt voor jullie reacties!

Burgemeesters het topic mag wat mij betreft verwijderd worden!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers