Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tanden doorkomen pijn

<<

anoniem203

Bericht 11 Jul 2015 15:44

Tanden doorkomen pijn

Mijn zoon krijgt niet steeds 1 tandje tegelijk door maar ze komen met 3-4 tegelijk. Er zijn nét 3 kiesjes door of de volgende 3 zijn al in aantocht. Super dik dat tandvlees! Hij slaapt nog slechter dan normaal en hij is heel jengelig. Hij heeft duidleijk gewoon veel pijn eraan. Voordat hij gaat slapen krijgt hij een zetpil en ik smeer 3x per dag Dentinox. Verder krijgt hij koud drinken en na het avondeten een paar likjes van een waterijsjes. Een koude bijtring wil hij niet. Kan ik nog meer doen? Ik heb het echt zo te doen met mijn kleine ventje :(
<<

Anoniem148

Bericht 11 Jul 2015 17:38

Re: Tanden doorkomen pijn

Ik heb ooit gehoord dat je hem moeten laten sabbelen op zo'n zachte wafel als ze die koude bijtringen niet willen. Moet jij als ouder natuurlijk wel achter staan maar het schijnt ook te verlichten.
<<

Anoniem255

Bericht 11 Jul 2015 18:26

Re: Tanden doorkomen pijn

Kun je zelf geen waterijsjes van fruit maken? Evt i.c.m. yoghurt. Dan kan hij toch best zo'n ijsje eten? Lekker koud, krijgt hij meteen vocht binnen en het is fijn voor zijn tandvlees.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 11 Jul 2015 19:32

Re: Tanden doorkomen pijn

Een wortel geven (geen winterpeen). Het sap van de rauwe wortel is verzachtend bij het krijgen van tandjes.
10-08-2017 ♥

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo