Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Antwerpen

<<

Anoniem137

Bericht 11 Jul 2015 11:11

Antwerpen

Ik ga binnenkort een dagje (in mijn eentje) naar Antwerpen. Wat is leuk, naast winkelen, om in je eentje te doen? De dierentuin sla ik denk ik over, ik wil me meer redelijk low budget (geld gaat al op aan winkelen, tja, prioriteiten he :angel: ) in de stad zelf verdiepen.
Ohja, kan ik in de buurt van het station ergens zo'n gratis plattegrond van de binnenstad ophalen? Ik wil m'n mobiel/gps niet teveel gebruiken maar heb altijd wel veel baat bij een plattegrond.
<<

Anoniem122

Bericht 11 Jul 2015 11:16

Re: Antwerpen

Wat ik enorm handig vond, was gebruik te maken van de fietsen die je daar kan "huren", ze hebben iets van 150 stations in de hele stad, en je kan voor €3,80 een dagpas kopen. Dan kan je telkens verder gratis een fiets pakken, en max een half uur gebruiken en deze dan weer in een andere stalling terug plaatsen. (Indien langer dan een half uur, betaal je wel een X bedrag) Je kan dat onbeperkt blijven doen de gehele dag. Je moet wel een creditcard hebben om die dagpas te kopen.
https://www.velo-antwerpen.be/

Plattegrond kan je op het station sowieso gratis krijgen bij het VVV kantoortje.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 13 Jul 2015 09:05

Re: Antwerpen

Keet, mag ik jouw topic even gebruiken?

Ik wil mijn vriend binnenkort weer eens meenemen voor twee dagen Antwerpen, inclusief overnachting dus. Iemand nog tips voor een leuk en bijzonder restaurantje/eetcafé? Zijn passie (en werkveld) is food/koken, dus hij vindt het altijd leuk om nieuwe en bijzondere plekken te ontdekken. Ik ben niet de makkelijkste qua eten, dus er moet ook wel iets 'normaals' te verkrijgen zijn. Niet alleen vis bijvoorbeeld.

Verder nog betaalbare tips voor een leuk, betaalbaar hotel in het centrum?
<<

Anoniem156

Bericht 13 Jul 2015 09:09

Re: Antwerpen

Brasserie Appelmans vind ik altijd leuk en lekker! Vooral de cocktails haha.
Wij zaten in hotel de Keyser (aan de keyserlei, aan de overkant van het station). We hadden een aanbieding via vakantieveilingen, maar volgens mij is het sowieso geen duur hotel.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 13 Jul 2015 09:22

Re: Antwerpen

Ja Appelmans! Die wilde ik ook noemen. Dat is altijd vaste prik als we naar Antwerpen gaan.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem185

Bericht 13 Jul 2015 10:04

Re: Antwerpen

Ik wilde ook Appelmans noemen!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 13 Jul 2015 19:58

Re: Antwerpen

Heb even gekeken, ziet er leuk uit. Die ga ik zeker onthouden, thanks!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 14 Jul 2015 06:21

Re: Antwerpen

In augustus is het Bollekesfeest in Antwerpen. Ook een aanrader!
<<

Anoniem260

Bericht 20 Jul 2015 18:00

Re: Antwerpen

Shoppen: Wijnegem!

Eten: wij hebben in een súpergezellige pizzeria gezeten. Niks geen sterrenrestaurant, maar hutje mutje op elkaar, maar zó gezellig, zo'n leuke sfeer en lekker gegeten! Weet alleen niet meer hoe het heet... Het was vlakbij de grote kerk en zat op de hoek van de straat en er stond de hele avond iemand buiten om mensen mee naar binnen te nemen (heb je waarschijnlijk vrij weinig aan...)
<<

Anoniem156

Bericht 20 Jul 2015 18:08

Re: Antwerpen

Jerry schreef:Shoppen: Wijnegem!

Eten: wij hebben in een súpergezellige pizzeria gezeten. Niks geen sterrenrestaurant, maar hutje mutje op elkaar, maar zó gezellig, zo'n leuke sfeer en lekker gegeten! Weet alleen niet meer hoe het heet... Het was vlakbij de grote kerk en zat op de hoek van de straat en er stond de hele avond iemand buiten om mensen mee naar binnen te nemen (heb je waarschijnlijk vrij weinig aan...)


Die pizzeria is tegenover Appelmans, in het Papenstraatje.
Wijnegem is idd leuk, maar daar zitten alle ketens. Ik zou dan eerder in Antwerpen voorbij de Meir lopen en meer richting het Zuid gaan, daar zitten hele andere winkeltjes die je niet overal vindt.

Bocadero is ook leuk om naartoe te gaan als het lekker weer is! Het is een stadsstrand met beachbar, resturantje en leuke muziek. Het is even kijken en klimmen om er te komen, maar zeker de moeite waard!!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers