Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als je geld op straat vindt...

<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 21:28

Bericht 11 Jul 2015 20:10

Re: Als je geld op straat vindt...

Ik heb ook eens €50,- gevonden in de winkel waar ik werkte. Heb het bij me gehouden met het idee dat als er iemand om kwam vragen ik het terug kon geven. Er kwam niemand en ik kon het toen heel erg goed gebruiken dus ik heb het geld gehouden. Heb me de hele dag schuldig gevoeld erom maar uiteindelijk heeft het mij wel echt geholpen omdat ik toen zo krap zat.
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 11 Jul 2015 21:16

Re: Als je geld op straat vindt...

Ik heb een keer 2 briefjes van €20 gevonden op de parkeerplaats half onder wat bladeren.. dat was 's ochtends vroeg. Heb het toen gehouden.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 11 Jul 2015 21:17

Re: Als je geld op straat vindt...

Prosecco schreef:Nee ik zou zeker niet naar de politie gaan. Dan houden zij het.
Als ik niemand die die het kwijt zou kunnen zijn dan zou ik het zelf houden.


Dit idd..

Bij grotere bedragen zou ik het uiteraard melden bij de politie maar nooit daar achterlaten. Heb al vaker gehoord dat ze het dan zelf houden wanneer het niet opgehaald wordt.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 11 Jul 2015 22:33

Re: Als je geld op straat vindt...

Dat zou ik lekker houden en heel blij zijn :)
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 12 Jul 2015 20:12

Re: Als je geld op straat vindt...

Ik zou het wel melden bij de politie. Het zou mij niet lekker zitten als het toevallig wel iemand is die het echt niet zou kunnen missen.

Toen ik een jaar of 10 was vond ik op straat 50 gulden, dat moest ik toen ook melden van mijn vader. Van de politie mocht ik het een jaar later uitgeven als er niemand voor was gekomen. Ik zat zo in de zenuwen die laatste maand haha, ik was bang dat er na 11 maanden toch nog iemand voor zou komen en dat ik het geld kon vergeten. :palm:
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem162

Bericht 13 Jul 2015 14:33

Re: Als je geld op straat vindt...

Chaos schreef:Ik zou het wel melden bij de politie. Het zou mij niet lekker zitten als het toevallig wel iemand is die het echt niet zou kunnen missen.

Toen ik een jaar of 10 was vond ik op straat 50 gulden, dat moest ik toen ook melden van mijn vader. Van de politie mocht ik het een jaar later uitgeven als er niemand voor was gekomen. Ik zat zo in de zenuwen die laatste maand haha, ik was bang dat er na 11 maanden toch nog iemand voor zou komen en dat ik het geld kon vergeten. :palm:


hahaha dat vind ik echt super schattig. Neem aan dat je wat leuks hebt gekocht voor die 50 gulden.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 13 Jul 2015 17:32

Re: Als je geld op straat vindt...

Ik zou het ook houden en melden bij de politie.
<<

Zero

Bericht 13 Jul 2015 22:12

Re: Als je geld op straat vindt...

Ik zou het niet eens melden bij de politie. Als ik echt niemand in de weide omtrek zie, dan zou ik €50 niet melden. Super shitty als je het verliest natuurlijk, maar ja...
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Jul 2015 22:25

Re: Als je geld op straat vindt...

Ik zou het houden en ook niet melden. Heel aso misschien, maar aan de andere kant moet je maar beter opletten. Ik snap sowiezo al niet dat mensen dat soort bedragen losin een jas of broek stoppen. Dat gaat bij mij in elk geval zeker in mijn portomenee.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem315

Bericht 13 Jul 2015 23:49

Re: Als je geld op straat vindt...

Houden. Je komt toch niet meer achter de eigenaar.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 14 Jul 2015 10:20

Re: Als je geld op straat vindt...

Ik zou het ook houden..
<<

Anoniem186

Bericht 14 Jul 2015 10:43

Re: Als je geld op straat vindt...

Ik heb het inderdaad gehouden. Ik voelde me er in eerste instantie wel een beetje lullig over, maar daarna was het toch wel een leuk extraatje. Het lag overigens bijna in de put, als ik wat later was geweest, dan had het daar zeker in gelegen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Jul 2015 09:40

Re: Als je geld op straat vindt...

Silly-One schreef:Ik zou het houden en ook niet melden. Heel aso misschien, maar aan de andere kant moet je maar beter opletten. Ik snap sowiezo al niet dat mensen dat soort bedragen losin een jas of broek stoppen. Dat gaat bij mij in elk geval zeker in mijn portomenee.


Dat is bij tuinders in het Westland heel normaal, die hebben vaak een hele stapel briefgeld (en met een hele stapel, bedoel ik ook echt een hele stapel) dubbelgevouwen, los, in hun broekzak zitten.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers