Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vaak sport jij?

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 08 Jul 2015 10:33

Hoe vaak sport jij?

Ik ben nu een maandje aan het sporten en vroeg mij de volgende dingen af:

Wat voor sport doe je?
Hoe vaak per week sport je?
Na hoeveel weken/maanden voelde je je fitter?
Na hoeveel weken/maanden zag je resultaat aan je lijf?
Hoe lang houd je het sporten al vol?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 12 Jul 2015 09:39

Re: Hoe vaak sport jij?

Niemand?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11824

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Jul 2015 09:44

Re: Hoe vaak sport jij?

Wat voor sport doe je? Tennissen en hardlopen
Hoe vaak per week sport je? probeer 1x per week te tennissen en idem voor hardlopen
Na hoeveel weken/maanden voelde je je fitter? geen idee, doe dit al jaren op deze manier.
Na hoeveel weken/maanden zag je resultaat aan je lijf? niet, want daarvoor is tennissen niet de juiste sport en hardlopen doe ik daar te weinig voor.
Hoe lang houd je het sporten al vol? Tennissen doe ik al vanaf mijn 6de en hardlopen nu een paar jaar.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11824

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Jul 2015 09:47

Re: Hoe vaak sport jij?

Lot schreef:Niemand?


Zoals je al aan mijn antwoorden kan zien. Het ligt aan de idee van het sporten. Wat wil je er mee bereiken? Met jou vragen kan ik met mijn hoofdsport vrij weinig.
Aan fitness heb ik een hekel en dat is vooral een sport wat is gericht op lichamelijk resultaat.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Niki

Noob

Berichten: 96

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:53

Bericht 12 Jul 2015 09:50

Re: Hoe vaak sport jij?

Wat voor sport doe je? Voornamelijk Les Mills groepslessen in de sportschool )Bodypump, Bodybalance, Bodycombat
Hoe vaak per week sport je? 3-4 keer per week
Na hoeveel weken/maanden voelde je je fitter? Geen idee... Na een maandje al zag ik wel wat vooruitgang.
Na hoeveel weken/maanden zag je resultaat aan je lijf? Na 3-4 maanden zag ik al een beetje vorm in mijn lichaam.
Hoe lang houd je het sporten al vol? Ik sport ruim een jaar 3-4 keer in de week. Vind het heerlijk. Je moet iets vinden wat je ECHT leuk vind.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 12 Jul 2015 10:36

Re: Hoe vaak sport jij?

Wat voor sport doe je? Hardlopen en lessen krachttraining in de sportschool.
Hoe vaak per week sport je? Gemiddeld drie keer per week.
Na hoeveel weken/maanden voelde je je fitter? Ik sport al heel veel jaar, dus dat kan ik niet zeggen.
Na hoeveel weken/maanden zag je resultaat aan je lijf? Ik deed eerst veel meer cardio. Sinds ruim een jaar doe ik meer krachttraining en ik merk wel dat ik wat strakker ben geworden.
Hoe lang houd je het sporten al vol? Ik sport al mijn hele leven. Ik heb periodes wat minder gesport, maar altijd wel 1 of 2 keer in de week.
<<

Anoniem125

Bericht 12 Jul 2015 12:57

Re: Hoe vaak sport jij?

Wat voor sport doe je? 3x per week hardlopen, 2x per week thuis verschillende oefeningen
Hoe vaak per week sport je? Vijf keer per week.
Na hoeveel weken/maanden voelde je je fitter? Ik ben nu weer begonnen na mijn zwangerschap, voelde me na een week of 4 alweer sterker worden, energieker en fitter.
Na hoeveel weken/maanden zag je resultaat aan je lijf? Ik ben nu 6 weken bezig en begin nu te merken dat alles weer strakker wordt, vooral mijn buik/benen/kont.
Hoe lang houd je het sporten al vol? Ik sport fanatiek vanaf mijn 12e. Eigenlijk altijd mee doorgegaan, behalve korte periodes wat minder door zwangerschappen/blessures.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Jul 2015 13:18

Re: Hoe vaak sport jij?

Wat voor sport doe je? Paardrijden.

Hoe vaak per week sport je? Gemiddeld 5 keer.

Na hoeveel weken/maanden voelde je je fitter? Geen idee. Ik rijd al sinds ik een jaar of 7 ben. Na mijn zwangerschap duurde het een week of 2 voordat ik de spierpijn in mijn buik en bovenbenen niet meer voelde. Mijn buikspieren trokken in die periode ook weer mooi strak. Maar man, ze stonden in de fik toen ik voor het eerst weer op mijn paard stapte. En de paar keren daarna ook nog.

Na hoeveel weken/maanden zag je resultaat aan je lijf? Zie bovenstaand antwoord.

Hoe lang houd je het sporten al vol? Een uur per keer. Maar op langere ritten zo'n 3 uren. En dus sinds mn 7e.
<<

Anoniem125

Bericht 12 Jul 2015 13:22

Re: Hoe vaak sport jij?

Ik vind het trouwens niet een kwestie van 'volhouden'. Voor mij is sport heel belangrijk. Ik vind het moeilijker om niet te sporten, dan om wel te sporten.
<<

Anoniem131

Bericht 12 Jul 2015 13:47

Re: Hoe vaak sport jij?

Lot schreef:Ik ben nu een maandje aan het sporten en vroeg mij de volgende dingen af:

Wat voor sport doe je? Steps en paardrijden
Hoe vaak per week sport je? 4 keer per week steps en paardrijden is afhankelijk van werk.
Na hoeveel weken/maanden voelde je je fitter? Na een maand of 3 maar ik ben heel langzaam weer gaan opbouwen na 8 maanden ziekte.
Na hoeveel weken/maanden zag je resultaat aan je lijf? Na een week of 6
Hoe lang houd je het sporten al vol?
ik heb van mijn 6e tot 19de intensief paardgereden (5 tot 8 uur per dag) en nu wisselt dat. Steps ben ik pas 4 maanden mee bezig. Heb een paar jaar niet gesport maar dat na ziekte opgepakt omdat mijn conditie echt 0 was.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 12 Jul 2015 16:41

Re: Hoe vaak sport jij?

Heel goed als je dat zo kan zien Nougat. Voor mij is het in tijden echt moeilijk om me tot sporten te zetten vandaar dat ik het zo formuleerden. Maar je kan ook zeggen: hoe lang doe je dat al?

Wat voor sport doe je? Groepslessen(BBB, bodypump en XCORE) en heel soms fitness
Hoe vaak per week sport je? 2 tot 3 keer
Na hoeveel weken/maanden voelde je je fitter? Ik ben nu 5 weken bezig en heb het idee dat ik me nu al iets fitter voel. Ik ben iets energieker, plan ook meer op mijn vrije avonden, ben meer bezig. Dit kan ook aan de zomer liggen :).
Na hoeveel weken/maanden zag je resultaat aan je lijf? Nu nog niks, al stoor ik me er al iets minder aan omdat ik er mee bezig ben.
Hoe lang houd je het sporten al vol? 5 weken dus :) en ik vind het erg leuk!
<<

Anoniem131

Bericht 12 Jul 2015 22:21

Re: Hoe vaak sport jij?

Nougat schreef:Wat voor sport doe je? 3x per week hardlopen, 2x per week thuis verschillende oefeningen
Hoe vaak per week sport je? Vijf keer per week.
Na hoeveel weken/maanden voelde je je fitter? Ik ben nu weer begonnen na mijn zwangerschap, voelde me na een week of 4 alweer sterker worden, energieker en fitter.
Na hoeveel weken/maanden zag je resultaat aan je lijf? Ik ben nu 6 weken bezig en begin nu te merken dat alles weer strakker wordt, vooral mijn buik/benen/kont.
Hoe lang houd je het sporten al vol? Ik sport fanatiek vanaf mijn 12e. Eigenlijk altijd mee doorgegaan, behalve korte periodes wat minder door zwangerschappen/blessures.

Dus je hebt maar heel kort in een rolstoel gezeten? Eerder beweerde je dat dit een langere periode was. En ga nu niet liegen dat je fanatiek aan rolstoelrugby deed.
<<

Anoniem125

Bericht 12 Jul 2015 22:23

Re: Hoe vaak sport jij?

Daar doelde ik op met de blessure.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 12 Jul 2015 23:07

Re: Hoe vaak sport jij?

Francaise schreef:
Nougat schreef:Wat voor sport doe je? 3x per week hardlopen, 2x per week thuis verschillende oefeningen
Hoe vaak per week sport je? Vijf keer per week.
Na hoeveel weken/maanden voelde je je fitter? Ik ben nu weer begonnen na mijn zwangerschap, voelde me na een week of 4 alweer sterker worden, energieker en fitter.
Na hoeveel weken/maanden zag je resultaat aan je lijf? Ik ben nu 6 weken bezig en begin nu te merken dat alles weer strakker wordt, vooral mijn buik/benen/kont.
Hoe lang houd je het sporten al vol? Ik sport fanatiek vanaf mijn 12e. Eigenlijk altijd mee doorgegaan, behalve korte periodes wat minder door zwangerschappen/blessures.

Dus je hebt maar heel kort in een rolstoel gezeten? Eerder beweerde je dat dit een langere periode was. En ga nu niet liegen dat je fanatiek aan rolstoelrugby deed.


Liegen dat doet Nougat toch nooit!! Of was het nu constant?
<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:26

Bericht 12 Jul 2015 23:13

Re: Hoe vaak sport jij?

Wat voor sport doe je? Groepslessen in de sportschool en daarnaast mijn eigen ding.
Hoe vaak per week sport je? Probeer 5 dagen per week.
Na hoeveel weken/maanden voelde je je fitter? Na 2 weken.
Na hoeveel weken/maanden zag je resultaat aan je lijf? 1 week.
Hoe lang houd je het sporten al vol? Ander halve maand.
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1390

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:33

Bericht 12 Jul 2015 23:29

Re: Hoe vaak sport jij?

Wat voor sport doe je? Wielrennen
Hoe vaak per week sport je? 2-3 x per week
Na hoeveel weken/maanden voelde je je fitter? Na 3 maanden
Na hoeveel weken/maanden zag je resultaat aan je lijf? 4-5 maanden
Hoe lang houd je het sporten al vol? per keer? 1 tot 2 uur

Dit alles gebaseerd op mijn 1e zwangerschap. Uiteraard ben ik nu niet aan het sporten. Maar heb een kleine verwachting dat het straks eind van het jaar weer hetzelfde zal verlopen.
<<

Anoniem125

Bericht 13 Jul 2015 09:13

Re: Hoe vaak sport jij?

Siem schreef:
Francaise schreef:
Nougat schreef:Wat voor sport doe je? 3x per week hardlopen, 2x per week thuis verschillende oefeningen
Hoe vaak per week sport je? Vijf keer per week.
Na hoeveel weken/maanden voelde je je fitter? Ik ben nu weer begonnen na mijn zwangerschap, voelde me na een week of 4 alweer sterker worden, energieker en fitter.
Na hoeveel weken/maanden zag je resultaat aan je lijf? Ik ben nu 6 weken bezig en begin nu te merken dat alles weer strakker wordt, vooral mijn buik/benen/kont.
Hoe lang houd je het sporten al vol? Ik sport fanatiek vanaf mijn 12e. Eigenlijk altijd mee doorgegaan, behalve korte periodes wat minder door zwangerschappen/blessures.

Dus je hebt maar heel kort in een rolstoel gezeten? Eerder beweerde je dat dit een langere periode was. En ga nu niet liegen dat je fanatiek aan rolstoelrugby deed.


Liegen dat doet Nougat toch nooit!! Of was het nu constant?

Ik snap niet zo goed wat er nu mis is. Ik heb inderdaad korte tijd niet kunnen sporten toen, was heel spannend of ik überhaupt nog zou kunnen lopen na die maanden in een rolstoel. Een paar maanden vind ik een korte tijd op een mensenleven.

Na die maanden mocht ik gaan revalideren. En ja, dat is ook een soort sport. Ik ging bijna dagelijks naar een fitness ruimte van de fysiotherapeut om daar te werken aan mijn herstel met allerlei oefeningen. Dus echt lang heb ik toen ook niet stilgezeten.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 13 Jul 2015 09:23

Re: Hoe vaak sport jij?

Wat voor sport doe je? Ik doe thuis workouts met gewichtjes en ik loop hard.
Hoe vaak per week sport je? Workouts 3x per week, hardlopen 1 of 2 keer per week (nu een maand niet hardgelopen vanwege een knieblessure, maar morgen komen m'n nieuwe hardloopschoenen binnen en dan ga ik weer)
Na hoeveel weken/maanden voelde je je fitter? Door de workouts na een week, door het hardlopen na een maand
Na hoeveel weken/maanden zag je resultaat aan je lijf? Door het hardlopen icm gezonder eten ben ik een paar kilo afgevallen in een jaar tijd. Dat is nu stabiel. Door de workouts zijn mijn bovenarmen mooier geworden en m'n schouders staan nu rechter. Die stonden altijd wat zwakjes naar voren gebogen, nu zijn ze recht. Veel mooier! Dat duurde een paar maandjes denk ik.
Hoe lang houd je het sporten al vol? Ik sportte als kind en vind het eigenlijk heel normaal om te doen. Heb het een paar jaar niet gedaan en voelde me toen best een lapzwans :) Nu hoort het er gewoon weer bij maar ik heb ook periodes van meestal een week of 3 max dat ik niks doe uit lamlendigheid. Dan pik ik het daarna weer snel op.
#teammaple🍁
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 13 Jul 2015 21:46

Re: Hoe vaak sport jij?

Nooit.
<<

Anoniem173

Bericht 14 Jul 2015 05:24

Re: Hoe vaak sport jij?

Wat voor sport doe je? Fitness en groepslessen (1x bodypump en 1x spinnen)
Hoe vaak per week sport je? 3x
Na hoeveel weken/maanden voelde je je fitter? Ben net begonnen haha dus hopelijk merk ik dat met een paar weken
Na hoeveel weken/maanden zag je resultaat aan je lijf? Vrij snel denk ik wel het gaat sowieso al makkelijker dan in het begin
Hoe lang houd je het sporten al vol? 3 weken haha
<<

Anoniem186

Bericht 14 Jul 2015 07:57

Re: Hoe vaak sport jij?

Wat voor sport doe je?
Ik doe van alles. Aquajoggen, yoga, hardlopen, skaten, thuis workouts en thuis op de crosstrainer. Ik zit er aan te denken om me na de zomer in te schrijven bij de sportschool, alleen voor de groepslessen (zumba, body balance, body pump enzo).

Hoe vaak per week sport je?
Zo'n 3 keer per week.
In de winter ga ik 1 keer per week naar yoga en 1 keer per week aquajoggen (aquajoggen doe ik in de zomer ook wel). Hardlopen doe ik een beetje om en om, momenteel amper, omdat ik nu steeds liever ga skaten, dat doe ik nu echt veel. Met slecht weer doe ik thuis workouts of sta ik op de crosstrainer (hebben we op zolder staan).
Ik fiets trouwens ook veel, sowieso 5 dagen in de week, zo'n 12 km per dag ongeveer.

Na hoeveel weken/maanden voelde je je fitter?
Poeh, geen idee. Ik doe dit altijd al. Behalve rond m'n zwangerschappen, toen was ik ook het minst fit.

Na hoeveel weken/maanden zag je resultaat aan je lijf?
Ook daar heb ik geen antwoord op.

Hoe lang houd je het sporten al vol?
Ik vind het niet een kwestie van volhouden, het hoort gewoon bij m'n leven. Ik heb inderdaad ook wel eens een paar weken dat ik amper of veel minder iets doe, maar dan geef ik mezelf een schop en gaat het weer. Ik voel mezelf wel altijd beter als ik gewoon lekker sport.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron