Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

<<

Anoniem149

Bericht 08 Jul 2015 05:38

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Oh ja Maple ook!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Jul 2015 07:30

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Ferme schreef:Jacobien en haar zus, waar ik even de naam van kwijt ben. Is Chiq weg? En Maple ook?


Jacolien haar zus is weer terug! :)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem163

Bericht 08 Jul 2015 13:35

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Erin, Maple en Smikkell
<<

Anoniem131

Bericht 08 Jul 2015 14:06

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Zusje.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 08 Jul 2015 15:04

Zusje inderdaad, Artemis en Stip1.
<<

Anoniem321

Bericht 08 Jul 2015 16:41

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Artemis heb ik inderdaad al een hele tijd niet zien reageren. Vond ik altijd wel een leuke toevoeging op het forum.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Jul 2015 16:44

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Zusje heeft toch heel het forum verwijderd en alles? Dat wil ik niet nog een keer hoor.

Ik mis Chiq.
R. 2013
D. 2016
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 08 Jul 2015 20:32

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

ChiQ en Rejoy
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 09 Jul 2015 06:55

Spencer schreef:Zusje heeft toch heel het forum verwijderd en alles? Dat wil ik niet nog een keer hoor.
Volgens mij heeft Zusje met dit nieuwe forum niets te maken, dus dat kan dan in ieder geval niet. :)
<<

Anoniem119

Bericht 09 Jul 2015 07:36

Re:

Lonely Goatherd schreef:
Spencer schreef:Zusje heeft toch heel het forum verwijderd en alles? Dat wil ik niet nog een keer hoor.
Volgens mij heeft Zusje met dit nieuwe forum niets te maken, dus dat kan dan in ieder geval niet. :)


Klopt maar voor mij heeft ze t wel zodanig verpest dat ik haar hier niet terug zou hoeven zien.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Jul 2015 08:52

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Ik heb niks tegen Zusje, wel jammer hoe het allemaal is gelopen. Ik snap niet goed dat mensen haar graag terug zien als ze inderdaad het hele forum heeft verwijderd? Hoe kan dat?
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 09 Jul 2015 08:54

Re:

Lonely Goatherd schreef:Stip1
En Dathadjenietverwacht, Sooz en Star01
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Jul 2015 10:44

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Carrie schreef:Ik heb niks tegen Zusje, wel jammer hoe het allemaal is gelopen. Ik snap niet goed dat mensen haar graag terug zien als ze inderdaad het hele forum heeft verwijderd? Hoe kan dat?

Eens met Carrie! Ik heb persoonlijk nooit problemen gehad met Zusje omdat ik haar daar niet goed genoeg voor ken, maar ik hoef haar echt niet terug te zien hier en snap niet dat anderen die behoefte wel hebben.

♥♥
<<

Anoniem147

Bericht 09 Jul 2015 10:45

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Ik dacht serieus dat Nougat Zusje was? Is dat helemaal niet zo haha. Foutje.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Jul 2015 10:54

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Marni schreef:Ik dacht serieus dat Nougat Zusje was? Is dat helemaal niet zo haha. Foutje.


Haha whut? Dus jij dacht dat Nougat het oude forum helemaal had opgezet enzo? En een oude vriendin van Weetjewel was? En een oude vriendin van mij dus?
<<

Anoniem131

Bericht 09 Jul 2015 10:57

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Carrie schreef:Ik heb niks tegen Zusje, wel jammer hoe het allemaal is gelopen. Ik snap niet goed dat mensen haar graag terug zien als ze inderdaad het hele forum heeft verwijderd? Hoe kan dat?

Ik wil haar vooral wel eens terug om haar kant van het verhaal te horen en verder vond ik haar als forummer wel een leuk persoon.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Jul 2015 11:10

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Francaise schreef:
Carrie schreef:Ik heb niks tegen Zusje, wel jammer hoe het allemaal is gelopen. Ik snap niet goed dat mensen haar graag terug zien als ze inderdaad het hele forum heeft verwijderd? Hoe kan dat?

Ik wil haar vooral wel eens terug om haar kant van het verhaal te horen en verder vond ik haar als forummer wel een leuk persoon.


Ah zo. Ik ook hoor, als in dat ik haar een leuk persoon vond verder. Alleen wel jammer hoe het allemaal gelopen is, kijk dat ze het zat was om dit forum te beheren snap ik nog, maar ze had het ook over kunnen dragen ipv het ineens te sluiten. Maar goed, die discussie is al eens geweest :)
<<

Anoniem163

Bericht 09 Jul 2015 11:17

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Ik denk dat het altijd haar woord tegen de anderen zal blijven. Het feit dat ze een compleet forum om zeep heeft geholpen zegt mij eigenlijk genoeg over haar aandeel. Dat doe je niet "zomaar"
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 09 Jul 2015 11:23

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Ik ben wel ergens nieuwsgierig naar de beweegredenen van Zusje, en ben ook benieuwd naar hoe het nu met Smikkel is. Maar op het forum mis ik ze niet, ik heb met beide geen positieve associaties meer.

Wie ik wel mis: Darcy en Artemis, en hoewel ik het niet altijd met haar eens was mis ik Chiq ook wel eigenlijk. En Izar mag wel weer terugkomen.

En ik lees nu dat Maple weg is? Dat vind ik ook jammer!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

anoniem203

Bericht 09 Jul 2015 11:25

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Parisienne schreef:ChiQ en Rejoy


+1 en Lady Cleo. Ik ben best benieuwd hoe het met haar gaat.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Jul 2015 11:27

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Ik dacht dat Maple alweer terug was met een nieuwe naam? Maar misschien zit ik ernaast.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jul 2015 11:28

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Elliot schreef:Ik dacht dat Maple alweer terug was met een nieuwe naam? Maar misschien zit ik ernaast.

Nee hoor, je zit er niet naast. :smile:
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 09 Jul 2015 11:35

In de jaren dat ik met Zusje bevriend was, vond ik haar zo lief dat ze het krediet dat ze bij mij heeft opgebouwd zelfs met het verwijderen van het forum en het 'verwijderen' van alle vriendschappen die eruit voort waren gekomen (en dat laatste heeft me veel meer gedaan, het hele forumgebeuren heb ik me buiten gehouden en ben ook nooit zo met de schuldvraag bezig geweest) niet heeft verspeeld. Misschien naiëf, maar ik blijf haar een warm hart toedragen en ben benieuwd hoe het met haar gaat.

Darcy mag inderdaad ook terugkomen en 5ann3 en Terkina. :)
<<

Anoniem301

Bericht 09 Jul 2015 11:41

Re:

Lonely Goatherd schreef:In de jaren dat ik met Zusje bevriend was, vond ik haar zo lief dat ze het krediet dat ze bij mij heeft opgebouwd zelfs met het verwijderen van het forum en het 'verwijderen' van alle vriendschappen die eruit voort waren gekomen (en dat laatste heeft me veel meer gedaan, het hele forumgebeuren heb ik me buiten gehouden en ben ook nooit zo met de schuldvraag bezig geweest) niet heeft verspeeld. Misschien naiëf, maar ik blijf haar een warm hart toedragen en ben benieuwd hoe het met haar gaat.


Ditzelfde heb ik ook LG. Ik was dan geen vriendinnen meer met haar op het laast (gewoon beetje verwaterd, niks aan de hand verder) maar ik heb nog wel 1 keer met haar afgesproken en we zijn uit eten geweest. Daarna had ze ook mij verwijderd van FB en ik heb op het forum nooit iets naars over haar gezegd, als een van de weinigen denk ik. Dat vond ik ook wel jammer ja, maar soit.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Jul 2015 11:41

Re: Welke forummer zou je graag weer terugzien op het forum?

Yadira schreef:
Elliot schreef:Ik dacht dat Maple alweer terug was met een nieuwe naam? Maar misschien zit ik ernaast.

Nee hoor, je zit er niet naast. :smile:

Hm, heb haar nog niet gespot!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers