Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mijn oma op Facebook

<<

Anoniem 63

Bericht 28 Sep 2013 13:13

Re: Mijn oma op Facebook

Mijn opa en oma hebben 'niet eens' een computer. Daar wilden ze nooit aan en nu nog niet. Ze hebben wel een mobiel omdat ze een groot deel van het jaar op een camping staan. Smsjes kan mijn oma wel lezen, maar niet versturen, haha.
Mijn moeder heeft geen facebook (gelukkig), mijn vader wel, maar die doet er niks mee en gaat hem ook weer verwijderen nu die uitgevonden heeft hoe dat moet. Mijn schoonouders hebben wel facebook en zijn daar vrij actief mee, vooral mijn schoonvader, maar dat komt omdat hij fotograaf is en veel contacten heeft voor dat werk via facebook.
<<

ZoZo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 09 Sep 2013 11:51

Bericht 28 Sep 2013 13:14

Re: Mijn oma op Facebook

Oh ik moet hierdoor aan iets heel grappigs denken wat mijn tante had gedaan. Mijn oom is een paar jaar terug overleden dus is ze nu weduwe. Had ze op de tijdlijn van mijn nicht neergezet: Hoi (naam nicht) Ik heb een enorm leuke man ontmoet gisteren in het park. Hij was zo aardig en we zijn naar zijn huis geweest. Er is niks gebeurd verder maar ik geloof wel dat ik weer verliefd ben.

Hahaha! Ik moest keihard lachen, zeker toen mijn nicht reageerde; Uhm, mam, iedereen kan dit lezen...
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 28 Sep 2013 13:23

Re: Mijn oma op Facebook

Mijn oma is 86 en zit ook op Facebook. Ze zet er zelf niet zoveel op maar zo blijft ze wel op de hoogte van alles. Ook doet ze alles met de iPad en is ze verslaafd aan candy crush en wordfeud :) ze is zelfs aan het denken om een computercursus te gaan volgen :)
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 28 Sep 2013 15:29

Re: Mijn oma op Facebook

Mijn opa en oma's (86, 87 en 88) hebben geen facebook. Of nou ja die van 88 wel, maar ze vond al die e-mailberichtjes maar vervelend die ze kreeg en verder snapte ze er eigenlijk niets van. Die oma mailt wel, dat is heel handig!
Mijn andere oma van 87 heeft een simpc, dat is speciaal voor ouderen met een heel simpele interface. Maar zelfs dat vond ze nog erg ingewikkeld, toch stuurt ze af en toe e-mails.
Mijn opa had zelf een van de eerste laptops, dat ding had de grote van computerkast zoals ze de laatste jaren op de markt waren haha. Maar toen was dat echt superklein want toen waren de meeste computers nog veel groter. Maar hij is niet echt mee gegaan met de tijd want voor zo ver ik weet heeft hij geen e-mailadres en geen internet.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers