Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

<<

Anoniem304

Bericht 26 Jul 2017 16:12

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Caro schreef:Wat fijn!! (oh dat had ik al gezegd maar ik meen het dan ook ECHT!)

Ik vroeg me af waarom er zo'n oud topic naar boven was gehaald, anders had ik het niet eens gezien!

We doen de bananendans! :banaan: :banaan:

Yes dankje, wat lief! Alle bananen verzamelen! :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:
<<

Anoniem304

Bericht 26 Jul 2017 16:12

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

sanskie schreef:Ja maar van een restaurant is het tich keer lekkerder met stroganoffsaus er bij oh jammie

Hee, hou es op :nerd:
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jul 2017 12:07

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Hahaha seriously, m'n meest scherpe vriendin is hier net geweest.

Vanavond lekker carpaccio he?!?!?!?!?!

Uhu.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Jul 2017 12:22

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Haha fokkk. Succes!
Let's discover the world together.
<<

anoniem203

Bericht 29 Jul 2017 12:29

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Haha Cotton. En anders zeggen dat je je niet zo lekker voelt. Dat er een griepje aan zit te komen ofzo. Pak je lekker een soepje ivm een carpaccio. Dan moet je alleen wel niet zo veel eten vanavond en met een zielig gezichtje aan tafel zitten. Moet wel lukken toch? :P Alles voor de baby!
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jul 2017 13:06

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Ava schreef:Haha Cotton. En anders zeggen dat je je niet zo lekker voelt. Dat er een griepje aan zit te komen ofzo. Pak je lekker een soepje ivm een carpaccio. Dan moet je alleen wel niet zo veel eten vanavond en met een zielig gezichtje aan tafel zitten. Moet wel lukken toch? :P Alles voor de baby!

Weet je hoeveel honger ik heb de hele dag hahahah?! Ik kan echt niet weinig eten :P

Het is zo'n tapasbar waar je verschillende gerechtjes besteld op een lijst. Kan na 2/3 rondes altijd zeggen dat ik al carpaccio gehad heb. Met 6 personen houdt ze dat toch niet bij gok ik.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Jul 2017 14:15

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Ik zou gewoon zeggen dat je zwanger bent. Niks voor mij, dat geheimzinnige gedoe!
❤ 7 juni 2018
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 29 Jul 2017 14:23

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Bliss schreef:Ik zou gewoon zeggen dat je zwanger bent. Niks voor mij, dat geheimzinnige gedoe!


Precies dit... al dat gedoe en vaak denk je dat het meer opvalt dan het werkelijk andere mensen opvalt.
<<

Anoniem252

Bericht 29 Jul 2017 14:27

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Direct zeggen dat je zwanger bent zou ik niet doen als ze er niet naar vragen. Gewoon niet te moeilijk doen en eten wat je wel mag. Ik zou zeker niet liegen.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jul 2017 14:43

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

CCC schreef:
Bliss schreef:Ik zou gewoon zeggen dat je zwanger bent. Niks voor mij, dat geheimzinnige gedoe!


Precies dit... al dat gedoe en vaak denk je dat het meer opvalt dan het werkelijk andere mensen opvalt.

Als het dus niemand opvalt, waarom zou ik het dan zeggen?

Ik zie geen reden om het nu al te zeggen. Onze familie weet het niet eens. Ik ga gewoon eten wat wel kan, er is tenslotte genoeg.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jul 2017 14:46

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

En ik maak me ook niet druk hoor. Moest er gewoon om lachen in mezelf.
Ze denken tenslotte allemaal dat we er volgend jaar misschien eens voor gaan.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 29 Jul 2017 19:29

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Ik zou het ook niet om eten ineens vertellen; ik heb in het begin gewoon de menu kaart van te voren bekeken.. maar ik ben ook een flinke vleeseter haha...
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 29 Jul 2017 19:34

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Een vriendin van mij had het ook door doordat ik met een vrijgezellenfeest én niet een pilsje dronk (was wel de bob, maar normaal drink ik er dan wel één) én doordat ik dus ineens soep als voorgerecht nam.....eet ik nooit!! Maar de rest van de voorgerechten mocht ik niet of moest ik navragen, maar niemand wist dus nog wat.
Maar wat boeit dat dat ze dat heeft gedacht? Zolang ze er niet naar vragen, maakt het niks uit toch? Dan heeft ze maar een vermoeden.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 29 Jul 2017 20:11

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Ik vind het juist zo gek dat mensen direct de link mer zwangerschappen leggen. Ik denk daar zelf dus nooit over na!
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 29 Jul 2017 20:17

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Toen ik zelf net zwanger was en het nog aan niemand vertelde lette ik er wel op bij anderen, maar dan andersom. Als dan iemand gerookte zalm of een wijntje nam dacht ik van "oh, die niet". Als iemand niet iets neemt kan het ook gewoon toeval zijn. Onthoud niet van iedereen wat hun lievelingseten is.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Jul 2017 20:18

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Benieuwd hoe het gegaan is Cotton!
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 29 Jul 2017 20:31

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Ik kan me voorstellen dat dat best lastig is wanneer je het nog niet wil vertellen.

Ik heb al super vroeg op mijn werk moeten vertellen dat ik zwanger was omdat ik extreem misselijk was (HG) dus met 7 weken ofzo wist iedereen het al. Anders was het ook al snel opgevallen aangezien we met het personeelseten geregeld rood vlees eten, lunchen met bijvoorbeeld gerookte zalm en nieuwe wijnen proeven.
10.04.17
<<

Anoniem304

Bericht 30 Jul 2017 09:41

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Meneer de Uil schreef:Een vriendin van mij had het ook door doordat ik met een vrijgezellenfeest én niet een pilsje dronk (was wel de bob, maar normaal drink ik er dan wel één) én doordat ik dus ineens soep als voorgerecht nam.....eet ik nooit!! Maar de rest van de voorgerechten mocht ik niet of moest ik navragen, maar niemand wist dus nog wat.
Maar wat boeit dat dat ze dat heeft gedacht? Zolang ze er niet naar vragen, maakt het niks uit toch? Dan heeft ze maar een vermoeden.

Niet iedereen is geboren met een vleugje subtiliteit haha. Sommige mensen gooien het van verbazing zo op tafel.

Maar uiteraard ging ze naast me zitten en ik vulde na haar de tapaskaart in. Zegt ze; Nou ik vul het wel voor je in, want je wilt toch hetzelfde als mij. Carpaccio!!

Hahaha. Toen zei ik; Nee, ik begin vandaag met nacho's. :ja:
En dat was het.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jul 2017 09:46

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Haha goed zo. Niet meer naar gevraagd dus?
Slim om nachos te zeggen want dat is ook vet lekker en volkomen plausibel dat je dat liever hebt :)
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Jul 2017 09:59

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Nee haha niet meer over carpaccio gehad. Het ging wel de hele avond over baby's, want de vriendin die weet van m'n miskraam is zwanger. En ik ben ook wel letterlijk gevraagd, maar heb gewoon 'volgend jaar denk ik' gezegd.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Jul 2017 11:37

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Ik heb carpaccio wel echt gemist trouwens. :laughcry:
<<

Anoniem252

Bericht 03 Aug 2017 14:31

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Oh ik mis dat soort eten zo erg!

Wat denken jullie gerookte kip (zon stukje van de vleesafdeling) mag je die gewoon eten? Is wel vacuüm verpakt namelijk.
<<

Anoniem214

Bericht 03 Aug 2017 14:45

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Volgens mij kun je dat gewoon eten hoor
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 03 Aug 2017 15:32

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Ja dat mag je wel eten. Ik vind deze website wel handig: https://www.mamaenzo.nl/zwanger/voeding ... ogelte/kip

Als je bovenin bij zwanger op voedingswijzer klikt, krijg je meerdere submenu's te zien waar dan informatie over voedingsmiddelen staat.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2017 12:03

Re: Wat eet en drink jij niet meer bij zwangerschap?

Gewoon voorverpakte brie uit het koelvak van de winkel mag gewoon toch? Voor de zekerheid de verpakking checken?
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers