Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tijdschriften

<<

Anoniem114

Bericht 06 Jul 2015 12:39

Tijdschriften

Lees jij tijdschriften? Zo ja, heb je een abonnement? En waarop?

Ik wil graag een abonnement afsluiten op een tijdschrift, maar weet niet goed welke! Vooralsnog twijfel ik tussen de Viva en de Flair..
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jul 2015 12:41

Re: Tijdschriften

Ik heb de Viva gehad en een vriendin de Flair. We ruilden dan na een paar weken. Ik heb nu geen abbo meer, ben net begonnen met de Viva's van rond de jaarwisseling haha. Besteed m`n tijd schijnbaar liever anders.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6713

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 06 Jul 2015 12:44

Re: Tijdschriften

Ik heb een abonnement op de VT wonen en de Eigen Huis & Interieur.
Daarnaast hebben m'n vriend en ik samen een abonnement op de Oor en de Soigneur (een wielerblad).

De VT wonen lees ik het meest, de Soigneur vind ik het mooist (super mooi vormgegeven).
Deze liggen dan ook altijd op de eettafel, de rest is toiletliteratuur.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 06 Jul 2015 13:59

Re: Tijdschriften

Ik heb nu nergens geen abonnement meer op, ik vond het altijd leuk om de Linda te lezen maar ook de Flair en Vriendin, heel af en toe koop ik ze nog eens.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11824

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Jul 2015 14:02

Re: Tijdschriften

Ik had een abonnement op een moto73, maar na een half jaar geen tijd gehad om te lezen heb ik die opgezegd.
Nu wacht ik op een leuke aanbieding op het Jamie Magazine. Hiervan heb ik er vorig jaar eentje cadeau gehad en sindsdien een paar gekocht en ik moet zeggen dat het een leuk tijdschrift is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem321

Bericht 06 Jul 2015 14:05

Re: Tijdschriften

Ooit ben ik eens lid geweest van de Yes, maar verder nooit een abonnement gehad.
Heel soms koop ik wel eens een Flair of een Vriendin in de supermarkt als ik de onderwerpen interessant vind en als ik ga vliegen koop ik op schiphol meestal een reismagazine.
<<

Anoniem149

Bericht 06 Jul 2015 14:07

Re: Tijdschriften

Ik heb abonnement op Donald Duck haha. Soms koop ik een tijdschrift, dan is het meestal Vriendin. Soms Viva of Flair, maar daar vind ik zelf niet heel veel aan meestal.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12093

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Jul 2015 14:15

Re: Tijdschriften

Lid geweest van vriendin. Toen 2 jaar lang een leesmap gehad.


Vind een abonnement op dit moment te duur dus even niks
Afbeelding
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4564

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 06 Jul 2015 14:17

Re: Tijdschriften

Ik neem meestal iets van Viva, Flair en / of Vriendin mee op vakantie. Mijn vriend leest er dan ook in. Verder heb ik niet veel tijd om tijdschriften te lezen. Als de tijd het toe laat en ik zin heb om wat luchtigs te lezen, dan koop ik een Viva, Flair of Vriendin.

Via een tijdschriftenbon hebben we een tijdelijk 'abonnement' gehad op Reizen (Reiz&). Die liggen op het toilet om af en toe eens in te kijken en ideeën op te doen.
Mijn vriend leest regelmatig Fiets, Wielrenblad of Wielerrevu. Als ik tijd heb kijk ik daar ook wel eens in (meestal op vakantie). Laatst zat er een nieuw blad bij de Fiets, Pedala. Voor de wielrennende vrouw.
Daar heb ik toevallig vandaag de tweede editie van gekocht.

Dus hier worden alleen losse tijdschriften gekocht of tijdelijke abonnementen via een tijdschriftenbon afgesloten.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4821

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 06 Jul 2015 14:20

Re: Tijdschriften

Ik heb al jaren een abonnement op de Flair :)
Als ik ze uit heb gaan ze naar een vriendin. Van haar krijg ik dan weer de Flow.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 06 Jul 2015 14:22

Re: Tijdschriften

Ik heb een abonnement op de Linda. Hiervoor op de viva en de ouders van nu en verder terug de Yes. Nog altijd jammer dat die er niet meer is.
R. 2013
D. 2016
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 06 Jul 2015 14:27

Re: Tijdschriften

Ik heb een abonnement op de Vriendin :) En ik koop elke week de Viva en Grazia.. verder wil zo af&toe nog wel eens de Marie Claire, Cosmopolitan o.i.d kopen.
Wat als het lukt
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Jul 2015 14:28

Re: Tijdschriften

Als ik een nieuwe tas wil kijk ik altijd even naar de abonnementen waar je een tas krijgt als welkomstcadeau. Nu heb ik een abonnement op de Cosmopolitan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het blad dan vervolgens nauwelijks lees.
#teammaple🍁
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 18:40

Bericht 06 Jul 2015 14:37

Re: Tijdschriften

Ik lees alleen tijdschriften in de wachtkamer van de huisarts of tandarts, maar eigenlijk pak ik dan eerst de donald duck.
<<

Anoniem167

Bericht 06 Jul 2015 15:04

Re: Tijdschriften

Ik ben gek op tijdschriften! Vriendin, Linda, flair zijn favoriet! Maar de Jan is ook leuk. Verder lees ik ook happinezz, flow regelmatig! Grazia, Libelle en Margriet krijg ik vaak van m'n moeder en blader ik door.

Heb nu alleen abonnement op de Flair via Groupon genomen; die komt vanaf augustus.
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:41

Bericht 06 Jul 2015 16:49

Re: Tijdschriften

Ik ben lid geweest van een heleboel tijdschriften. Op een gegeven moment opgezegd omdat ik het best prijzig vind. Nu neem ik vaak een aanbieding. Ben nu lid van de Grazia en net een kort abonnement op de Flair afgesloten. Via mn moeder gaan tijdschriften weer via via naar iedereen toe. De vriendin krijg ik zo ook altijd. Als ik op vakantie ga koop ik altijd zo'n pakketje met tijdschriften.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 06 Jul 2015 20:00

Re: Tijdschriften

Ik heb nergens een abo op, maar lees elke maand trouw de Linda. Verder lees ik vaak flair en vriendin en heel soms viva. Bij m'n schoonmoeder lees ik altijd de Libelle
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10370

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 06 Jul 2015 20:02

Re: Tijdschriften

Heeft iemand een abonnement op de ouders van nu? Of ander moederachtig blad? Is dat leuk?

Bazinga, ik zou de Flair kiezen. Vind ik veel leuker. Ben ook lid geweest en gestopt omdat ik voort 40 stuks ongelezen had liggen. Nu ik dit typ bedenk ik me dat ik die in mn verlof in t zwembadje ga lezen..
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 06 Jul 2015 20:32

Re: Tijdschriften

Ik ben van de Yes naar de Vriendin gegaanen koop soms los de Flair of Viva maar die vallen me dan toch weer tegen.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:23

Bericht 06 Jul 2015 21:26

Re: Tijdschriften

Sam schreef:Heeft iemand een abonnement op de ouders van nu? Of ander moederachtig blad? Is dat leuk?
..


Ik heb een abonnement op ouders van nu en vind het een leuk blad. Weinig reclame en leest lekker weg. Moet zeggen dat ik KeK mama ook een leuk blad vind, wel meer glossy-achtig.
J. 07-11-2012
<<

Anoniem170

Bericht 06 Jul 2015 22:07

Re: Tijdschriften

Ik heb een abonnement op de mijn geheim en flair
Ik zag trouwens deze aanbieding voorbij komen:

https://www.groupon.nl/deals/middelburg ... s/67211353
https://www.groupon.nl/deals/premium/gl ... t/63809691
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6648

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 07 Jul 2015 04:00

Re: Tijdschriften

Ik ben ook gek op tijdschriften. Met Nederlandse vriendinnen hier roteren ze hier handig. Ik was altijd VAB de Yes, toen dat stopte de Flair en Viva maar voel dat ik dat nu wat ontgroei. Ben nu meer van de Linda, Quest en Psychologie.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4821

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 07 Jul 2015 06:43

Re: Tijdschriften

Cinderella schreef:
Sam schreef:Heeft iemand een abonnement op de ouders van nu? Of ander moederachtig blad? Is dat leuk?
..


Ik heb een abonnement op ouders van nu en vind het een leuk blad. Weinig reclame en leest lekker weg. Moet zeggen dat ik KeK mama ook een leuk blad vind, wel meer glossy-achtig.


Ik ook lid van de OvN. Eeg leuk blad :)
<<

Geel

Bericht 07 Jul 2015 08:45

Re: Tijdschriften

Ik heb de Flow. Kijk er elke keer naar uit, echt een heel leuk tijdschrift.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2362

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 07 Jul 2015 08:53

Re: Tijdschriften

Ik ben nu een jaar lid van Santé een psychologie tijdschrift, was een leuke aanbieding via mijn zorgverzekeraar.

Verder vind ik Hapinezz leuk en Vriendin/Flair ook wel :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers