Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Airconditioning slaapkamer

<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 06 Jul 2015 11:46

Airconditioning slaapkamer

Wie van jullie heeft er airconditioning op de slaapkamer?
En hebben jullie een losse, verplaatsbare airco of een split-unit?
Hoe bevalt dit?
En wat hebben jullie hiervoor betaald?

Wij denken erover om een split-unit op te laten hangen in de slaapkamer.
<<

Anoniem236

Bericht 06 Jul 2015 11:53

Re: Airconditioning slaapkamer

Split unit! Dit is de 5e zomer dat we hem hebben, en telkens met zulk weer zijn wij zo blij met dat ding! Binnen no time is de kamer lekker koel. We hebben hem destijds voor ongeveer 400 euro gekocht bij de gamma. We hebben wel een groter vermogen genomen wat nodig was voor onze slaapkamer, zodat hij snel de kamer zou koelen. Dat is maar een paar tientjes extra.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 06 Jul 2015 12:58

Re: Airconditioning slaapkamer

Ik wil dit eigenlijk ook. Maar werkt dat ook echt goed?
En hoe doe je dat dan met andere kamers? Nog een extra kopen?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem236

Bericht 06 Jul 2015 14:58

Re: Airconditioning slaapkamer

Split unit werkt dus super. Alleen dan wel in onze kamer. De koude lucht gaat via het trapgat naar beneden als de deur open staat, dus andere kamers verkoelen met dezelfde airco kan alleen als de overloop een gesloten ruimte is.

Vorig jaar sliep zoon met warme nachten bij ons op de kamer in het campingbedje, dit jaar slaapt hij gewoon goed door en heeft geen last van de warmte, dus wij hebben geen airco nodig op andere kamers. Ik zou er best een in de woonkamer willen, maar vind dat te lelijk.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Jul 2015 15:27

Re: Airconditioning slaapkamer

Wij hebben sinds vorige week een airco op de slaapkamer. Met een slang naar buiten. Het werkt goed heerlijk koel op de slaapkamer.
Wij hebben hem tweedehands via een kennis gekocht voor €40,- . We wouden niet meteen z'n dure aanschaffen
Afbeelding
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 06 Jul 2015 17:20

Re: Airconditioning slaapkamer

Ik heb er sinds een paar dagen eentje in de woonkamer staan. Met een slang. Eerlijk, het werkt wel, maar vind het niet bijster handig allemaal. Voor de slaapkamer zou ik denk ik voor een split unit gaan. Hier wilde ik het eerst uitproberen en ik wil hem ook weer weg hebben uit de woonkamer als het niet warm meer is, dus ik wilde een verplaatsbare. Er staat nu dus wel een aardig ding in de woonkamer met een slang naar buiten. Helemaal 100% koelt hij ook nog niet omdat ik nog een plaat moet maken die het raam afsluit en waar de slang dan doorheen gaat. Maar dat is wel te doen, en ik ben zeker blij met m'n airco. Ik heb er eentje tweedehands via marktplaats gekocht, omdat ik al jaren twijfel of ik het wil. Nu de knoop doorgehakt en besloten het op een goedkope manier in elk geval te proberen. Ik vind het zeker een aanrader, airco.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 06 Jul 2015 17:22

Re: Airconditioning slaapkamer

Wij hebben een vaste airco (dit is een split unit airco begrijp ik?). We slapen op zolder, en hebben hem echt nodig. Is niet te doen anders. We hebben hem destijds van mijn vader gekregen! Dus weet niet hoe duur hij was. Vorige week even lichte paniek toen de afstandsbediening het begaf, haha. Maar met een stukje aluminium folie toch weer gemaakt. Heb via internet voor de zekerheid een universele afstandsbediening erbij gekocht.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 06 Jul 2015 19:42

Re: Airconditioning slaapkamer

Lotus schreef:Split unit! Dit is de 5e zomer dat we hem hebben, en telkens met zulk weer zijn wij zo blij met dat ding! Binnen no time is de kamer lekker koel. We hebben hem destijds voor ongeveer 400 euro gekocht bij de gamma. We hebben wel een groter vermogen genomen wat nodig was voor onze slaapkamer, zodat hij snel de kamer zou koelen. Dat is maar een paar tientjes extra.


Hier dezelfde alleen hebben wij hem nu 3jr.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem174

Bericht 07 Jul 2015 15:00

Re: Airconditioning slaapkamer

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 20 Okt 2015 09:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem121

Bericht 07 Jul 2015 17:45

Re: Airconditioning slaapkamer

.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers