Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sneakers en een jurkje

<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 05 Jul 2015 21:16

Sneakers en een jurkje

Met dit mooie weer wil ik graag een jurkje aan naar mijn werk. Ik werk als wijkverpleegkundige dus heb wel rekening te houden met mijn kleding. Niet te kort en te bloot. Een korte broek vind ik niet kunnen maar een jurk eventueel wel. Nu heb ik ook nog eens lelijke voeten. Vergroeiingsprobleem dus wil geen slippers of sandaaltjes aan. Strakke schoenen doen mij vaak pijn. Met een feestje dan zet ik gewoon door maar op mijn werk houd ik liever mijn gedachten bij het werk ipv mijn pijnlijke voeten. Sneakers moeten het dus zijn. Ik heb nike kaishi sneakers en all stars. Wat voor jurkje zou hier op kunnen? Ik heb het idee dat het al snel lomp oogt. Wie kan mij op wat ideeen brengen?
Misschien nog goed om te vermelden dat ik erg klein ben. 1.55 m en maat 34 / xs heb. Ben niet vol van boven en heb ook geen brede heupen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem156

Bericht 05 Jul 2015 21:26

Re: Sneakers en een jurkje

Ik vind all stars eigenlijk wel met alles kunnen!
Ik draag ze met een midi of maxidress, wijd of strak. Of gewoon zo'n wijd flodderjurkje. De Nike's vind ik zelf te sportief voor onder een jurkje, maar dat moet net je smaak zijn.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 05 Jul 2015 21:36

Re: Sneakers en een jurkje

Oke thanks voor je tip! Vind jouw stijl erg leuk dus als jij het zegt dan ga ik gewoon een jurkje met all stars dragen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem127

Bericht 05 Jul 2015 21:55

Re: Sneakers en een jurkje

Ik draag mijn sneakers zelfs meestal onder een (simpele) jurk, minder onder een broek. Draag zelf ook mijn Nikes en Reeboks onder een jurk.
<<

Anoniem129

Bericht 06 Jul 2015 16:21

Re: Sneakers en een jurkje

Ik draag ook sneakers onder mijn jurkje. Meestal all starts idd. Hele grove sneakers vind ik bij mezelf niet zo mooi maar bij een ander kan ik het weer superleuk vinden!
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 06 Jul 2015 20:55

Re: Sneakers en een jurkje

Sneakers kunnen prima onder een jurkje. Vooral all-stars achtige zijn altijd goed zoals Poubelle al zei. Vooral als je wat kleiner bent zijn dit soort erg geschikt.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:25

Bericht 08 Jul 2015 06:04

Re: Sneakers en een jurkje

Ik heb mn nikes gerust onder een jurkje aan, leuk juist! :)
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 18:40

Bericht 08 Jul 2015 13:24

Re: Sneakers en een jurkje

Ik vind nikes leuker staan onder een jurkje dan all stars, maar dat is ook een beetje afhankelijk van het model jurk en de kleuren schoenen en jurk. Ik heb roze nikes en die staan echt leuk, krijg er vaak complimentjes over.
En dat je klein en smal bent is alleen maar een voordeel, dat ziet er bijna nooit lomp uit. Of heb je hele grote voeten ;)?
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 08 Jul 2015 13:32

Re: Sneakers en een jurkje

Ik doe hier ook vaak mijn all stars aan onder een jurk, vind het prima kunnen :)
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 08 Jul 2015 13:44

Re: Sneakers en een jurkje

Ik heb ook roze nikes catnip! :) maatje 36 dus geen grote voeten haha.
Heb ze vandaag aan getrokken onder een jurkje.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 08 Jul 2015 14:48

Re: Sneakers en een jurkje

September, ik heb precies dezelfde :smile:
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 08 Jul 2015 19:02

Re: Sneakers en een jurkje

Zelf vind ik het vaak niet zo mooi staan, desondanks doe ik het zelf ook. mijn nagels zijn kapot, zien er niet uit, dus slippers zijn voor mij geen optie. Wel wil ik een jurkje kunnen dragen, dus vandaar dat ik het maar gewoon doe.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 09 Jul 2015 07:28

Re: Sneakers en een jurkje

Ja ik doe het wel, vorige week nog mijn Nike air max onder een strak, knielang jurkje gehad met blote benen, ik vind die stijlbreuk juist leuk.

De foto die hier boven geplaatst is vind ik persoonlijk niet mooi, de Nikes zijn zomers met het roze en wit en de outfit heel winters met de dikke panty/ legging en de kleur van het jurkje zo te zien, op deze manier vind ik het net lijken of de pumps verruild zijn voor de sneakers om even naar het station te kunnen rennen om de trein te halen en dus niet echt bij de outfit horen.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 09 Jul 2015 09:55

Re: Sneakers en een jurkje

Ik vind het een beetje afhangen van wat voor soort sneakers (inderdaad al leuker bijvoorbeeld met all stars) maar met name ook wat voor jurkje, want onder de wat nettere jurkjes vind ik het geen gezicht.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 09 Jul 2015 18:54

Re: Sneakers en een jurkje

Dat is ook mijn probleem Minoessepoes. Ik ben zo slecht in combineren. Dus als iemand nog leuke jurkjes weet om te bestellen dan is dat van harte welkom!
Afbeelding
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 10 Jul 2015 12:53

Re: Sneakers en een jurkje

Afbeelding

Ik draag mijn all stars regelmatig op deze manier.
Maar dan een simpele maxi jurk van Vero Moda. Deze hebben ze in allerlei kleuren. Nu met mooi weer woon ik er bijna in, haha.

Afbeelding

Ik heb 'm in meerdere kleuren, ook de kleur van de bovenste foto.
Laatst gewijzigd door _Lana_ op 10 Jul 2015 13:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 10 Jul 2015 13:52

Re: Sneakers en een jurkje

Ik vraag mij altijd af of je bij zo een model je ondergoed niet erg ziet zitten?
Ik vind ze wel erg mooi namelijk. Dus bij deze: zie je dat?
Dit soort schoenen vind ik leuker staan dan echte sneaker sneakers (die ik dus draag haha).
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 10 Jul 2015 21:32

Re: Sneakers en een jurkje

Wolfinschaapskleren schreef:Ik vraag mij altijd af of je bij zo een model je ondergoed niet erg ziet zitten?
Ik vind ze wel erg mooi namelijk. Dus bij deze: zie je dat?
Dit soort schoenen vind ik leuker staan dan echte sneaker sneakers (die ik dus draag haha).


Bedoel je bij de jurk die ik geplaatst heb?
Het is wel een strakke jurk, maar het valt echt heel erg mee hoe hij tekent, dus je ondergoed zie je niet heel erg.
Het is echt een heerlijke stof.
Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 10 Jul 2015 22:03

Re: Sneakers en een jurkje

Oh die heb ik ook Lana! Zitten heerlijk! Heb ze nu een maatje groter besteld voor de zwangerschap en zit superfijn en vind het niet tekenen eigenlijk.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 11 Jul 2015 11:24

Re: Sneakers en een jurkje

_Lana_ schreef:
Wolfinschaapskleren schreef:Ik vraag mij altijd af of je bij zo een model je ondergoed niet erg ziet zitten?
Ik vind ze wel erg mooi namelijk. Dus bij deze: zie je dat?
Dit soort schoenen vind ik leuker staan dan echte sneaker sneakers (die ik dus draag haha).


Bedoel je bij de jurk die ik geplaatst heb?
Het is wel een strakke jurk, maar het valt echt heel erg mee hoe hij tekent, dus je ondergoed zie je niet heel erg.
Het is echt een heerlijke stof.

Ja, ik bedoel die van jou! Sorry, was niet heel duidelijk.
Gelukkig valt het mee, de stof lijkt mij ook heerlijk, alleen was ik bang dat je bij je heupen je ondergoed ziet.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers